Jos kirjoittelen jotain ja tallennan sen luonnokset kansioon. Kauanko se säilyy sielä?
Tuntuu että minulla ei ole vuotta vanhempia luonnoksia? Vai voiko siellä olla jokin koko raja?
Suomi24 posti Luonnokset
3
204
Vastaukset
- weepeli
Mainitaan laatikon kooksi 1 Giga. Tyhjentääko automaattisesti, ei tietoa.
Eiköhän nuo tiedot löytyne sieltä laatikon ohjeista / ylläpidolta. - Anonyymi
IT luonnos tiedot lähtee, kirjottaa kopio, opettaja Aloitus.
Ylileveä,ylilihava Mac versio soittalet sanan käyttäjä Ylivieska Gigantti oma soitoihin heti,ei toimi puheen tyylin3 tarkistus,kun Kiina versio halpa on lähellä Nivala Ylivieska,kenen Seksi harha askel tömö6 Kiina istuja Gigantti on , omistajan poika Veikon Kone.
Pakka sekaisin. - Anonyymi
Vaihda s-posti osoite. Niitä on ilmaisia mielin määrin ja luonnokset ymm.ei katoa mihinkään. Känykälläkö olet netti. Vai pöytäkonen.läppäri? Minulla ainakin tietokonella on mahdolisuus itse tehdä kansioit ja litä kirjotuksia niihin.Mutta minulla ei olekaan äly puhelin.sepä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959