Oppikaa tunnistanmaan ex Debora

OPPIKAA

Ylläpito poistanut suuren määrän hänen palautepalstalle suoltamiaan viestejä, joissa syytöksiaä profetiat palstaa kohtaan.
Tämä ex deboran hengen tuote vielä tallella.

Löytynee jostakin myös hänen ehdotuksensa palstan sulkemiseksi, ellei häntä hyväksytä päälliköksi jälleen.

Asianomistaja488.12.2014 13:42 2
Rikosilmoitus Suomi24 ylläpidolle

Sen mukaisesti mitä alla olevissa linkeissä olen selostanut tapahtumista Suomi24-profetiakeskustelun foorumilla 2013-2014

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13055040
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13065633
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13065633
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13042887

- jätän julkisen rikosilmoituksen asiassa.

Tekosarjassa näkyy vakavia sanan- mielipiteen, ja yksityisyyden loukkauksia. Julkisessa kirjoittelussa. Mutta varsinainen rikosepäily on tämä:

RL 25: 7 a § (13.12.2013/879)
Vainoaminen
Joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vainoamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Rikospaikka ja -aika:
Suomi24-profetia-asioiden keskustelupalsta, toukokuu 2013 – joulukuu 2014

5

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Voi ystävä pieni. Ketään, siis KETÄÄN, ei kiinnosta mutlinikkihörhöjen keskinäinen valtataistelu.

    • Psyk. yo

      Kyllä minua kiinnostaa. Monista syistä.

      • luulotautia!

        Kun ei ole deboraa, ei ex-deboraa, ei ex ex...
        Paitsi, aloittajan ja tällä palstalla sen fanaattisen vihamission pääkopassa, luuloissa, he jahtaavat yötäpäivää sitä haamu-deboraa.

        Sääli sairautta!!


      • vanh.viis.
        luulotautia! kirjoitti:

        Kun ei ole deboraa, ei ex-deboraa, ei ex ex...
        Paitsi, aloittajan ja tällä palstalla sen fanaattisen vihamission pääkopassa, luuloissa, he jahtaavat yötäpäivää sitä haamu-deboraa.

        Sääli sairautta!!

        Hikkori tikkori toikki.
        Hiiret ne hangella loikki.
        Kukkeri tukkeri toissa,
        kissoilta kynnet on poissa...

        Mulperi hulperi hyi,
        myyrät ne sielunsa myi!

        Kultaa, ei! - multaa suussa,
        varikset nauravat puussa.

        Hikkori tikkori tuijaa,
        hölmöt ne itseään huijaa.

        Lyllerit lällerit läähätti suohon,
        viisas ei mennyt kuoppaan tuohon!

        Lylleri lälleri lotisi loskaa
        markkinamatti mokasi moskaa.

        Hikkori hakkeri haukkasi tyhjää,
        mulperi pulperi jauhtaa ja nyhjää.

        Kukkeri kakkeri: keinot on kuolleet.
        Bunkkereissaan haavat on nuolleet.

        Dunkkeri, tankkeri tulli ja täit.
        Aallot upotti, nollaksi jäit.

        Meilari, selari – viisas mies,
        majakkaa uskoi – reitin ties!

        Linnut ne vapaina lentää ja laulaa,
        tuuli kuiskaa, ja aurinko nauraa!


    • Anonyymi

      Luuk. 8:17

      Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.

      ----------

      Matteus 10

      24 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.

      25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

      26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      27 Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

      28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      -----------

      Luukas 12

      1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.

      2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      3 Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

      4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

      5 Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe