Jos kirjoittelen jotain ja tallennan sen luonnokset kansioon. Kauanko se säilyy sielä?
Tuntuu että minulla ei ole vuotta vanhempia luonnoksia? Vai voiko siellä olla jokin koko raja?
Suomi24 posti Luonnokset
3
197
Vastaukset
- weepeli
Mainitaan laatikon kooksi 1 Giga. Tyhjentääko automaattisesti, ei tietoa.
Eiköhän nuo tiedot löytyne sieltä laatikon ohjeista / ylläpidolta. - Anonyymi
IT luonnos tiedot lähtee, kirjottaa kopio, opettaja Aloitus.
Ylileveä,ylilihava Mac versio soittalet sanan käyttäjä Ylivieska Gigantti oma soitoihin heti,ei toimi puheen tyylin3 tarkistus,kun Kiina versio halpa on lähellä Nivala Ylivieska,kenen Seksi harha askel tömö6 Kiina istuja Gigantti on , omistajan poika Veikon Kone.
Pakka sekaisin. - Anonyymi
Vaihda s-posti osoite. Niitä on ilmaisia mielin määrin ja luonnokset ymm.ei katoa mihinkään. Känykälläkö olet netti. Vai pöytäkonen.läppäri? Minulla ainakin tietokonella on mahdolisuus itse tehdä kansioit ja litä kirjotuksia niihin.Mutta minulla ei olekaan äly puhelin.sepä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611906Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861686- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195