Onkohan mitään huonoa ominaisuutta, jota et ole minuun liittänyt? Mitä järkeä lastata halveksuntaa YHDEN ihmisen päälle niin paljon? Se raivon voimakkuus, en voi ymmärtää sitä.
Miksi halveksit minua niin syvästi?
16
584
Vastaukset
- ...
Ikävää, jos IRL joku halveksii... Mutta älä ota täällä juttuja itseesi! :)
- Anonyymi
Juurikin näin.
Yritä suodattaa tekstejä.
Täyttä mustamaalaamista ja retostelua täällä muitten puolesta.
- 1234567890
En halveksi ketään...paitsi exää joka uhkasi pahimmalla mahdollisella tavalla tärkeimpiäni. Hän ei ole arvostukseni arvoinen. Kaikkia muita kunnioitan.
- yks sul muut muil
Varattu valepukki se täällä taas. Naiskentele omaas älä muiden muijia!
- ukkomies hus pois
Kyl se nii on et se joka valintansa tehny se valintansa kantaa kui mies. Oo mies ja rassaa vaa sitä oma ämmäs reikää. Itte oot hempukkas ottanu. Jos ei miellytä nii ittees saat vaa syyttää.
- Tuon minäkin
haluaisin tietää.
- Anonyymi
Tässä olen pohtinut lähiaikoina kuinka paljon muita ihmisiä halveksin sisimmissäni. Pidänkö mahdollisesti hyvän tyypin viittaa yllä vaikka oikeasti olisinkin täys kusipää.
Olen koko ikäni ollut todella outo, äkkipikainen ja holtiot ja ilmeisesti kova vääntämään asiasta. En vain itse välttämättä tiedosta miltä se ulkopuolisen korvin kuulostaa tai silmin näyttää. Olen varsin vakuuttunut autismikirjostani liittyen esimerkiksi aspergeriin. ADHD minulla onkin ja nämä kaksi voidaan lukemani mukaan olla varsin yleisiä samaan aikaan.
Mutta mistä johtuu mahdollinen halveksiminen? Liittyisikö läheisyyden kaipuuseen joka tänä päivänä läheisyyden vierastamiselta tuntuu. Koen silti olevani oma itseni, vaan niin outo etten uskalla näyttää varsinaista aitoa puoltani. Pelkään ihmisiä, ehkä pelko on luonu vihaa ja samalla häpeän itseäni... hyvä yhdistelmä. Luulen myös että se on vain jäykkä maski, jonka olen saattanut havaita, olisi murenemassa pois edestä, ja siksi olisin hämilläni elämästäni jota myös ihan hyväksi kutsun, kuhan ei alettaisiin parittamaan kumppania xD
Ehkä syvin ja tärkein ajatus onkin... olenko narsisti.- Anonyymi
Olet ätmi todennäköisesti todella pahoja traumoja lapsuudessa kokenut pikkumiäs joka ei osaa olla oma itsensä missään, se miksi koet nämä palstalla nähdyt naisesitykset kaikkein sopivammaksi tavaksi tuoda itseäsi esille johtunee siitä että traumasi liittyvät naisiin ja haluat samalla halveksia naisia että nostaa he jalustalle. Veikkaan että äitisi on kaiken takana jonka takia nykyään olet aivan vtun sairas yksilö.
- Anonyymi
Sä et ole tavannut sitä ihmistä joka riisuu sut aseista. Se että pakenet kertoo epävarmuudestasi tosiasiassa mitä halveksit muissa on niitä asioita joita pelkäät itse näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ätmi todennäköisesti todella pahoja traumoja lapsuudessa kokenut pikkumiäs joka ei osaa olla oma itsensä missään, se miksi koet nämä palstalla nähdyt naisesitykset kaikkein sopivammaksi tavaksi tuoda itseäsi esille johtunee siitä että traumasi liittyvät naisiin ja haluat samalla halveksia naisia että nostaa he jalustalle. Veikkaan että äitisi on kaiken takana jonka takia nykyään olet aivan vtun sairas yksilö.
Onko hän mies, onko hän nainen, who knows.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi kerrot sen noin merkitsevällä tyylillä suhteutettuna esim aloituksen ajankohtaan tai muuhun? Ei jatkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ihan mies kyllä, kuten edellinen tuossa kertoi.
- Anonyymi
” ADHD minulla onkin ja nämä kaksi voidaan lukemani mukaan olla varsin yleisiä samaan aikaan.” Se on hyvä, että sinulla ätmi on jotain mihin vedota kuten kasvuolosuhteisiin. Oli hieman onton ja elämättömän oloista ilmaisua😄
- Anonyymi
Oletko varma ettet ole itse tehnyt mitään tuon halveksunnan eteen? Ikävä juttu silloin jis et ole
- Anonyymi
Sinä vain kuvittelet, että joku halveksii sinua, se ei ole totta.
- Anonyymi
Hu@ria halveksuntaa .........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803