Jos kirjoittelen jotain ja tallennan sen luonnokset kansioon. Kauanko se säilyy sielä?
Tuntuu että minulla ei ole vuotta vanhempia luonnoksia? Vai voiko siellä olla jokin koko raja?
Suomi24 posti Luonnokset
3
160
Vastaukset
- weepeli
Mainitaan laatikon kooksi 1 Giga. Tyhjentääko automaattisesti, ei tietoa.
Eiköhän nuo tiedot löytyne sieltä laatikon ohjeista / ylläpidolta. - Anonyymi
IT luonnos tiedot lähtee, kirjottaa kopio, opettaja Aloitus.
Ylileveä,ylilihava Mac versio soittalet sanan käyttäjä Ylivieska Gigantti oma soitoihin heti,ei toimi puheen tyylin3 tarkistus,kun Kiina versio halpa on lähellä Nivala Ylivieska,kenen Seksi harha askel tömö6 Kiina istuja Gigantti on , omistajan poika Veikon Kone.
Pakka sekaisin. - Anonyymi
Vaihda s-posti osoite. Niitä on ilmaisia mielin määrin ja luonnokset ymm.ei katoa mihinkään. Känykälläkö olet netti. Vai pöytäkonen.läppäri? Minulla ainakin tietokonella on mahdolisuus itse tehdä kansioit ja litä kirjotuksia niihin.Mutta minulla ei olekaan äly puhelin.sepä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815