Kertokaa ratsastusta harrastavat hyvä talli lapselle aloittaa ratsastus harrastus. Lapsi on 10-vuotias poika, joka haluaa aloittaa ratsastus harrastuksen. Tallin pitäisi sijaita akselilla; Espoo-Kirkkonummi-Siuntio-Lohja-Vihti-Nurmijärvi. Opetuksen tulis olla laadukasta, mahdollisuus kehittyä ja edetä ratsastuksessa. Luotettavat lasten opetukseen soveltuvat ponit/hevoset. Mukavat koulutetut opettajat. Maneesi ei ole välttämätön, mutta plussaa toki jos löytyy. Onko pojille omia ryhmiä? Onko missään tallilla mahdollisuutta pienryhmiin? Mitä mieltä olette yksityistunneista, muuta kuin että ovat kalliita? Miten tytöt suhtaudutte poikaan ryhmässä? Haluan kuulla mielipiteitänne, ja perusteluita, miksi suosittelette jotain tiettyä tallia.
Vastaukset 2
- 1104
En tiiä kyllä yhtään tallia, mutta kannattaa mennä SRL:n sivuille (www.ratsastus.fi) ja sieltä "Ratsastuskoulut ja tallit" sitten sieltä "tallihakuri". Sitten täytät oikealla reunalla olevaan laatikkoon jutut mitä tallilla pitäisi mielestäsi olla ja missä tallin tulisi sijaita. Sitten klikkaa "hae" nappia ja tuloksena pitäisi olla SRL:n hyväksymiä talleja. Olen itse tyttö joka ratsastaa tallilla jolla käyn ei ole tietääkseni yhtään poikaa, mutta jos sellaisia olisi niin en MINÄ ainakaan hakkuisi. Ratsastus on hyvä harrastus eikä ole vain tyttöjen laji. Tosin ratsastuksen harrastajat ovat yleensä tyttöjä, mutta kyllä on poikiakin jotka harrastavat ratsastusta.
- 3 vuotta ratsastanut
Kirkkonummella on semmonen talli missä minä käyn :) Talli on tosi hyvä henkinen ja siellä saa apua helposti! Hevose sekä ihmiset ovat sivan mahtavia ja mukavia! Tallin nimi on muuten Palmun ratsutalli :) Kannattaa mennä kattoo tallin etusivut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut114695- 57670
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535