Mistä tietää että vaakanainen on kiinnostunut?

jasser arafat

Mistä tietää Vaakanaisen olevan ihastunut?Olen törmänny ihanaan naiseen,mutta en osaa tulkita häntä.Voihan olla että se haluu olla vaa ystävällinen mut välil tuntuu et se ois ihastunu....Mistä tunnistaa Vaakanaisen ihastumisen ja mitä keinoja se käyttää miehen iskemiseen?Mitkä on ihastumisen tunnusmerkit juuri Vaakanaisen kohalla?En tunne Vaakaihmisiä paitsi tän johon haluun tutustua.

11

5500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juli

Itse kun olen kiinnostunut kiusailen ja joskus jopa irvailen kiinnostuksen koteelle..!
      Meitä on kieltämättä vähän hankala tulkita mutta olemme aina ystävällisiä niille joista tykkäämme enmmän ja teemme heille "myönnytyksiä" =)
      Jos ymmärrät mitä tarkoitan?

• näinse

minäkin

muista hymy :)

• hönö

Minä olen vaakanainen.Ei voi olla huomaamatta,kun minä ihastun.Rakastuminen vie minulta järjen.Annan kaiken,rakastan miehen hermoheikoksi.Aamusta iltaan aina vaan.Lievempi ihastus ei näy minusta selkeästi.Kannattaa ollaa varuillaan,koska vaaka etsii tunnepalon
      kohdettaan.Ei lievempiä ihastuksia muista,kun OIKEA saapuu hollille.

• Faithie

Itse olen ainakin niin ujo (etenkin alussa) ihastukseni seurassa, että hyvä kun saan sanaa suustani.. ja sitten kun oikein tsemppaan, saan aikaan jotain kiusoittelevaa, joskus jopa loukkaavaakin. Ja sitten menen taas aivan hiljaiseksi ja haukun itseäni hiljaisesti ilkeiltyäni tärkeimmälle ihmiselleni.
      Myöhemmin rohkaistun ehkä jo juttelemaan. Ja sittenhän sitä juttua kans riittää =)
      Itse en ole mikään flirttailija- tai aloitteentekijätyyppi, joten miehen pitää kyllä itse tehdä jotain jos haluaa edetä minun kanssani.

• huomaamaan

itsetuntosi kohenee,joku mies saa sinut puhkeamaan kukkaan.Ihanuutesi,kun löydät vaa an luonne tulee ja se on menoa.Toivon sinunkin sen kokevan;)

• Perhonen

Niin, hm, kuten joku tuossa jo sanoikin, niin mennään ujoiksi, vaikka muuten oltais kuin rohkeita ;). Halutaan katsos tehdä vaikutus.
      Ite oon kans kova flirttailija, mutta jos olen oikeasti kiinnostunut, alan kyselemään enemmän kiinnostuksen kohteelta kaikennmaailman asioita ja hakeutumaan kahdenkeskisiin juttutuokiohin.

Jos vaaka nainen haluaa sut tavata jossain paikassa missä on romanttista, esim. tunnelmallinen ravintola, leffa(etenkin romanttinen) ymym., niin silloin voit olla aika varma kiinnostuksesta. Ja muista olla romanttinen ja hellä, silloin vaaka on ihan myyty (mutta älä ole liian "helppo" *wink wink*).

• Pipari pia

Hei!Olen itse vaaka tyttö.Vaakana luulisin tietäväni mistä puhun.Jos tyttö on ihastunut, hän auttaisi sinua ja pyrkisi puheillesi jos olisi ihastunut,niin minä ainaki tekisin.Hän pitää luultavasti lahjojen antamisesta.Joten osta hänelle vaikka joululahja. Hän ei välttämättä tiedä oletko sinä ihastunut häneen joten jos sinulla on hänen numeronsa lähetä hänelle viesti jossa kerrot tunteistasi!!!
      Jos sinulla on kysyttävää lähetä kysymyksesi osoitteeseeni: [email protected]

• vaakamisu87

Vaakanainen on kiinnostunut jos katsoo suoraan silmiin.. jos juttelette hän on hiukan hermostunut.. Mutta juttua riittää.. Jos olet treffeillä ja on kotiin meno aika.. antaako nainen suukon jaiko pusun? Pusun poskelle ja vaihtaa puheen aihetta,, Me vaa*at olemme suurinpiirtein samanlaisia jollakin tavalla. itse olen kauheen energinen.. Suhteeni alkoi juuri sillä että treffeille... ym.. eli omia kokemuksia.. ja kysyin poikakaveriltani että mistä tiesit että mua kiinnostaa vaikka en paljastanu sitä nämä vastaukset hän löysi. ja ollaan oltu yhessä jo reilu 1,5 vuotta. ja onnellinen olen ja niin on hänkin.. vaikkakin on oinas.. mutta huomaa että oinas ja vaaka sopii yhteen. GOOD LUGK.

• nannannaa

Ihmisiä on tapana katsoa aina puhuttaessa silmiin. Täällä Suomessa se vain tuntuu olevan jotenkin erikoista. Kuin tuijotus tai iskuyritys...voi luoja.

• ulkopuolinen
        nannannaa kirjoitti:

Ihmisiä on tapana katsoa aina puhuttaessa silmiin. Täällä Suomessa se vain tuntuu olevan jotenkin erikoista. Kuin tuijotus tai iskuyritys...voi luoja.

..nyt taisi olla kyse ihan sellaisesta silmiin katsomisesta, missä vain sanattomasti huomioidaan toinen. Ei suinkaan siitä että keskustelu olisi ollut käynnissä..

• Anonyymi00011
      UUSI

Minä vaakanainen olen puhelias ja silmiin katsominen suoraan on jo vakavien asioiden kanssa keskustelua. Ei rakkausasioista. Syvä katsominen rakkaudessa taitaa olla harvinaista minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      25
      7515
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6176
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      119
      4276
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4224
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1971
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      51
      1893
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      1852
    8. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      146
      1759
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      45
      1564
    10. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      40