Netistä kopioitua:
"Jokaisessa ”Joulukalterisatu 1 -12” kirjoituksessa viitataan ja vihjaillaan xxxxxxxxx.com keskustelufoorumin ylläpitäjän elämään liittyviin asioihin ja perheenjäseniin, joko suoraan tai epäsuorasti. Kukaan toinen ihminen ei tiedä kirjoittaa tuollaisia asioita, vain Xxxxx Xxxxxxxx tietää koska on vainonnut kyseisen keskustelufoorumin ylläpitäjää vuosikausia tehtaillen hänestä kymmeniä kanteluja, valituksia ja rikosilmoituksia joista löytyy nuo samat asiat kuin hänen kirjoittamista ”Joulukalterisatu 1 -12” kirjoituksista."
Mielenterveyden järkkyminen jo lapsuudessa, johtaa usein täysin hallitsemattomaan psykoottiseen olotilaan aikuisiällä, jos potilas elää aikuiseksi saakka. Hoitamaton psykoosi voi edetä myös skitsofreniaksi.
Vaadin että suomen kielen sanakirjasta poistetaan "kaksisuuntainen mielialahäiriö", "skitsofrenia" ja "psykoosi". Sillä nuo termit viittaavat suoraan ylläpitäjään ja hänen perheensä edesmenneisiin jäseniin.
Ihmisiä on myös kiellettävä käyttämästä sanoja: "insesti", "pedofilia" ja "lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö". Sillä nuo sanat ja termit viittaavat suoraan ylläpitäjään ja hänen perheeseensä. Mainitut asiat palauttavat ylläpitäjän mieleen lukuisia epämiellyttäviä muistoja.
Lisäksi kaikki muut netin keskustelufoorumit tulee kieltää, sillä mielenterveydeltään normaalien ihmisten moderoimat keskustelufoorumit viittaavat suoraan ylläpitäjän järkkyneeseen mielenterveyteen ja loukkaavat siten ylläpitäjää.
Vainoharhaisuus ja skeptisyys
3
98
Vastaukset
- Mitä ihmeen
"perheenjäseniä" tuo ylläpitäjä oikein tarkoittaakaan?
Eihän sillä ole ollutkaan mitään perhettä ikinä missään? - Jos otetaan nyt
huomioon et joku ylläpitäjä purkaa koko epäonnistuneen elämänsä omille kotisivuilleen netissä, miten ihmeesä hän voi kirjoittaa noin:
" Kukaan toinen ihminen ei tiedä kirjoittaa tuollaisia asioita, vain Xxxxx Xxxxxxxx tietää koska on vainonnut kyseisen keskustelufoorumin ylläpitäjää vuosikausia"
Jos ylläpitäjä kertoo ite olleensa hyväksikäytetty alkoholisti- ja huumeperheen lapsi ja saavansa ainoat aikuisikänsä kiksit siitä et yrittää tuputtaa spermaansa jollekin järjestellö, ei kai sillä voi olla kaikki himassa? - Jos musta kijotetaan
netiin jotain mä meen poliisile. Lisäks mä hakkaan aina muutaman naisen ja lähetän mun mälliä postiin jos mua haukutaan. Mun kootisivuila julkastaan aivan mitä tahhansa kooska mä julkasen mitä milloinki huvittaa. JIIIIIHHHHAAAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411817Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19993Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18965- 63944
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14875