me voimme olla enkeleitä toinen toisellemme ystävyydellä auttaa lähimmäistä eräs nainen sanoi minua enkeliksi kun olin halukas auttamaan lapsensa viennistä päiväkotiin ja hakemaan kotiinsa rouvalla oli jalka kipsissä eikä voinut viedä lapsiaan
me voimme olla enkeleitä
enkeleitä
3
135
Vastaukset
Hienosti tehty! Maailma olisi kiva paikka, jos jokainen maailman asukas tekisi edes yhden hyvän teon päivässä, sen ei tarvi edes olla mitään maailmaa mullistavaa, yksi hymy voi pelastaa hengen...
- ilman siipiä
Ihminen voi olla hyvä,mutta on täysin virheellistä kutsua häntä enkeliksi uskonnollisessa mielessä.
- Siunausta
Aivan, eletään kaikki täällä maan päällä niin kuin Taivaassa!
Minäkin olen tavannut monia enkeleitä. Itse asiassa jokaisessa ihmisessä on enkeli.
Ei tarvitse tehdä mitään suuria, vaan pienetkin arjen asiat ovat tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245619
- 725232
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603338- 442930
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461955
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743