pitääkö paikkansa, että ok ravintolaillallinen 5-7 €, 60 ltr.bensaa 25-30 €, XO konjakki 37 € ltr., naisseura Kostamuksessa n. 5 €/tunti, parfyymit reilusti alle tax free hintojen tavarataloissa...näin ovat isot pojat kertoneet. Siellä matkailevat ajantasoista tietoa kehiin!
Venäjän hintataso nyt?
40
323
Vastaukset
- rakkaudestakin
Kun rakensin sitä Kostamusta silloin ei ruplan kurssi ollu myöskään hääppönen , yksillä varkuilla sai 9 kertaa, isot pojat kehui, saattoihan siinä olla kysymys pelkästä
- ei sua
sai 9 kertaa? istuako?
- pelimies tietää
Ei tarttee edes mitään. Lupaat typerälle horolle kansalaisuuden ja menolipun Suomeen, aamulla sitten häivyt näkemättä kiimapillu enää koskaan.
- sitä bensiiniä
Täytyy sitten hakea sitä bensaa muutahan minä en noista tarvikaan.
- marlboro1
tupakki alle 9 € kartonki eilen
- alas tulossa
euroööa saa nyt jo 100 ruplaa, eli hinnat tulleet taas reilusti alas, nyt Kostamuksessa 3,5 € taksa
- En ole koskaan
kuullut 3, 5 euron huorasta.
Täytyy olla jo tosi crackwhore:) - Hinnat on
nousussa. Ennen hinnat oli $55-130$, mutta nyt hinnat ovat nousseet 30-40% Murmanskissa.
http://www.themoscowtimes.com/news/article/russian-prostitutes-hike-rates-over-slumping-ruble-media/512596.html - ei perkk
Hinnat on kirjoitti:
nousussa. Ennen hinnat oli $55-130$, mutta nyt hinnat ovat nousseet 30-40% Murmanskissa.
http://www.themoscowtimes.com/news/article/russian-prostitutes-hike-rates-over-slumping-ruble-media/512596.htmlMitä sitä huoriin kun saa ilmatteeks Murmanskista. Minä kai olen laskujeni mukaan pannut lähes jokaista akkaa Kostamuksessa.
- 3Timo
No eipäs saa kun 60?!
- Ipad3
Applea saa nyt myös edullisesti - ei kylläkään kauaa kun jenkit pistää hanat kii, mutta varastot myytäneen loppuun?
- Venäjä kieltää
Kohta Applen muutenkin Venäjällä. Tavaraa tuodaan jatkossa Kiinasta.
- Kyllä vaan
Neuvostoliiton paluu!
- Edullista nyt!!
Köyhä Suomi voisi nyt ostaa venäjältä puolustuskalustoa edullisesti,ja hyvinhän
ne aseet tuntuu toimivan,ja pelkäähän niitä Nato ja USA.myös.Joten säästetään
jo jossain.- ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
harasoo harasoo, bumtsi bumm-
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻ - go home!
Venäjä on köyhä ja sinä lukutaidoton typerän ryssäloinen.
- 3Timo
Eiku Suomen talousnerot päättäjät tekee JUST päinvastoin! :/
Eks just hommattu niitä Stingereitäki jenkeistä, ja dollarin kurssi verrattuna euroon on korkeimmillaan VUOSIIN! :/
Että tällästen paukapäitten johtamia me sit ollaan! :/
- Suosittelen !
Nyt jos koskaan Venäjän matkailu kannattaa! En käsitä mitä järkeä on tuhlata rahojaan johonkin Ruotsin risteilyyn jossa on ihan samat kaupat kuin Suomessakin kun Allegrolla eli Helsingistä lähtevällä junalla pääsee Pietariin 3,5 tunnissa!
- mahorkka ja pilu
Voihan siellä kauppoja olla, mutta ei mitään ostettavaa. Venäläiset tuotteet on sekundaa ja tuontitavara saman hintaista kuin suomessa.
- junttieinarix
mahorkka ja pilu kirjoitti:
Voihan siellä kauppoja olla, mutta ei mitään ostettavaa. Venäläiset tuotteet on sekundaa ja tuontitavara saman hintaista kuin suomessa.
pöh, kaikkea saa
- ???
venäläisten liikkeiden osotteita tähän
- Venäjällä kannattaa
käydä museoissa ja teattereissa ja ostaa vodkaa, tupakkaa ja granaattiomenamehua halvalla.
- Eino vaari Suomussal
huomenna lähden aamusella Kostamukseen, jonne jo kuulemma norjanpojatkin löytäneet kruunuineen hillumaan, mutta ei hätää kyllä tavaraa riitää kaikille. Tuon jouluksi viinalastin, tankkaan autoon ja kanisteriin. Tuon pojanpojalle joululahjaksi karvalakin ja itse piipahdan "pienturkismuokkaamossa". Saakohan tuosta 3, 5 € puolet takaisin jos hoitaa puolessa ajassa...varaan tasarahan
- utelias suomipoika
jokos Eino on palannut reissultansa ja mitä jäi käteen?
- no refunds
Saa maatuskalta korkeintaan persepaino dildolla.
- ruskea joulu
no refunds kirjoitti:
Saa maatuskalta korkeintaan persepaino dildolla.
Eino pn todennäköisesti persraiskattu Tom of Kostamuksen toimesta, kun ei ole kerran tullut tänne rehvastelemaan matkakertomuksellaan
- Finnprism
Venäjä on kuulkas mennyt monessa Suomen ohi jo...
Prismojakin on Pietarissa jo yli 20...
Elätte jossain muissa maailmoissa kuin nykyajassa.
www.prismamarket.ru- Hei ragas Igor !
Olet oikeassa ja suomi-eurolla saa pilua vaikka kuinka paljon 20 prisman pihalla.
Saatko sinä ruplalla pilua Suomessa prisman pihalla ?
Jaa.
- mesemiäs
Mersuun uudet keäkumit, Michelin Energy alle 200 € rinki. Suomessa tulee asennushinta päälle, ehkä n. 70 €.
- Paras kauppa!
Viipurin Torilla kysyy Mies. Mitä sinä haluat?
Nainen. Kalashnikov. Sinko. Huume ?
Se mitä Viipurin Mafialla ei ole ei ole koko Maailmassa. - 7,62×39 mm
Kyllä tollanen ak-47 kiinnostais, tietysti tulli juuri sen oman auton syynäis tarkkaan.
- Apple=Homo
Eikös Apple ole homojen juttuja?
- mitä sä ny
Viis euroo kostamuksessa? Kosteeta saa sieltä ilmatteekski. Minulla on mersu, seksikkäimmät maatuskat pörrää aina ympärillä laulumailla reissatessani.
- Onko tietoo
Mikä lienee pillun keskihinta Viipurissa
- ristallia
nyt hinnat tulleet romahtamalla alas myös Valko-Venäjällä. Sain kristallikruunun nyt hintaan noin 200 €, sama kruunu oli viime talvena 500 €...
- Eino vaari Suomussal
kuulumisia Kostamuksesta, Kävin päiväseltään ja "pienturkismuokkaamossa" hinnat nousseet, eli melkolailla 30 € jouduin maksamaan. No hinta tuli takasin kun ostin hirvenlihaa pilkkahintaan paikalliselta ja niitä parhaita paikkoja. Tyttöystävän pojalle vein karkkipussin ja pojanpojalle toin puukon.
- jss
Jaa ette te käyneetkään Venäjällä vain jossain rajan pinnassa minä luulin että täällä on oikein pelimiehiä.
- 3Timo
Ei pidä. (Näköjään)
Kympin pintaa o raflasafkat keskimäärin.
http://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia
Aika liki Suomen hintoja safkat muutenki ton mukaan? - makuasiat
Svetogorskista tulin just äsken. Aloittajan hinnat on kohdillaan paitsi tuo tunnin naisseura...5€:n tuntihinta ... Noo hampaatonta mummoa sillä rahalla saa :)
Kahdella kympillä saa sitten timmiä tavaraa... - vodkaturisti
Työkaveri ei puhunut hinnasta, mutta tuberkuloosistaan sitäkin enemmän. Sai sen ryssähuoraIta. Oli aika vittumainen tauti parannettavaksi. Jäi ehkä muhimaan loppuelämäksi. Akka nosti heti kytkintä kun mies joutui tunnustamaan, että miksi nyt ei paneskella. Taisi olla pari muutakin tautia yhtä aikaa päällä, kun kirveli jo paluumatkalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214