..nettihuijareista.
"Nettihuijari esitti köyhää yksinhuoltajaisää - kerjäsi lahjoituksia
Sunnuntai 21.12.2014 klo 13.40
Huijari oli ottanut lastaan esittävän kuvan ruotsalaisyrityksen mainoksesta."
Uutisen jälkeen löytyy lomake, jolla lehdelle voi kertoa omista kokemuksistaan nettihuijarista.
IL pyytää vihjeitä
7
74
Vastaukset
- Oliko tuo
nettihuijari se espoolainen "10 lapsen yh-isä" :) ?
- Mäkerjään vaan
lahjotuksii mun yhdfistykselle vaiks mul ei ookkaan mitään yhdfstystä. Mä kiitän kaikkii teit pässejä jotka ootte lähettäny mulle rahaa. Mä oon juonu ja käyttäny kaikki ne fyrkat pedarien yhteystietoihin. Kiitti vaan ja JIIIIHHHHAAA!!!
- Se kahjo...
vanhemmat.com Savolainen SAA 23.12.2014 postia viranomaisilta
Komentaako ne sen TÖIHIN vain VANKILAAN, se selviää ensiviikon tiistaina ?
Mitä muuta SELVIÄÄ ti 23.12.2014, laittaako ne sen PAKKOHOITOON suljetulle osastolle ?
Takavarikoiko ne SEN tietokoneet ja sulkee vanhemmat.com kotisivut ?
Onko ne jo vanginnut sen ja VIENYT mielisairaalaan ?
Miksi se on nyt hiljaa, missä UHO ja pullistelu ? - Kiirettä pukkaa
Savolaismiestä jänskättää huominen ja se, hakeeko ne sen tietokoneet syytä epäillä perusteella.
Lisää juttuja tulee heti ensivuoden alussa. - Ylläpitäjä on taas
kuulemma suljetulla osastolla vähän lepäämässä :)
- PärVärs
Et Zilleen... :)
- Onko ylläpitäjä
samalla osastolla sen mielisairaan syrransa kanssa? Vieläkse syrra elää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 561000
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/91985- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos60857Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173789Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756