Olen hankkinut "makkaraa leivän päälle" myyden erään verkoston tuotteita, jo vuosia. Nyt Amway kiinnostaa. Kertokaa minulle siitä. Maailman suurin vm yritys. Haluaisin vastauksia vain niiltä jotka asiasta jotain tietävät, en niiltä jotka luulevat tietävänsä!
Amway
45
17018
Vastaukset
- BOKKILA
Kun tuo netti näyttää sul olevan, ni käytä sitä ja etsi. Unohda koko firma.Kun saat esim. Amwayn myymän kahvin hinnan selville, tuskin yritys enää kiinnostaa.Kilo kahvia 25 euroa ja löytyy viel kalliinpiakin, jos ei viel päätä palele.
Kalliita tuotteita, mutta varmaan laadukkaita.
Olen joitain käyttänyt, kalliita ovat.
Kuka tykkää,siitä vaan.
Itse en myyjänä noin kalliita alkais edes yrittämään "suosittelemaan".
.- Pytyllä istuja
Mä join tota kahvia, vatsa heti kuralla.
Ei sovi kahviin tottuneelle Suomalaiselle.
Mitä lie peräruisketta ! - teetä
Pytyllä istuja kirjoitti:
Mä join tota kahvia, vatsa heti kuralla.
Ei sovi kahviin tottuneelle Suomalaiselle.
Mitä lie peräruisketta !mene äitis kikkiä imemään kun et kerran kunnon kahvia kestä!
- nipatti
Onko jollakin ko.firman hinnasto, olisi mukava tehdä hintavertailuja?
- "objektiivinen"
nipatti kirjoitti:
Ei juuri kannata tänne laittaa hintoja. Sitä luullaan mainostukseksi jos yrittää täällä vertailla hintoja.
kokeillut olen... - Verkkosukka
"objektiivinen" kirjoitti:
Ei juuri kannata tänne laittaa hintoja. Sitä luullaan mainostukseksi jos yrittää täällä vertailla hintoja.
kokeillut olen...Ei hintojen vertailua voi tulkita mainostukseksi, tökeröt rekrytointiyritykset on sitten asia erikseen. Mielenkiintoistahan se olisi nähdä missä hintatasossa tuotteet liikkuvat.
- "objektiivinen"
Verkkosukka kirjoitti:
Ei hintojen vertailua voi tulkita mainostukseksi, tökeröt rekrytointiyritykset on sitten asia erikseen. Mielenkiintoistahan se olisi nähdä missä hintatasossa tuotteet liikkuvat.
viimeksi kun laitoin perusshampoon ja kuitujauheen hinnan esille ja kysyin millä hinnalla muut niitä saa ostettua. Niin koko viestiketju poistettiin. Mainitsin vielä etten mainosta vaan haluaisin vertailla hintoja.
- Asura
nipatti kirjoitti:
Pesemme pyykkiä 20 eurolla n.5-6 kk (5-henk. perhe). Kertaostoksena on kalliimpi, paitsi jos ostat marketista puolen vuoden satsin kerralla, mutta käytössä jää vähän halvemmaksi kuin marketista ostetut pulverit ja saan ne kotiin kannettuna =)
Tässä yksi hinta vertaus. - "objektiivinen"
Asura kirjoitti:
Pesemme pyykkiä 20 eurolla n.5-6 kk (5-henk. perhe). Kertaostoksena on kalliimpi, paitsi jos ostat marketista puolen vuoden satsin kerralla, mutta käytössä jää vähän halvemmaksi kuin marketista ostetut pulverit ja saan ne kotiin kannettuna =)
Tässä yksi hinta vertaus.20eur / 6kk = 3.33eur/kk
3.33eur / 5-henk. = 0,66 eur/henk. kuukaudessa
Jos ajatellaan, että pyykkiä syntyy 5 henkisessä perheessä sen verran, että joka toinen päivä pestään koneellinen. (joka on vähän) Niin Asuran pyykkäys maksaa 0.66eur / 15 krt = 0,04 eur/krt/henkilö.
Tämä on minusta tosi hyvä ostos, mikäli on otettu huomioon valko-, kirjo-, sini/musta,- ja pyykinhuuhteluaineet.
Mikä mahtanee olla kilohinta? - Asura
20eur / 6kk = 3.33eur/kk
Jos ajatellaan, että pyykkiä syntyy 5 henkisessä perheessä sen verran, että joka toinen päivä pestään koneellinen. (joka on vähän) Niin Asuran pyykkäys maksaa 0.66eur / 15 krt = 0,04 eur/krt/henkilö.
Tämä on minusta tosi hyvä ostos, mikäli on otettu huomioon valko-, kirjo-, sini/musta,- ja pyykinhuuhteluaineet.
Mikä mahtanee olla kilohinta?parilla kympillä saa tiivistettyä pulveria 2,25 kg, eikä siinä ole sitä kivipölyä 15-30% (zeoliitti), jota monet raahaavat kaupasta kotiin. Litran huuhteluainetiiviste n.6 €, kestää suht saman ajan, tosin joka pyykkiin sitä ei edes tarvitse.
- vastarannan kiiski
kallistahan se on jos vertaa vaikka hyväostos kahviin!!!! mutta kerroppa miksi sitä kahvia myydään niin paljon??? jos se maisttuu sonnalle ja hintaakin on rapeat 16€ kg
- passiivista tuloa tienaava
tutustu tuotteisiin!! Teillä on väärä kuva tuotteiden hinnoista!! Tietenkin jos oletta ostanut keltalapputavaraa niin sitten on tietysti eri asia eli kaikki jo kerran alennetut tavarat alennus myynnistä.
2004 vm skoda on eri hintainen kuin 2004 vm mersu! - passiivista tuloa tienaava
nipatti kirjoitti:
et pysty suoraan vertaamaan meidän hintoja kaupan hintoihin! Sehän on itsestään selvyys!!
- passiivista tuloa tienaava
vastarannan kiiski kirjoitti:
kallistahan se on jos vertaa vaikka hyväostos kahviin!!!! mutta kerroppa miksi sitä kahvia myydään niin paljon??? jos se maisttuu sonnalle ja hintaakin on rapeat 16€ kg
en tiedä miltä sonta maistuu?
- saat
20eur / 6kk = 3.33eur/kk
Mikä mahtanee olla kilohinta?omoa 32e 8kg tiivistettä
- Nipatti
Asura kirjoitti:
Tässä yksi hinta vertaus.Minusta kunnon vertailua ei saa jostain pesuaineista. Kertokaapa, mitä maksaa esim AMWAYn paistinpannu tai kattilat ja verratkaapa niiden hintoja kotimaisiin Hackman-tuotteisiin.
AMWAYN:n paistinpannut ja kattilat tehdään kaukoidässä ja todennäköisesti samassa tuotantoketjussa kuin muutkin halpatuotteet. Pohjaan vain lyödään AMWAYn etiketti, mutta heti alapuolella lukee made in Korea(tai joku muu kaukoidän maa).
Ekologiseltakin kannalta pitäisi suosia lähialueilla valmitettuja tuotteita. - Asura
Nipatti kirjoitti:
Minusta kunnon vertailua ei saa jostain pesuaineista. Kertokaapa, mitä maksaa esim AMWAYn paistinpannu tai kattilat ja verratkaapa niiden hintoja kotimaisiin Hackman-tuotteisiin.
AMWAYN:n paistinpannut ja kattilat tehdään kaukoidässä ja todennäköisesti samassa tuotantoketjussa kuin muutkin halpatuotteet. Pohjaan vain lyödään AMWAYn etiketti, mutta heti alapuolella lukee made in Korea(tai joku muu kaukoidän maa).
Ekologiseltakin kannalta pitäisi suosia lähialueilla valmitettuja tuotteita.on tosiaan vaikeaa...
Niissä pannuissa ja kattiloissa on taas yksilöllisiä, patentoituja juttuja, joita ei Hakmanin omissa ole, eivätkä edes saisi niitä, koska ovat patentin takana. Alan ihmiset osaavat niitä arvostaa, muille ne ovat vaan jotain juttuja. Jos niitä haluat verrata johonkin, niin vertaa kattila sarjoihin, joita myydään ovelta ovelle, ne maksavat vielä enemmän.
Kyllä on tuotteiden kestoissa melkoinen ero ja tiedän kun olen ostanut vuosikymmenien aikana useita kattiloita ja pannuja. Itse asiassa ne ovat maksaneet enemmän kuin Amwayn omat. Ekologisuuskin tulee esiin, kun niitä ei heitetä pois muutaman vuoden jälkeen kaatopaikkoja koristamaan. Jos olet ikinä maistanut niillä keitettyjä vihanneksia ja tavallisessa kattilassa keitettyjä samaan aikaan, tiedät vissisti sen eron, mikä tulee. Tästä on turha jauhaa sen enempää, koska ne ovat vain pieni osa tuotevalikoimaa.
Vertailu on hyvä tehdä nimenomaan pesuaineilla ja hygieniatuotteilla, joita ihmiset käyttävät joka päivä, sen sijaan kotitalous tarvikkeita ei osteta joka viikko. - Malla551
saat kirjoitti:
omoa 32e 8kg tiivistettä
Halvalta tuo OMO pesuaine kuulostaa. Olen käyttänyt joskus sitäkin, mutta OMO:ssa niinkö monissa muissakin kaupan pesuaineissa on yksi erittäin suuri vika. Niissä on niin paljon sotkettu parfyymiaineita pesevien aineiden joukkoon, että oikein haju oksettaa!!! Itse en voi pitää sellasia haisevia vaatteita päälläni, eikä kukaan perheenjäsenistäni! Lisäksi monissa näistä kaupan aineista on zeoliitti mukana. Ihmiset eivät tajua sitä, että zeoliitti on vihonviimeinen pyykkikonetta rikkova, vesiletkuja tukkiva aine. Lisäksi se jää savimaisena aineena vaatteen kuituihin. Esim urheiluvaatteita pestessä olen havainnut, että vaate haisee pesun jälkeen voimakkaasti pesuaineparfyymille ja kun laitat sen päällesi, 10 min kuluttua kainalot haisevat hielle, kuin ei olisi vaatetta pesty laisinkaan! Siksi käytän Amwayn pesupulveria tai nestemäistä pyykkiainetta, vaikka kertaostoksena kalliimpi onkin. Niissä ei ole käytetty vahvoja haisevia parfyymejä, ne ovat luontoystävällisiä, sekä pesevät vaatteen todella puhtaaksi.....urheilutekstiilitkään eivät löyhkää paljon pidettynäkään! Samoin hikiset sukat tulevat raikkaaksi!
- Asura
Miksi toinen verkosto kiinnostaa, jos omasi toimii hyvin??? Voin vastata omista kokemuksistani useamman vuoden kokemuksella kyseisessä yrityksessä.
[email protected]- sisilisko
Miksi vaihtaisin? Ensi kuulemalta Amwayn verkostosysteemi taitaa olla parempi, kuin omassani. Joskus tulee tunne, että pitäsi pystyä uudistumaan. Kun aloitin Amwaysta en ollut kuullutkaan.
Osaan myydä tuotteita. Verkoston rakentamisessa olen huonompi. Nyt tuntuu että voisin opetella myös verkoston rakentamista, lapsetkin ovat kasvaneet, voisi olla aikaa opetella uutta ja tehdä vähän erisysteemillä töitä. - Asura
sisilisko kirjoitti:
Miksi vaihtaisin? Ensi kuulemalta Amwayn verkostosysteemi taitaa olla parempi, kuin omassani. Joskus tulee tunne, että pitäsi pystyä uudistumaan. Kun aloitin Amwaysta en ollut kuullutkaan.
Osaan myydä tuotteita. Verkoston rakentamisessa olen huonompi. Nyt tuntuu että voisin opetella myös verkoston rakentamista, lapsetkin ovat kasvaneet, voisi olla aikaa opetella uutta ja tehdä vähän erisysteemillä töitä.voin asiasta keskustella postin välityksellä, osoite edellisessä viestissä.
- Jussi
Vieläkö Amwayllä on myynnissä sellaiset ihmemagneetit, joilla saa poistettua esim. lihaskipua. Kerran joku hieroja niitä testaili alaselkääni ja jomotus lähti. Pirun kalliit ne muistaakseni oli, mutta selkää taas jomottelee ja kiinnostaisi kokeilla uudestaan.
- Asura
Jussi kirjoitti:
Vieläkö Amwayllä on myynnissä sellaiset ihmemagneetit, joilla saa poistettua esim. lihaskipua. Kerran joku hieroja niitä testaili alaselkääni ja jomotus lähti. Pirun kalliit ne muistaakseni oli, mutta selkää taas jomottelee ja kiinnostaisi kokeilla uudestaan.
kyllä magneetit jotka lievittävät vaivoja. Moni on saanut lievitystä ilman lääkkeitä. Käytämme myös itse.
- Akateeminen tarhakettu
Asura kirjoitti:
kyllä magneetit jotka lievittävät vaivoja. Moni on saanut lievitystä ilman lääkkeitä. Käytämme myös itse.
Takavuosina ostin Sevenista piisaminraudat 450 eurolla, jotka laitettiin kiinni kiveksiin - lahti sukuviettihalut kertalaakilla (sic!). Vielako niita saisi verkostomyynnin kautta?
- Perustaja kuollut!
Amwayn perustaja on kuollut ihan nyt hiljattain...Otan osaa!
- Mr.AmWay
Ne jotka ovat asiasta kiinnostuneet voivat lähettää sähköpostia minulle ja vastaan heille henkilökohtaisesti.
[email protected]
(johtuen todennäköisen suuresta roskaposti määrästä, sähköpostiosoite on niinsanottu kakkospostilaatikko )- älkää sortuko
Hi hi!
Kattokaapa hakusanalla ACN keskusteluja.
Teitä tolloja lypsetään kerta toisensa jälkeen!
Mr AmWay lienee samoja tyyppejä jotka rapa sieraimissa mesusi ACN firman ilosanomaa.
Samaa paskaa aina eri paketissa. - tutkittua tietoa
älkää sortuko kirjoitti:
Hi hi!
Kattokaapa hakusanalla ACN keskusteluja.
Teitä tolloja lypsetään kerta toisensa jälkeen!
Mr AmWay lienee samoja tyyppejä jotka rapa sieraimissa mesusi ACN firman ilosanomaa.
Samaa paskaa aina eri paketissa. - Miss L
tutkittua tietoa kirjoitti:
Juuh, ohjataan vaan ihmisiä sivustolle, josta saa epämääräistä ja väärää tietoa.
"Oliko tästä sivusta hyötyä sinulle? Tee lahjoitus"
Ei mielestäni kauhean luotettava sivu, jos sillä yritetään rahastaa.
Toivottavasti teidät kutsutaan liiketoimintaesittelyyn, jossa saatte tietoa asiantuntijoilta, eli Amwayn liikkeen harjoittajilta.
- artor
tervehdys!Hieno juttu,että olet kiinnostunut.
Mistä päin olet?Minä voisin tulla esittämään tai kutsun sinut avoimeen liikeidean esittelyyn.
Minä olen ollut itse tuotteiden käyttäjänä ja nyt
pari kuukautta itsenäisenä liikkeenharjoittajana!
hyvää joulun jatkoa ja hyvää uutta vuotta!
arto riikonen - V.T
Lähe mukaan mangneetikorujen maailmaan!!!Parempi kate!!!Jos kiinnostaa,laittele viestii!!!Ite oon Amwayssakin mukana!!!
- mukana ollut.
Siinäpä kaksi hyvää syytä pysyä pois.
Molenmat kusetus virmoja
- Ylihintaista paskaa!
Joo, aivopesulla myytyä ylihintaista paskaa! Openeissa ja seminaareissa tuota lahkokahvia voisi tarjota. Sisältääköhän käännyttäviä aineita?
- Malla551
Amway bisnes on hyvä tapa saada makkaraa leivän päälle, mutta kannattaa valita tarkoin tiiminsä mihin liittyy. Tällä hetkellä Amway kauppaan voi liittyä 31 eurolla, ei paha hinta. Voit olla asiakkaana, tai tehdä bisnestä. Amway myöskin kouluttaa. Toki on myöskin olemassa sellanen tiimi, jossa vain myydään ja myydään..... rasittavaa, kuka sellaista haluaa.... on tietty oma asiansa.
Joka tapauksessa jokainen joka on Amwayn tuotteita uskaltautunut kokeilemaan, ovat olleet tyytyväisiä, tilanneet lisää kokeilemaansa tuotetta, jotkut ovat ottaneet nron kauppaan tullen asiakkaaksi tai bisneksen tekijäksi!
Itse olen ollut pari vuotta mukana ko bisneksessa, näin alkuun enemmän asiakkaana, mutta tiimini on kasvanut siitä huolimatta pikkuhiljaa. Se on sellanen bisnes, mitä enemmän asioihin perehdyt, kouluttaudut ja jaksat tehdä, sitä enemmän siitä saat itsellesi.
Suomessa on jo paljon ihmisiä, pariskuntiakin, jotka elättävät itsensä, perheensä Amway-tuloilla. Kannattaa mennä kuuntelemaan Hgissä Hotelli Presidenttiin Open-tilaisuutta ma klo 19.30. Sieltä saa lisää infoa. Ensimmäinen info on täysin ilmainen.- mukana ollut
Olin muutamia vuosia mukana.
Seurasin mitä Touhua pidetään.Ei mene terve järkisen päähän.
Läniä Läniä .ei kerrota tärkeitä asioita ollenkaaan
Silkkaa Kusetusta koko touhu.
Tuotteet on kohtalaisia.
Esin.Veden puhdistajan Suodatin.
Repikää se auki Silloin selviää pieni kerros on tummaa ja loppu puhdasta valkoista.Olen itse aukaisut ja silloin selvisi totuus.
Ei sitä saisi eikä annata katsoa,Oma on tuotteenne pitäkää se itsellänne.
Kerrotaan silmät loistaen että se on täysi.VALHETTA TÄYSIN.
Ylä-tiimi ,jatkuva rumppa soittoja ,tilaa tilaa tilaa.Ei uskota että en tilaa.
T ODELLA ONNELLINEN ETTÄ ON PÄÄSSYT IRTI. JA JATKUVA REISSAAMINEN MUKA KOULUTUS SITÄ VAATII.HURMIO HENGESSÄ TAPAUTETAAN NOUSTAAN SEISOMAAN ,PISNES PUKEUTUMINEN PITÄISI OLLA PÄÄLLÄ
EIKÄ TOISIIN RYHMIIN SAA TUTUSTUA ,TULEE VÄÄRÄÄ TIETOA.
YLÄ TIIMI VETÄÄ RAHAT ALOITTELIJOILTA OTETAAN KAIKKI POIS.
KIERTÄKÄÄ KAUKAA OLETTE PELINAPPULOITA JOILLE EI ANNETA MITÄÄN TODELLISTA TIETOA.
.VALHETTA VALHETTA VALHETTA.
- 10 + 4
"Ensimmäinen info on täysin ilmainen."
Ja jatkossa toimintaan mukaan lähtevien pitäisi siis maksaa infoista, koulutuksista ym. tilaisuuksista? Eikö työnantajan (Amway) kuuluisi maksaa työntekijöiden koulutus? Luulisi koulutettu ja hengennostatustilaisuuksissa motivoitunut myyjä olevan työnantajankin etu, mihin kannattaa panostaa.- WAYAM
Sinä itse olet työnantajasi, amway on se tehdas, joka tekee ne tuotteet ja hoitaa logistiikan.....
Jokaisella yriyksella on aloitus kulunsa, mutta kun sen saa liikkeelle, niin voitto alakaa tulla. kyllä se näin on nähty.
Kuten joka yrityksessä. Esim parturi, jos siellä niitä päitä ei ole tai ei saa " värvättyä" asiakkaita, ei saksetkaan kulu, muttei ole tulojakaan. Maksako joku ne parturin koulutukset ja mainokset ? Ei maksa. Ihan sama tässä ja muussa yritystoiminnassa.
Ihme purnu palsta kun ei tiedetä perusasioita yrityksistä ja yrittämisestä. Ei se ihme että suomessa ollaan kohta kaikki levällään kyselemässä töitä.
Voi voi, tälleen 60 % kun tästä maksaa veroja, niin hyötyy siitä joku muukun , kun rahaa julkiseen kassaan tipahtaa....
Mutta kohta en maksa.... ei ole toista työtä..... hae paikaaani......
- Vanhoja hyviä
- lkjwfkrfjrfifj
"suomessa on paljon amwaylla itsensä elättäjiä"
nythän taisi oikea aivopieru päästä ilmoille..
jos suhdeluku tuossa amwayssä on se 99,8% tekee tappiota ja 0,2% jotain voittoa niin tuohon "paljon" määritelmään tarvitsee tunkkeja ihan älyttömän kasan.
esim 200 itsensä ja perheensä elättäjää tarvitsee 100 000 tunkkia allensa ..
taitaa olla aika hiljaista tuon suhteen - voittoa tule 10000..
--esim 200 itsensä ja perheensä elättäjää tarvitsee 100 000 tunkkia allensa ..
taitaa olla aika hiljaista tuon suhteen--
Verkostoävänkyröiden laskutaito on tunnetusti tosi huono.- ioehfieohfowh
Ei ole huono - olet vain hemmetin kateellinen, koska tienaamme niin paljon. Mars peilin eteen siitä ja häpeämään, kuka luuseri siellä pällistelee!
- Kade vänkyrälle.
ioehfieohfowh kirjoitti:
Ei ole huono - olet vain hemmetin kateellinen, koska tienaamme niin paljon. Mars peilin eteen siitä ja häpeämään, kuka luuseri siellä pällistelee!
--olet vain hemmetin kateellinen--
Kyllä, olen ihan hemmetin kateellinen, hih hih - mukana ollut.
ioehfieohfowh kirjoitti:
Sinä syöt toisten tekemää Leipää.
Häpeä ,
- Anonyymi
Amway tuotteitten aktiivikäyttäjiä Suomessa on 6 % väestöstä tilapäis käyttäjiä 9 % . Hieman vähempi kun aloitusmassa USA: ssa. Usassa saa kaikenlaiset tuotteet Amwayltä kotiin toimitettuna paitsi ei nestekaasupulloa. Joku joskus kommentoi että maistoin ja tuote oli pahaa. Minä en tuolaista kommenttia voi sanoa koska A,mwayn tuotteilla on 90 vuorokauden täystyytyväisyys takuu. Elikkä tuotteen voi palauttaa ja saat rahasi takaisin. TUOTEEN voi palauttaa vaikka olet avannut purkin tms.paketin ja syönytsiitä vaikka puolet tai enempi.
- Anonyymi
Amway on tunnetuimpia pyramidihuijauksia/MLM-huijauksia (MLM = multi-level marketing, toinen sana pyramidille), ja tunnettu siitä, että värvää ihmisiä joukkoonsa uskonnollisten kulttien käyttämillä tavoilla. (Näin tosin toimivat muutkin pyramidi/verkostohuijaukset MaryKaysta LuLaRoeen ja muihin sellaisiin.) Kaikki nämä tällaiset ottavat kohteekseen haavoittuvaisessa asemassa olevia, epätoivoisia ihmisiä (jenkkilässä ilman tuloja eläviä kotiäitejä, jotka kaipaavat niin omaa rahaa kuin yhteisöllisyyttäkin).
Tuossa Amwaysta, netistä löytyy nopeasti lisää:
"Amway is a multibillion-dollar company that uses “multilevel marketing techniques” to sell cosmetics and household products. They have really aggressive recruitment techniques and cult-like practices. They’re super shady and sued on a pretty regular basis, but still, manage to trick new people into the fold!
Amway is a pyramid scheme for the same reason all pyramid schemes are pyramid schemes: the focus is on recruiting new members and selling a lifestyle, not actual products.
Amway does sell some products, of course. You can by a number of household goods and cosmetics through their store. However, the main focus of the business isn’t selling stuff: it’s on finding people to work for you so you can grow your downline."
https://www.moneyaftergraduation.com/amway-is-a-pyramid-scheme/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855