Koitatte tehdä Israelista kehitysmaan!!!

Ariel.

Siis haluatteko vai nyt olla Israelia vastaan ? Siltä vaikuttaa.
Mielstäni on hyvin surullista että kirjoittamani palsta sai näin paljon vihaa tuolla maailmanmenoa päätyneeseen osioon. Mielestäni paskapalestiinalaisten täytyy kuolla oli sitten lapsia tai aikusia koska he ovat eläimiä! Ja nyt ne koittaa boikotoida Israelia vaikka Israel on oikeasti Jumalan antama pyhä maa meille valituille. PYHÄÄ EI SAA BOIKOTOIDA! Sitäpaitsi Coca-Cola ja McDonald's ei tue Israelia sotilaallisesti vaan rahat panostetaan teknologiaan ainakin minun mielestäni ! Sitäpaitsi toi kakkavideo joka tosta toisesta linkistä löytyy, siinä alussa näkyy kuinka me muka varastimme paskapalestiinalaisten maan sillä emme varastaneet vaan se oli Jumalan tahto!
Israel on sitäpaitsi AINA ollut Israel vaikka väliaikaisesti 2 tuhatta vuotta ovat kehdanneet kutsua maatamme Palestiinaksi.
Jumala antoi Israelin meille jotta voitaisiin tuhota Hamas järjestö!

Tossa järkyttävät vihapuheet meistä juutalaisista ja sinne on myös linkitetty minun aloittamani palsta jota kaikki sanovat sairaaksi :(

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13118874

1

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fueller

Israel oli luvattu kansa Jumalan silmissä tiettyyn aikaan saakka.Uppiniskaisuus kuitenkin Jumalaa kohtaan poisti tämän oikeuden.Nykyään Israelilla ei ole mitään erityistä osaa.Oikeastaan päinvastoin.Kaksi suurinta terroristia maailmassa on USA ja Israel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe