Islamia ei voi puolustaa

Islam on isästä perkeleestä. Nettiaikakaudella kaikki on näkyvillä. Islamin, jihadin ja sharian puolustajat häpäisevät itsensä.

150 naista teloitetiin.
http://pamelageller.com/2014/12/the-islamic-state-executes-150-women-for-refusing-to-marry-jihadists-and-buries-them-in-mass-graves.html/
Lapsista tehdään tappokoneita.
http://pamelageller.com/2014/12/warning-graphic-images-indoctrination-of-children-in-the-islamic-state-caliphate-isis.html/
Opettaja poltettiin ja lapsia mestattiin.
http://pamelageller.com/2014/12/jihad-school-attack-taliban-burn-teacher-alive-in-front-of-pupils-and-behead-children.html/

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää
    • -jarmo-
      • K18.

        Islam on ottanut opin Raamatusta. 5Moos.25:11-12. Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja toisen vaimo tulee auttamaan miestään sen käsistä, joka häntä lyö, ja ojentaa kätensä ja tartuu tämän häpyyn, niin hakkaa poikki hänen kätensä säälimättä.


      • K18. kirjoitti:

        Islam on ottanut opin Raamatusta. 5Moos.25:11-12. Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja toisen vaimo tulee auttamaan miestään sen käsistä, joka häntä lyö, ja ojentaa kätensä ja tartuu tämän häpyyn, niin hakkaa poikki hänen kätensä säälimättä.

        K18. Mikä Raamattu mielestäsi on?


    • Jeesus on tie

      Islam ei tee noita tekoja. ISIS esimerkiksi ei edusta islamia. ISISin teot ilmaisevat, että he ovat Islamin häpäisijöitä. Samoin ovat kaikki muutkin, jotka tekevät pahoja tekoja.

      Koraani ei anna lupaa tehdä pahaa.

      Ihmiset tekevät pahoja tekoja.

      Pahaa tekevät eivät edusta islamia, eivätkä muitakaan uskontoja.

      Ottakaa nyt vähän selvää esim. suomalaisilta islam seurakuntien edustajilta, niin ettette sotke asioita.

      Tämä on nyt vähän sama asia, kuin se, ettei Raamatusta voi ottaa joitain irrallisia jakeita Vanhasta Testamentista ja sanoa, että tässähän käsketään tappaa kaikki.

      Niinpä Koraanistakaan ei pidä ottaa irrallisia jakeita ja esitellä niitä oppina - se ei ole Koraanin opetus.

      Miten evankelioidaan muslimit - sitä olisi syytä miettiä - eikä lietsoa vihaa heitä vastaan!

      • Onko sinulla tietolähteitä? Loppujen lopuksi kaikki ismit ovat isästä perkeleestä. Miksi? Koska ne eivät pelasta.


      • KTS (Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

        Onko sinulla tietolähteitä? Loppujen lopuksi kaikki ismit ovat isästä perkeleestä. Miksi? Koska ne eivät pelasta.

        Ai kaikki ismit on nyt yhtäkkiä perkkeleestä.

        Jostakin kumman syystä tää yx ismi on sulle jonkinlainen fixaatio ja kompastuskivi...


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ai kaikki ismit on nyt yhtäkkiä perkkeleestä.

        Jostakin kumman syystä tää yx ismi on sulle jonkinlainen fixaatio ja kompastuskivi...

        Tulihan se sieltä.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Tulihan se sieltä.

        Kaikki uskonnot ja kaikki ismit vievät kannattajansa helvettiin. KTS. Minkä sinä uskot Raamatun olevan ja millä perusteella?

        Joh. 14:6
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.


      • minäköainoaoikea

        Kyllä nämä isis taisteliat on islamisteja Muhamedin kannattajia,esim,ne kaikki jotka ei ollut islamilaisia tapettiin niitten kaappaamassa linja-autossa.
        Ja jotka ei käänny islamin uskoon tapetaan,kun muodostetaan kalifaattia irakkiin ja syyriaan.

        Turha kysyä suomalaisilta islamin opettajilta,koska nekin saa valehdella sikäli kun se palvelee islamia.

        Eikö ole parei uskoa tekojen pohjalta eikä sanomisten.


      • minäköainoaoikea kirjoitti:

        Kyllä nämä isis taisteliat on islamisteja Muhamedin kannattajia,esim,ne kaikki jotka ei ollut islamilaisia tapettiin niitten kaappaamassa linja-autossa.
        Ja jotka ei käänny islamin uskoon tapetaan,kun muodostetaan kalifaattia irakkiin ja syyriaan.

        Turha kysyä suomalaisilta islamin opettajilta,koska nekin saa valehdella sikäli kun se palvelee islamia.

        Eikö ole parei uskoa tekojen pohjalta eikä sanomisten.

        Taqiyya
        https://www.youtube.com/watch?v=Vg5TY5CPrzk


    • ei kiihoitusta

      Suurin osa muslimeista on kunnon ihmisiä.

      • Oikein, mutta islamin tehtävä on orjuuttaa ja johtaa kannattajansa helvettiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe