Ohhoh, juontajat aivan humalassa ja ilmeisesti koko muukin porukka. Karmeaa katsottavaa!
Voittostudio juontajat humalassa
46
8911
Vastaukset
- Pikkujoulutko
Kaikki ympäri päissään ja nyt ei juonna kukaan.
- mistä jäin paitsi
Mitä siellä on tapahtunut?
- Pikku hiprakassa
Pikkujoulujen jälkeen, ihan hauskaa katsottavaa. Harmi että vetivät juontajat ruudusta. Kai tästäkin skandaali saadaan.
- työnantaja
Ei ehkä kannata hakea mediahommia vähään aikaan. Siinä pilasivat oman uransa.
- 176-671
Jos joku ehti soittaa tonne, vaatikaa rahanne takaisin! Niitten on palautettava ne!
Lisäksi tietysti potkut koko porukalle! - PJK
Ketkä ne oli? Oliko se murretta viäntävä?
- täh?
Ketkä siellä oli juontamassa?
- ;;D;D;D
löytyykö mistää videota tästä
- werfrew
Yksi mistä pitäisi löytyä video kun etsittiin Onnensoitossa jotain mikä löytyy matkalaukusta, myöhemmin vinkkinä "toelettilaukusta" vastauhan on jo legendaa...
Videolle voisi poimia kohdat jossa juontaja hokee "tämä on todella helppo peli, tämä on taatusti ollut myös minun, ja sinun laukussa useita kertoja"
No sääli että videoita ei löydy mistään
- mie3022
Tvkaista.comista tuon katsoin just itse. Melkoisen hupaisaa menoa.
- humalaisil potkut
Nii näköjään olleet ja potkut tulleet.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1419043718997.html - steffe69dild0
löytyykö jostain videota tapahtuneesta?
- pow how cow
Laadukas visailu. Öisin voisi tarjota samanlaista viihdettä useamminkin. Kuiva viihde nukuttaa. Saivatko molemmat naiset muka potkut? Se blondihan veti ihan selvän oloisesti, yrittäen paikata tilannetta.
- Silmät ja korvat
Ei todellakaan vaikuttanut selvältä. Mumisi jotakin ja sen jälkeen huusi ja taas mumisi. Ei halunnut juontaa lainkaan, vaan koko ajan hoki, että Noora (se toinen juontaja) tulee kohta juontamaan. Yhtä sekavaa juttua molemmilla.
- rtrxndr
No tulihan se video sieltä. Ihmettelinkin jo etteikö kukaan tattiin hakkaaja ollut nauhoittanut lähetystä.
- fjweipgjpgp
ei tossa edes lue paljonko voittaa rahaa
- Olli (Tuottaja)
Kiittäkäämme Talishaa kun antoi mulle kenkää ja palkkasi jonkun idioottin tilalleni... Itse hoidin 3 mikseripöytää, puhelimen, efektikoneen, ruudun ohjeet ja ohjeet juontajan korvamonitoriin ongelmitta samaan aikaan... Ja samaan aikaan laskin ja "ennustin" että ei tule tappiollista yötä...
Myönnetään että melko usein teimme porukalla sisäpiirin vitsejä, mutta kaikki oli ihan "siedettäviä" paitsi se Onnensoiton tehtävä meni yli.. Onneksi siitä ei tullut Youtube hittiä... Meinas kyl olla mulla silmä mustana kun lähetyshän sillo loppus tohon tehtävään ja juontaja punanen häpeästä ja kiukusta samaan aikaan.. No nyt sille nauretaan jo töyporukassa vaikka jotkut täällä siitä muistuttaakin... Edelleen jos ohjelma loppuu, yritän itse saada oman ohjelmani ruutuun - HyvääJoulua
Olli (Tuottaja) kirjoitti:
Kiittäkäämme Talishaa kun antoi mulle kenkää ja palkkasi jonkun idioottin tilalleni... Itse hoidin 3 mikseripöytää, puhelimen, efektikoneen, ruudun ohjeet ja ohjeet juontajan korvamonitoriin ongelmitta samaan aikaan... Ja samaan aikaan laskin ja "ennustin" että ei tule tappiollista yötä...
Myönnetään että melko usein teimme porukalla sisäpiirin vitsejä, mutta kaikki oli ihan "siedettäviä" paitsi se Onnensoiton tehtävä meni yli.. Onneksi siitä ei tullut Youtube hittiä... Meinas kyl olla mulla silmä mustana kun lähetyshän sillo loppus tohon tehtävään ja juontaja punanen häpeästä ja kiukusta samaan aikaan.. No nyt sille nauretaan jo töyporukassa vaikka jotkut täällä siitä muistuttaakin... Edelleen jos ohjelma loppuu, yritän itse saada oman ohjelmani ruutuunKait sait pilua pikujolussa?
- Olli (Tuottaja)
HyvääJoulua kirjoitti:
Kait sait pilua pikujolussa?
En ole käynyt firman pikkujouluissa
- snrt
ohjaaja sai monoa, ei tuottaja.
- Olli (Tuottaja)
Työporukassa se on tuottaja joka istuu siellä kopissa, ja ohjaaja on tuo "Talisha" ketä ei näy ikinä missään...
No turha mua anella takas - Iisa,Hki
Olli (Tuottaja) kirjoitti:
Työporukassa se on tuottaja joka istuu siellä kopissa, ja ohjaaja on tuo "Talisha" ketä ei näy ikinä missään...
No turha mua anella takasPyri maikkarille.
- Ansku 53
Voi, tyttö raukat mitä menivät tekemään:( ! Nolasivat itsensä kyllä perusteellisesti. En ole osallistunut kilpailuun, mutta joskus....unettomuudesta kärsivänä olen ohjelmaa katsellut. Nyt meni tytöiltä kyllä mahdollisuudet telkkariin aivan äkkiä päästä takas. Surku juttu:(! Sitä se viina teettää...Mutta eihän missään muuallakaan saa töissä kännissä olla. Potkut siitä tulee ja mielestäni se on ihan oikein. Niin makaa, kuin petaa !!!!
- heinä
En kyllä tyttöinä kehtais vähään aikaan nokkani ulos pistää:sen verran nolo juttu. Kännätähän saa ja pitää hauskaa.....mutta ei töissä ja vielä telkkarissa!! Ihan oikein, että työmaalta lähtö tuli. Ei ole tuollainen kivaa katseltavaa! Surettaa läheistenkin puolesta.
- Näin on
Iidahan on tavallaan ollut symppis, mutta siinä saatte taas moni suomalainen taas livenä nähdä mitä viinailu teillä teettää.
- kerran kokeillut
Itse kisasta. Kerran yhtenä yönä seurasin ja tulin siihen tulokseen, että rehellinen ei kisa voi olla.
Jos oikein ymmärsin, niin nopein oikein vastaaja voittaa. Eli ensimmäinen vastaaja joka oikean vastauksen tietää ja vastaa lisäkysymyksiin oikein. Tuntuu mahdottomalta, että viisi-kymmenen minuuttia noin helppoihin kysymyksiin pitäisi vastausta odottaa.
Systeemihän toimii tekstiviestimaksuilla ja mitä kauemmin ja mitä useampi soittaa, sen parempaa tuottoa systeemi tekee.
Uskon vakaasti, että vedätystä aika pitkälti juttu on. Varmasti se jolle voitto "suodaan" saa rahansa, mutta sitä ennen kyllä uskon homman olevan rahastusta. - Laillista huijausta
Kyllähän se on ollut suuri puhelinlasku ja luottotietojen menetys, minkä noista rahastusvisoista on moni "voittanut".
- sdfgsdgsdg
- joulun iloa
No eipä toi nyt mitään ois haitannu. Oisivat vetäneet vaan shown loppuun. Mikä uutinen tää nyt oli?
- yllättynyt
Mistä voittostudiosta kirjoitat, " Lotostako" ?
- Tutkittua
Wot ilmoittaa käyttäjäkokemusten mukaan nuo linkkisi vaarallisiksi .
- Silkkarihorot
Ei vaan ne blondit on jotenkin muuten vain hitaita yhksilöitä.
Normaalin ihmisen silmin sellainen toiminta vain näyttää päihtyneeltä. - Tissinäyttely
Vastenmielisiä naisia tyrkyttämässä seksiä tv.visailun ohella. Tissinäyttely on typerää eikä kuulu tälläiseen ohjelmaan. Näytelköön kauluksesta pursuavia rintojaan jossain muualla jos on pakko.
- life reality show
Aiotko vierailla maapallolla kauankin. Huomaat vielä että kaikki täällä pyörii tuon seksin ympärillä, tällä kun lisääntyminen perustuu kahteen eri sukupuoleen.
- turpoavat_rinnat
Turvonneet rintavarustukset estää näkemästä kysymyksiä kunnolla!!!!!11!1!!!!
Aika pian he petti uuden vuoden lupauksen...
5.1 luvattiin "enää ei pelata tylsiä pelejä joissa etsitään ii:tä, aa:ta, uu:ta tai oo´:ta tämä on meidän uuden vuoden lupaus teille, nyt on uudet pelit"
JA mitä tapahtui tänä yönä 6.1... etsitään taas 5 tuntia sitä riihimäkeäTänäyönä taas petettiin lupaus... Jos lupaukset on tuota luokkaa niin miten taitaa olla muiden seikkojen rehellisyys...
Juontajakin oli vähän näreissään kun alettiin etistään Uusikaupunkia jo 10 minutin jälkeen, olisiko ollut uusi ennätys?pankkiautomaatti kirjoitti:
Tänäyönä taas petettiin lupaus... Jos lupaukset on tuota luokkaa niin miten taitaa olla muiden seikkojen rehellisyys...
Juontajakin oli vähän näreissään kun alettiin etistään Uusikaupunkia jo 10 minutin jälkeen, olisiko ollut uusi ennätys?JA edellisyönä taas petettiin lupaus maarianhaminan muodossa
pankkiautomaatti kirjoitti:
JA edellisyönä taas petettiin lupaus maarianhaminan muodossa
Pitkästä aikaa tuli katottua yölähetystä ja taas petetään lupausta maarianhaminan muodossa
Ilmeisesti tuottaja tai edes juontajat eivät tiedä noista "monivalintakysymyksistä" mitään... Sen verran huonoja esimerkkejä he niistä antaa....
Tänään tuli pitkästä aikaa katottua hetki yölähetystä ja taas petettiin uuden vuoden lupaus Uudenkaupungin muodossa... Ei siis kovin rehellinen peli ainakaan
- epäiliä
Voi kauhiaaaaa!Nytkin siellä juontaja heiluu kepin kans aivan älyttömän , laske yhteen kaikki luvut,peliä joka ei ole normaalia laskutehtävää ollenkaan!! Epäilen että sen vastauksen sanoo sitten joku tutun tuttu, jolle se on ilmoitettu!?Ei sitä muuten voi tietää, on se niin ihmeellinen laskutoimitus!?
- afasiako
Yhdellä sien ja mien puhujalla on puhevika!
- Anonyymi
Ens yönä tulee 10 vuotta täyteen näistä sekoiluista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757224
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes713012- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191239Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000