Koekuvaukset

millaisia?

Heippa!
Onko kellään omia kokemuksia tai kuullut jostakin et millä perustein noihin esim.unelmäkämppään on tyypit valittu?Millanen mahtaa olla koekuvaus?
Pitääkö kameran edessä olla niin ku ei mitään niissä kuvauksissa?Olis kiva vaan tietää..

3

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvaa

      kuvaa panoas ni saat filmin ja tuijota sitä kiihkeästi....=) =) =) =) hahahahaha hahahahah ahahhaha ahuhuhuh hohohohoohoh huhuhu hihihihi

    • mummo <3 pappa

      haluisin kans tietää mitä koekuvauksissa tehään?? tiän vaan et siellä pitää näytellä ja keskustella ohjaajan kanssa ja sit ne ottaa jotain kuvia mut haluan tietää lisää!!!

    • HSRSES

      Olin 7 vuotiaana tanssiryhmässä, ku sinne tultiin kuvaamaan halukkaita Valo elokuvaan! En itte pöljänä osallistunu, mutta katoin! Täällä oulussa ne ainaki ne mun kaverit kuvas silleen, et piti kameran eessä kertoo itestä asioita.. Lempiväri, eläin ja kaikkee! Aikuisista en sit tiiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe