Suomalaiset ja venäläiset

Geenitutkimusten mukaan suomalaiset ja venäläiset on mahdollisimman kaukana esim. juutalaisista Euroopan kansoista, vaikka lipuissa samat värit liehuvat.

Suomalaisten lähimpiä sukulaisia nimenomaan ovat naapurikansamme: eli baltit, venäläiset ja skandinaavit.

Juutalaiset taas ovat sukua eniten sisilialaisille (raahattiinko sinne paljon kaivosorjia Jerusalemin hävityksen jälkeen? Muinaista Foinikian vaikutusta?) ja kreikkalaisille.

9

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalaiset ovat siis rappeutuneet eniten, mikäli olen ymmärtänyt kreationistisen rappeutumisopin oikein? Toisaalta asia korjaantunee kreationistisesti, jos muutan vaikka Kreikkaan tai Sisiliaan?

• Siinä geenitutkimuksessa ei ollut mukana esim. afrikkalaisia, ei intiaaneja ei kiinalaisia.

• Swedumoosess

Tämän palstan evokkien aivopiruherkkyydestä voidaan päätellä että finnien älyllinen rappeutuminen on fakta.

• Nappoleon
        Swedumoosess kirjoitti:

Tämän palstan evokkien aivopiruherkkyydestä voidaan päätellä että finnien älyllinen rappeutuminen on fakta.

Evokkien on pakko laskea keskustelun tasoa taikauskoisten kretuliinien tasolle. Silti fakta ei tahdo mennä taikauskoisten kaaliin.

• kekek-kekek kirjoitti:

Siinä geenitutkimuksessa ei ollut mukana esim. afrikkalaisia, ei intiaaneja ei kiinalaisia.

En ole ihan varma, ovatko nuo kreationistisesti ihmisiä. Parempi selitellä niiden olevan ihmisen ja demonin jälkeläisiä, niin ei tarvitse pohtia ulkonäkökysymyksiä.

• Moosess

Roomalaiset tosiaankin raahasivat tuhansittain juutalaisia orjiksi ja sirkushuveihin aina Roomaan saakka joten ei ihme että heitä löytyy Italiasta sieltä sun täältä.

• Yhdessä tutkimuksessa oli gladiaattori jonka nimi oli IESUS.

• Moosess
        kekek-kekek kirjoitti:

Yhdessä tutkimuksessa oli gladiaattori jonka nimi oli IESUS.

Jeesus oli suhteellisen yleinen juutalainen nimi jo kauan ennen Kristusta.

Mm. Joosuana tunnettu Mooseksen seuraaja omasi saman nimen, siis tarkoitan että todellisuudessa heillä oli hepreaksi kirjoitettuna aivan sama nimi jonka merkitys oli "Jahve pelastaa". Kieli kuitenkin muuttui vuosisatojen vieriessä ja lausuntapa hiukan muuttui niin että "Jehosua":sta tuli Joosua ja Jeesus.

Itse asiassa Jumalan persoonanimen ottaminen nimen alkuosaksi oli tavattoman yleistä juutalaisilla.
        Muistaakseni näin oli seuraavien nimien kohdalla: Jefta, Jeremia, Jesaja, Jooab jne.

• Moosess kirjoitti:

Jeesus oli suhteellisen yleinen juutalainen nimi jo kauan ennen Kristusta.

Mm. Joosuana tunnettu Mooseksen seuraaja omasi saman nimen, siis tarkoitan että todellisuudessa heillä oli hepreaksi kirjoitettuna aivan sama nimi jonka merkitys oli "Jahve pelastaa". Kieli kuitenkin muuttui vuosisatojen vieriessä ja lausuntapa hiukan muuttui niin että "Jehosua":sta tuli Joosua ja Jeesus.

Itse asiassa Jumalan persoonanimen ottaminen nimen alkuosaksi oli tavattoman yleistä juutalaisilla.
        Muistaakseni näin oli seuraavien nimien kohdalla: Jefta, Jeremia, Jesaja, Jooab jne.

Eikös Jeesus ole suomalainen väännös kreikkalaisesta väännöksestä alkuperäisestä nimestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      85
      5983
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      290
      5281
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      50
      3335
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2836
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2723
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1665
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1585
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1480
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      32
      1449
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      177
      1068
    Aihe