Kävin Verkkokauppa.comin myymälässä

Kylmät kädet

Maikkulassa kun asuu, on kävelymatkan päässä se Verkkokaupan myymälä Kaakkurissa. Jumakauta, kuin olisi hypännyt tulevaisuuteen. Se hemmetin kaaritelevisio, vai mikä lie full ultima HD super tv ja siinä pyöri uusin Transformers-elokuva.

Leuka vähän loksahti. Miten ylipäätään ne on voitu edes KUVATA niin tarkasti videoksi?

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •  Kk

      Spurgukin saa aivan rauhassa vaeltaa ja tutkia kaikkia jänniä uutuuksia siinä valtavassa myymälässä, jossa valtavasti myös muita asiakkaita.

      Täysin rauhassa saa tutustua tulevaisuuteen.

    • Kylmät kädet

      Tilasin tämän tuotteen, koska se maksaa itsensä takaisin. Kävin noutamassa suoraan myymälästä, jotta vältin 2.90€ toimituskulut. Näin samalla sen kaaritelevision livenä. Kupera toiseen suuntaan, kuin ne vanhat kuvaputkitelkkarit.

      Jälleen huippu sijoitus:
      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27087/cjnmd/Sony-BCG34HLD4F-BCG34HH4FN-laturi-ja-4kpl-AA-akut-2700-mAh

      Ei enää paristoja mun taskulamppuun, noi akut kestää monta kertaa pidempään ja ne voi ladata yhä uudelleen, ja uudelleen, ja uudelleen, yhä uudelleen..

      • Sokeainkepillä näkee

        Mihin sä tarvitset taskulamppua valkeassa pohjolan yössä katuvalaistuilla alueilla?

        Ja kai sulla on sähköt kämpässäkin vai joko Maikkulan kipinä ja salama on katkaissut sähköt, vai kaatuiko talonpojankankaan tolpat?

        Mutta kumpaan suuntaan kupera se tv on? Sisään vai ulos?


      • Kylmät kädet
        Sokeainkepillä näkee kirjoitti:

        Mihin sä tarvitset taskulamppua valkeassa pohjolan yössä katuvalaistuilla alueilla?

        Ja kai sulla on sähköt kämpässäkin vai joko Maikkulan kipinä ja salama on katkaissut sähköt, vai kaatuiko talonpojankankaan tolpat?

        Mutta kumpaan suuntaan kupera se tv on? Sisään vai ulos?

        Tarvitsen taskulamppua puolustaessani itseäni pimeässä. Olen käynyt intissä kaiken maailman kurssit. Ne valitsi minut niihin mukaan, koska hoksasivat, ettei minulla ole tunteita. Pystyn tappamaan ihmisen ilman, että ilmekkään värähtää.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tarvitsen taskulamppua puolustaessani itseäni pimeässä. Olen käynyt intissä kaiken maailman kurssit. Ne valitsi minut niihin mukaan, koska hoksasivat, ettei minulla ole tunteita. Pystyn tappamaan ihmisen ilman, että ilmekkään värähtää.

        Eläin ei pysty pahuuteen, joten eläimen lopettaminen olisi mulle todella kova pala. Ihmisen tapan aivan leikiten.


    • K-ratsu

      Upeeta - ensin kävit myymälässä ja sitten myit käymälässä. Teitkö kunnon tilin ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe