Mitä tekemistä ?

Minä....

Elikkäs olen 13 vuotias ja Minun kamunikin ovat.Me järjestämme pikkujoulut joten kaipaan apua...Keksikää minulle ja kamuilleni jotain hauskaa tekemistä!:D Siis vinkkejä kaivataan!:D

KIITOS kaikille jotka VASTASIVAT!

4

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmi

      - pullonpyöritys on ainakin ihan kiva ja jokainen osaa leikkiä sitä.
      - Pitäkään disco jossa voitte sitten myös leikkkiä leikkejä.
      -pitäkää nyyttäri pikkujoulut.
      kaikki tuo jotain pientä... pipareita ja glögiä tms.



      Ok! Pieleen meni , mutta menköön

    • alicia*

      minkälaisia 13 vuotiaita olette.. sellasia jotka tykkää leikkiä kaikkia leikkejä ja on kilttejä tyttöjä vai sellasia jotka juovat ja muutenkin ovat pahiksia x) kertokaa se niin voin auttaa tarkemmin :) :)

      • Minä...

        Emme juo eikä polteta...Joten ihan "kilttejä" siin mieles...Autas nyt...keksi mitä ikinä päähäsi pälkähtää!:D En pyytäisi apua jos en sitä kaipaisi!:) ÄKKIÄ AUTTAKAA! Myös muut!:D


      • Nimetön
        Minä... kirjoitti:

        Emme juo eikä polteta...Joten ihan "kilttejä" siin mieles...Autas nyt...keksi mitä ikinä päähäsi pälkähtää!:D En pyytäisi apua jos en sitä kaipaisi!:) ÄKKIÄ AUTTAKAA! Myös muut!:D

        menkää vaikka pullonpyöritystä,se on aika yleinen juttu kaikissa bailuissa.. siis teijän ikästen.. menkää sellasta tottuus-kysely leikkiä.. tehkää piiri ja vuorotellen kysytte toisiltanne kaikenlaisia kysymyksiä ja kysymykseen pitää vastata ja vastata myös rehellisesti..... se on aikas hauskaa... ainakin joskus oli :) kyllä sitä keksii kaikenlaista kun kunnolla miettii.. niin ja sitten.. tässä leikissä pitäisi olla pareittain,joten vaikka sinä ja parisin otatte sellasen pienen paperin palan ja ja laitatte huulenne yhteen mutta sielä välissä on se paperin pala,kierrätte jonkun sovitun reitin ympäri.. ja mut ottavat aikaa..kukin pari tekee saman ja se kenelä on nopein aika voittaa ja parin voisi palkita vaikka jollain pienellä palkinnolla :) ja toinen ihan samanlainen on että otatte kokonaisen kurkun ja kaikki menevät parinsa kanssa kurkku molempien jalkojen välissä(jossain polven kohdalla) taas jonkunlaisen reitin,, ja sitten on kolmas samanlainen on että otatte isonlusikan ja siihen kananmunan keirrätte taas jonkun pienen reitin ja toinen pari odotaa reitin toisessa päässä oma lusikka suussaan(missä ei ole kananmunaa)se jolla se kanamuna on hänen pitäisi laittaa sen parinsa lusikkaan sillain että se ei tipu eikä mene rikki ja sitten se toinen pari kiertää samanreitin mutta tietenkin eri suuntaan mistä toinen tuli..,ja käsiä ei saa käyttää, ja taas pitäisi yrittää olla mahdollisimman nopea.. nuo "leikit" ovat aikas hauskoja jos yhteistyö pelaa.. eiköhän tässä ole ihan tarpeeksi mun osalta keksittyjä x) kertokaa mitä ajattelitte noista vai kiinnostiko ollenkaa... toivotavasti tulee hauska pikkujoulu pidettyä :D :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe