miksi kutsutaan kaitafilmeissä näkyviä "juovia ja pisteitä"
onkohan olemassa mitään keinoa millä saataisiin edes vähän jäljiteltyä kaitafilmille tyypillistä "kohinaa"?
kiitos etukäteen
kaitafilmissä olevat juovat ja pisteet
tiisselirasseli
1
434
Vastaukset
- Minä
Roskiksi niitä pisteitä yleensä kutsutaan. Minusta roskat ja juovat kuuluvat luonteenomaisesti filmille, muut formaatit sisältävät omat tunnuspiirteensä. Mikset kokeile itse kaitafilmiä, jos pidät kuvan ominaisuuksista? Käväisepä esim. kaitafilmifoorumilla (harhaanjohtava sivun nimi) osoitteessa http://www.digivideo.fi/forum/list.php?f=14
Siellä on kaikkea kaitafilmikeskustelua, kysy ihmeessä lisää sieltä. Itsekin olen valistunut paljon ko. sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980