Vainoharhaisuus ja skeptisyys

hulluuden partaalla

Netistä kopioitua:

"Jokaisessa ”Joulukalterisatu 1 -12” kirjoituksessa viitataan ja vihjaillaan xxxxxxxxx.com keskustelufoorumin ylläpitäjän elämään liittyviin asioihin ja perheenjäseniin, joko suoraan tai epäsuorasti. Kukaan toinen ihminen ei tiedä kirjoittaa tuollaisia asioita, vain Xxxxx Xxxxxxxx tietää koska on vainonnut kyseisen keskustelufoorumin ylläpitäjää vuosikausia tehtaillen hänestä kymmeniä kanteluja, valituksia ja rikosilmoituksia joista löytyy nuo samat asiat kuin hänen kirjoittamista ”Joulukalterisatu 1 -12” kirjoituksista."


Mielenterveyden järkkyminen jo lapsuudessa, johtaa usein täysin hallitsemattomaan psykoottiseen olotilaan aikuisiällä, jos potilas elää aikuiseksi saakka. Hoitamaton psykoosi voi edetä myös skitsofreniaksi.

Vaadin että suomen kielen sanakirjasta poistetaan "kaksisuuntainen mielialahäiriö", "skitsofrenia" ja "psykoosi". Sillä nuo termit viittaavat suoraan ylläpitäjään ja hänen perheensä edesmenneisiin jäseniin.

Ihmisiä on myös kiellettävä käyttämästä sanoja: "insesti", "pedofilia" ja "lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö". Sillä nuo sanat ja termit viittaavat suoraan ylläpitäjään ja hänen perheeseensä. Mainitut asiat palauttavat ylläpitäjän mieleen lukuisia epämiellyttäviä muistoja.

Lisäksi kaikki muut netin keskustelufoorumit tulee kieltää, sillä mielenterveydeltään normaalien ihmisten moderoimat keskustelufoorumit viittaavat suoraan ylläpitäjän järkkyneeseen mielenterveyteen ja loukkaavat siten ylläpitäjää.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä ihmeen

      "perheenjäseniä" tuo ylläpitäjä oikein tarkoittaakaan?
      Eihän sillä ole ollutkaan mitään perhettä ikinä missään?

    • Jos otetaan nyt

      huomioon et joku ylläpitäjä purkaa koko epäonnistuneen elämänsä omille kotisivuilleen netissä, miten ihmeesä hän voi kirjoittaa noin:

      " Kukaan toinen ihminen ei tiedä kirjoittaa tuollaisia asioita, vain Xxxxx Xxxxxxxx tietää koska on vainonnut kyseisen keskustelufoorumin ylläpitäjää vuosikausia"

      Jos ylläpitäjä kertoo ite olleensa hyväksikäytetty alkoholisti- ja huumeperheen lapsi ja saavansa ainoat aikuisikänsä kiksit siitä et yrittää tuputtaa spermaansa jollekin järjestellö, ei kai sillä voi olla kaikki himassa?

    • Jos musta kijotetaan

      netiin jotain mä meen poliisile. Lisäks mä hakkaan aina muutaman naisen ja lähetän mun mälliä postiin jos mua haukutaan. Mun kootisivuila julkastaan aivan mitä tahhansa kooska mä julkasen mitä milloinki huvittaa. JIIIIIHHHHAAAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe