Millä ohjelmalla?

ei ymmärrä

Siis minulla oli joskus tietokoneella sellainen ohjelma millä pysty muokkaamaan esimerkiksi itse kuvattuja videoita, mm. lisäämällä videoon taustalle musiikkia ym kuvia. mutta mikä olisi saman tyylinen ohjelma jolla voipi tehdä kaikkea tollaista?

5

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin Windows Live Elokuvatyökalu, sitäkö tarkoitat?
      http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/get-movie-maker-download

Tai sitten kameran mukana latautuva valmistajan oma muokkausohjelma (luulisin että oli jotain, mutta en koskaan kokeillut)

Tai sitten odottelet parempia vastauksia.

Ellet sitten halua ostaa editointiohjelmaa, Premiere Elements ei ihan hirveesti maksa ja se on monipuolinen, sillä saa jopa levykkeelle ihan elokuvavideon aloitusvalikkoineen (play movie jne) (kannattaa hankkia yhdistelmä, missä photoshop ja premiere)
      http://www.adobe.com/fi/products/photoshop-premiere-elements.html

• ei ymmärrä

Hei, juurikin tällaista ohjelmaa meinasin, mutta tämä windows movie maker ei tunnista mp4 videoita, eli mikä olis sellainen joka tunnistaa myös nuot?

• ei ymmärrä kirjoitti:

Hei, juurikin tällaista ohjelmaa meinasin, mutta tämä windows movie maker ei tunnista mp4 videoita, eli mikä olis sellainen joka tunnistaa myös nuot?

Siis HÄH? No ei ymmärrä minäkään.
        Ei se koskaan minulla ole uskaltanut olla tunnistamatta.
        Testasin nyt vielä uudella koneella (8.1) ja ihan hyvin toimii Nokialla kuvatut MP4:t.
        Ja on toiminut wistassa ja win 7:ssa. Ihan niinkuin digikameroillakin kuvatut.

Mikä siinä tökkii? Videon lisäyksen jälkeen se muokkaa jonkin aikaa - sen aikaa kuvissa näkyy kello ja alareunassa 'lataus'palkki, ja kun se on valmis, niin sitten on katsottavissa ja muokattavissa.

Jossain kysymyksessä olin lukeneeni, että joku ohjelma ei tunnista Samsungilla kuvattua MP4ää, ei tullut ääni tai jotain vastaavaa.

• ei ymmärrä
        tattiaivo kirjoitti:

Siis HÄH? No ei ymmärrä minäkään.
        Ei se koskaan minulla ole uskaltanut olla tunnistamatta.
        Testasin nyt vielä uudella koneella (8.1) ja ihan hyvin toimii Nokialla kuvatut MP4:t.
        Ja on toiminut wistassa ja win 7:ssa. Ihan niinkuin digikameroillakin kuvatut.

Mikä siinä tökkii? Videon lisäyksen jälkeen se muokkaa jonkin aikaa - sen aikaa kuvissa näkyy kello ja alareunassa 'lataus'palkki, ja kun se on valmis, niin sitten on katsottavissa ja muokattavissa.

Jossain kysymyksessä olin lukeneeni, että joku ohjelma ei tunnista Samsungilla kuvattua MP4ää, ei tullut ääni tai jotain vastaavaa.

Samsungilla olen kuvannut videot, ja kun yritän aukaista kansion jossa videot on, niin näyttää että on kansio tyhjä. Sitten kun kokeilen avata kansion jotka on avi videoita niin löytää kaikki.

• ei ymmärrä kirjoitti:

Samsungilla olen kuvannut videot, ja kun yritän aukaista kansion jossa videot on, niin näyttää että on kansio tyhjä. Sitten kun kokeilen avata kansion jotka on avi videoita niin löytää kaikki.

Voi Harmillinen juttu! Kuullostaa aika kummalliselta.

Näkyykö ne tiedostot resurssienhallinnassa? Jos siitä klikkaisit Avaa sovelluksessa > Elokuvatyökalu. Eikö sittenkään?

Toivottavasti joku viisaampi ottaisi kantaa ongelmaasi.
        Tai kysy Samsungin tuesta.
        Tai laita uusi kysymys osioon: Tiede ja teknologia / Kodintekniikka / Viihde-elektroniikka / Video ja kuvaus
        Siellä jossain muistelisin olleen ihmettelyjä Samsungilla kuvatuista videoista (kun ei toimi) (muttei tainnut olla vastauksia).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8953
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2669
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2450
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      52
      2449
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1855
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1733
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1275
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe