Tutkimushan näytti että persut

faktaa-

ovat keskimäärin hyvin toimeentulevia ihmisiä, on yrittäjiä, opettajia, paljon poliiseja ja ammattisotilaita jne.

Toisin on esim.vas.liitossa, jossa monet ovat köyhiä ja heikosti koulutettuja ihmisiä. Monet vasurit ovat todellisuudessa luusereita.

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persun logiikkaa?

      Persun mukaan köyhä ihminen on luuseri?

      • faktaa-

        Moni köyhä on luuseri, olen nähnyt. Heitä ei kiinnosta työnteko vaan sossulla eläminen.


      • kokemus vasluuserist

        " Persun mukaan köyhä ihminen on luuseri? "

        Eihän niin ole kukaan sanonut, vaan että moni vasuri on luuseri ja voisin vielä lisätä, että anarkistikin.

        Itse kun olen yrittäjä täälä etelä-pohjanmaalla,jossa ei nyt paljon edes ole vasureita, niin otin kerran koeajalle kaverin töihin, joka oli vasuri luuseri, siis oli omalla toiminallaan ajanut itsensä ongelmiin ja köyhyyteen, mutta ei tullut mitään töistä.

        Viikon katselin ja soitin lähettäjälleen, että ei tarvitse enää ensiviikolla tulla häiritsemään muidenkin töitä ja jo toisena päivänä tuli humalassa sössöttämään joutavia, mutta työt ei maistuneet kehoituksista huolimatta.

        Aika todennäköisesti varasti myös uudehkot Dewaltin akkuporakoneen ja Makitan höylän, mutta paha syyttää, kun ei tiedä varmaksi, mutta ei oikein muitakaan työntekijöitä kyllä osaa epäillä ja hänellä on varkauksiin myös taustaa.

        Kehtasi vielä tulla akkansa kanssa yksi päivä toimistolleni haukkumaan minut riistäjäkapitaliksi, joka ei välitä auttaa ihmisiä ja pyysivät korvauksia tai kuulemma ajavat asian eteenpäin, kun oli kuulemma laiton irtisanominen?

        Huusin heti, että ulos, niin ukko uhosi, että hän on tappanut miehen ja kysyin, että miten se tähän keskusteluun liittyy? Akka huusi aivan falsetissa, mutta viisasin vain päättäväisen näköisenä ovea ja sanoin, että poistutte myös koko tontilta nopeasti, tai seuraavana alkaa sinivalot vilkkumaan.

        No ikkunasta katsoin kun hontturoivat menemään, ja saakeli niin ukko nakkasi vielä kivellä varaston pikkuikkunan hajalle ja sitten tulikin poliisi jne.

        Kyllä ei voi kuin ihmetellä, että kun on itse pilannut elämänsä, niin se onkin riistäjäkapitalistin vika, kun yrittää vähän pönnätä uuteen elämän alkuun?


      • ++++++
        kokemus vasluuserist kirjoitti:

        " Persun mukaan köyhä ihminen on luuseri? "

        Eihän niin ole kukaan sanonut, vaan että moni vasuri on luuseri ja voisin vielä lisätä, että anarkistikin.

        Itse kun olen yrittäjä täälä etelä-pohjanmaalla,jossa ei nyt paljon edes ole vasureita, niin otin kerran koeajalle kaverin töihin, joka oli vasuri luuseri, siis oli omalla toiminallaan ajanut itsensä ongelmiin ja köyhyyteen, mutta ei tullut mitään töistä.

        Viikon katselin ja soitin lähettäjälleen, että ei tarvitse enää ensiviikolla tulla häiritsemään muidenkin töitä ja jo toisena päivänä tuli humalassa sössöttämään joutavia, mutta työt ei maistuneet kehoituksista huolimatta.

        Aika todennäköisesti varasti myös uudehkot Dewaltin akkuporakoneen ja Makitan höylän, mutta paha syyttää, kun ei tiedä varmaksi, mutta ei oikein muitakaan työntekijöitä kyllä osaa epäillä ja hänellä on varkauksiin myös taustaa.

        Kehtasi vielä tulla akkansa kanssa yksi päivä toimistolleni haukkumaan minut riistäjäkapitaliksi, joka ei välitä auttaa ihmisiä ja pyysivät korvauksia tai kuulemma ajavat asian eteenpäin, kun oli kuulemma laiton irtisanominen?

        Huusin heti, että ulos, niin ukko uhosi, että hän on tappanut miehen ja kysyin, että miten se tähän keskusteluun liittyy? Akka huusi aivan falsetissa, mutta viisasin vain päättäväisen näköisenä ovea ja sanoin, että poistutte myös koko tontilta nopeasti, tai seuraavana alkaa sinivalot vilkkumaan.

        No ikkunasta katsoin kun hontturoivat menemään, ja saakeli niin ukko nakkasi vielä kivellä varaston pikkuikkunan hajalle ja sitten tulikin poliisi jne.

        Kyllä ei voi kuin ihmetellä, että kun on itse pilannut elämänsä, niin se onkin riistäjäkapitalistin vika, kun yrittää vähän pönnätä uuteen elämän alkuun?

        Nyt oli asiaa. Hesassakin monet vasurien kannattajat ovat tahallaan luusereita.


    • Ja tällä logiikalla muuttuu menestyväksi, jos äänestää yllättäen Kokoomusta.

    • Dipster

      Voisikohan se johtua siitä, että tarvitaan piirun verran enemmän koulutusta, jos haluaa äänestää sitä puoluetta, joka ei ole tällä vaalikaudella istunut hallituksessa päättämässä asioista?

    • ghgj...............

      Kun aikanaan Kela perustettiin v 1960 luvun alussa. Niin suuriosa oli kommarit tuon järjestelmän elättejä ja vanhoja työtävieroksua juoppoja.
      Jopa kun ay-liikkeen toimitsijoita v 1980 luvulla putsattiin ennenaikaiselle eläkkeelle oli viina syynä näillä vasemmistolaisilla. Tämän asian tuotiin tv-ssäkin esiin joitakin aikoja sitten..

    • perustuen mihin?

      Mikä tutkimus?

      Lähde?

      Mistä lähteestä aloittaja väitteensä esittää?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe