..nettihuijareista.
"Nettihuijari esitti köyhää yksinhuoltajaisää - kerjäsi lahjoituksia
Sunnuntai 21.12.2014 klo 13.40
Huijari oli ottanut lastaan esittävän kuvan ruotsalaisyrityksen mainoksesta."
Uutisen jälkeen löytyy lomake, jolla lehdelle voi kertoa omista kokemuksistaan nettihuijarista.
IL pyytää vihjeitä
7
54
Vastaukset
- Oliko tuo
nettihuijari se espoolainen "10 lapsen yh-isä" :) ?
- Mäkerjään vaan
lahjotuksii mun yhdfistykselle vaiks mul ei ookkaan mitään yhdfstystä. Mä kiitän kaikkii teit pässejä jotka ootte lähettäny mulle rahaa. Mä oon juonu ja käyttäny kaikki ne fyrkat pedarien yhteystietoihin. Kiitti vaan ja JIIIIHHHHAAA!!!
- Se kahjo...
vanhemmat.com Savolainen SAA 23.12.2014 postia viranomaisilta
Komentaako ne sen TÖIHIN vain VANKILAAN, se selviää ensiviikon tiistaina ?
Mitä muuta SELVIÄÄ ti 23.12.2014, laittaako ne sen PAKKOHOITOON suljetulle osastolle ?
Takavarikoiko ne SEN tietokoneet ja sulkee vanhemmat.com kotisivut ?
Onko ne jo vanginnut sen ja VIENYT mielisairaalaan ?
Miksi se on nyt hiljaa, missä UHO ja pullistelu ? - Kiirettä pukkaa
Savolaismiestä jänskättää huominen ja se, hakeeko ne sen tietokoneet syytä epäillä perusteella.
Lisää juttuja tulee heti ensivuoden alussa. - Ylläpitäjä on taas
kuulemma suljetulla osastolla vähän lepäämässä :)
- PärVärs
Et Zilleen... :)
- Onko ylläpitäjä
samalla osastolla sen mielisairaan syrransa kanssa? Vieläkse syrra elää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982