Ajankohtaisia varoituksen sanoja

lähetyssaarnaajille

Ps. 37:38 ”mutta luopuneet hukkuvat kaikki, ja jumalattomain tulevaisuus leikataan pois. 

Ps 5: Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi. Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä; sinä vihaat kaikkia väärintekijöitä. Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus. 

Valitusvirret: 3:19 Muista minun kurjuuttani ja kodittomuuttani, koiruohoa ja myrkkyä.

Rm 1: koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,  nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.  Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. 

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. 

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mourinho

      -- Täällä taas euron puukko jumala uhkaa leikellä sukuelintä ja upotus kuolemalla -- ainaki juutalaisuudessa , islamissa ,ja kristinuskossa jumalat ovat tappanut omat siskonsa tai tyttärensä mustankipeyksissään ...--ja sitten vaan minareettiin tai kirkkoon mouruaan ....

      • ilmanpuukkoja

        Kaikki uskonnot ovat osittain harhaa, mutta tämän raamatun sanan mukaan lopuksi uskoon tullaan, ja myös uskossa pysytään, kun uskoon tulen jälkeen annetaan kastaa itsensä.

        "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa." Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt.


      • näin
        ilmanpuukkoja kirjoitti:

        Kaikki uskonnot ovat osittain harhaa, mutta tämän raamatun sanan mukaan lopuksi uskoon tullaan, ja myös uskossa pysytään, kun uskoon tulen jälkeen annetaan kastaa itsensä.

        "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa." Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt.

        Kaikki uskonnot ovat harhaa ja eksytystä.

        Jeesus on tie, totuus ja elämä.

        Mitään muuta nimeä ei ole ihmiselle annettu jossa olisi pelastus.


      • näin kirjoitti:

        Kaikki uskonnot ovat harhaa ja eksytystä.

        Jeesus on tie, totuus ja elämä.

        Mitään muuta nimeä ei ole ihmiselle annettu jossa olisi pelastus.

        No ei ihan näin. Jesseä ei edes luultavasti ollut olemassa. Mikään muu lähde raamatun ohella ei kerro parantajasta, kansanjoukkojen ruokkijasta, vetten päällä kävelijästä jne... luulisi jonkun aikalaisen kirjanneen jotain ylös, mutta ei. Kysy lähimmältä papilta, niin se kertoo raamatun olevan selvä väärennös.

        Tarinat ovat eläneet lammaspaimenten iltanuotioilla ja yhdistyneet aikaisempiin tarinoihin. Taikauskoa on jeesukseen uskominen.


      • näin
        he-ma kirjoitti:

        No ei ihan näin. Jesseä ei edes luultavasti ollut olemassa. Mikään muu lähde raamatun ohella ei kerro parantajasta, kansanjoukkojen ruokkijasta, vetten päällä kävelijästä jne... luulisi jonkun aikalaisen kirjanneen jotain ylös, mutta ei. Kysy lähimmältä papilta, niin se kertoo raamatun olevan selvä väärennös.

        Tarinat ovat eläneet lammaspaimenten iltanuotioilla ja yhdistyneet aikaisempiin tarinoihin. Taikauskoa on jeesukseen uskominen.

        Koraanissa myös Sanotaan Jeesuksen parantaneen sairaita ja tehneen suuria tunnustekoja.

        Mutta muslimit eivät usko, että Jeesus on Jumalan Poika.


      • näin kirjoitti:

        Koraanissa myös Sanotaan Jeesuksen parantaneen sairaita ja tehneen suuria tunnustekoja.

        Mutta muslimit eivät usko, että Jeesus on Jumalan Poika.

        Totta vitussa kerrotaan, raamattuhan oli ollut olemassa jo vuosisatoja muhammadin kopioidessa raamatun tarinoita. Todistusarvo on sekä koraanilla että raamatulla tasan nolla.


      • lainattu
        näin kirjoitti:

        Koraanissa myös Sanotaan Jeesuksen parantaneen sairaita ja tehneen suuria tunnustekoja.

        Mutta muslimit eivät usko, että Jeesus on Jumalan Poika.

        keskustelu.suomi24.fi/t/13477295 Älä mene enkelin sanelema koraanin 

        Lue viestiketju Juutalaisuus osastolta niin totuus selkenee.


    • oikaisu

      Muhamedin koraanin saneli enkeli enkeli ja sen kirjoitti Muhamedin rouva ylös noin 600 vuotta Jälkeen Jeesuksen ristinkuoleman, jonka koraani kieltää edes tapahtuneen.Lue mitä Apostoli Paavali sanoo Galattalaiskirjeessä: 1:8-9

      Mutta historioitsija Joosefus on kirjoittanut Jeesuksen olleen ihmeiden tekijän ja myös sen, että Ponttius Pilatus antoi hänet ristiinnaulittavaksi.

      Ja myös historioitsia "Takitus" kertoo Jeesuksen maanpäällisestä elämästä.

      • lainattu

        Lainataanpas tuota Galattalaiskirjeen kohtaa jakeesta seitsemän eteenpäin:

        "joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

        Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe