Uusi asukki täällä

Mastodonierer

Muutin Kangasalle jokin aikaa sitten. Olosuhteiden myötä olen jäänyt ilman tuttavia/ystäviä. En kaipaa sitä että kavereita tulvii ovista ja ikkunoista, vain että olisi jotain kontaktia toisiin humanoideihin.

Erilaiset ihmiset, eri ikäiset, kumpaa sukupuolta tahansa, ottakaa yhteyttä. Ei ole kva yksinkään kikkailla.

En oikein osaa nyt juuri muuten ottaa mihinkään suuntaan yhteyksiä, kuin laittamalla tämän viestintyngän.

Kunhan et ole mikään ihmehyypiö, joka harrastaa jotain vähemmän kivaa, siinä tapauksessa, pysy kaukana. Mielipiteitä omaavat, toisen silti huomioivat, värikkäät, musikaaliset, taiteelliset, arkiset, joskus juhlivat, ihmeelliset ja suuret ajattelijatkin, ottakaa yhteyttä:

[email protected]

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyttää kiikarilla tai kameralla saatat löytää tosi ystävän.

    • Anonyymi

      Alastomana näet kun kiikat kunnolla no mä ymmärrän tuonkin asian kun olet tuollainen utelias talitintti.

    • Anonyymi

      millon tulee uutta instagramiin...

    • Anonyymi

      Isossa talossa se punainen auto ja sitä ennen uskovaisten paku mersu.Kait ne nyt julistamassa nuoria mukaan,,,ja...

    • Anonyymi

      Millainen auto hänellä.

    • Anonyymi

      Etsitkö vielä kavereita Kangasalta?

      • Täällä olisi yksi kavereita kanssa etsimässä oleva. Olen asustellut Kangasalla 8 vuotta ja en ole oikein löytänyt ketään samanhenkistä ihmistä itelle kaveriksi.

        Sen verran kertoisin itsestäni että olen vasta 30 vuotta täyttänyt naispuoleinen ihminen, joka harrastaa juoksua ja neulontaa. :) Lokakuussa aloitan puutarha-alan opintojen suorittamisen.

        Jos kavereiden haku on sinulla vielä ajankohtaista niin voisin tuohon sinun sähköpostiosoitteeseen viestiä laittaa.


    • Anonyymi

      Tuolla talossa useita pakuja kun helluntalaiset pitivät omia orgia juhliaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe