Kokoomus antoi edustajilleen vapaat kädet äänestää halunsa mukaan homolaki-äänestyksessä.
Pääministeri Alexander Stubb osoitti äärettömän TYPERÄÄ valtiomiestaitoa ja pääministerin käyttäytymistä, kun hän tällaisessa Suomen kansaa jakavassa asiassa päivää ennen eduskunnan äänestystä asettui julkisesti ja voimakkaasti toiselle puolelle.
A. Stubb äänesti sen vaihtoehdon puolesta, että samaa sukupuolta olevat henkilöt voivat solmia avioliiton keskenään.
Tämä oli niin TÖRKEÄ TEMPPU maan pääministeriltä, että se hakee vertaistaan Suomen historiassa.
Tämä näkyy nyt Kokoomuksen ja Stubbin oman kannatuksen syöksykierteessä alaspäin.
Muutamat Kokoomuksen ministerit sekä kansanedustajat halusivat nuoleskella pääministeri Stubbia ja äänestivät homolain hyväksymisen puolesta.
Näin tekivät mm. Sanni Grahn-Laasonen, Petteri Orpo, Lenita Toivakka, Jan Vapaavuori, Leena Harkimo, Harri Jaskari, Ilkka Kanerva, Pia Kauma, Pauli Kiuru, Elina Lepomäki, Marjo Matikainen-Kallström, Tapani Mäkinen, Jaana Pelkonen, Pertti Salolainen, Sari Sarkomaa, Eero Suutari, Sinuhe Wallinheimo, Sofia Wikman, Anne-Mari Virolainen.
Edellä mainitut siis nuoleskelivat pääministeri Stubbia saadakseen nostetta Kokoomuksessa.
Gallupit näyttävät "isänmaan toivot" -puolueelle aika jyrkkää laskua.
Ei Suomen kansa niin tyhmää ole kuin Kokoomusveijarit kuvittelevat.
Kokoomuksen ministerit ja kansanedustajat
"Isänmaan toivot"
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470