Jos kirjoittelen jotain ja tallennan sen luonnokset kansioon. Kauanko se säilyy sielä?
Tuntuu että minulla ei ole vuotta vanhempia luonnoksia? Vai voiko siellä olla jokin koko raja?
Suomi24 posti Luonnokset
3
281
Vastaukset 3
- weepeli
Mainitaan laatikon kooksi 1 Giga. Tyhjentääko automaattisesti, ei tietoa.
Eiköhän nuo tiedot löytyne sieltä laatikon ohjeista / ylläpidolta. - Anonyymi
IT luonnos tiedot lähtee, kirjottaa kopio, opettaja Aloitus.
Ylileveä,ylilihava Mac versio soittalet sanan käyttäjä Ylivieska Gigantti oma soitoihin heti,ei toimi puheen tyylin3 tarkistus,kun Kiina versio halpa on lähellä Nivala Ylivieska,kenen Seksi harha askel tömö6 Kiina istuja Gigantti on , omistajan poika Veikon Kone.
Pakka sekaisin. - Anonyymi
Vaihda s-posti osoite. Niitä on ilmaisia mielin määrin ja luonnokset ymm.ei katoa mihinkään. Känykälläkö olet netti. Vai pöytäkonen.läppäri? Minulla ainakin tietokonella on mahdolisuus itse tehdä kansioit ja litä kirjotuksia niihin.Mutta minulla ei olekaan äly puhelin.sepä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681090
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461044Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?66968Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan155765- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29629- 40615
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 74502