Moi,
Miten tämä nyt toimii kun liitin visa-electron korttini (op) PayPal tilleni. Testi mielessä tilasin parin euron turhakkeen ebaysta. Veloitettiinko rahat suoraan pankkitililtä, vai tuleeko minulle jokin lasku maksettavaksi?
PS. Olen alle 18 vuotta
visa electron (op) PayPal
4
150
Vastaukset
- ebayisti
Meni suoraan pankkitililtä.
- electroon
Se tässä vain ihmetyttää, että eihän alle 18 vuotiaalla pitäisi olla mahdollisuutta luottotietoihin. Kun tämä toimii nyt luottokorttina?
- ghghj547
electroon kirjoitti:
Se tässä vain ihmetyttää, että eihän alle 18 vuotiaalla pitäisi olla mahdollisuutta luottotietoihin. Kun tämä toimii nyt luottokorttina?
ööö..miten se muka toimii luottokorttina. Paypal ottaa katevarauksen tililtäsi jos siellä on rahaa, jos ei ole niin ostos ei onnistu. Toimii siis ihan samalla tavalla kun kävisit ärrältä sillä kortillas ostamassa tikkarin..
Olet siis liittynyt Paypaliin alle 18v rikkoen heidän käyttöehtojaan. Toivottavasti et törmää Paypalilla maksaessasi epärehellisiin myyjiin, sillä PayPal voi evätä sinulta esim. rahanpalautussuojan tuo seikan perusteella (ja tämä vaikka tapahtumahetkellä olisitkin jo täysi-ikäinen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099