Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikään ei kiinnosta eikä innosta enää

valmis lähtöön

Jatkuvasti olen alakuloinen eikä missään näy merkkejä paremmasta. Miksei masentuneille tai ainakin itselleni voitaisi myöntää eutanasia piikkiä suomessa! Kait jokainen saa tehdä elämällään mitä haluaa ei kuulu muille. Kerran kokee olevansa turha ja täysin merkityksetön niin eikait kukaan voi pakottaa väkisin täällä kärsimään..

18

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yh-äiti

      Hei sinä :)! Mieti mikä piristäisi sinua. Lenkkeily, keskustelu ystävän tai tuttavan kanssa. Nythän olet jo ottanut ison askeleen kun olet tänne kirjoittanut. Kirjoita asioita paperille, hyviä ja huonoja, asioita jotka harmittaa ja ja asioita jotka ovat hyvin. Näin olen joskus itse tehnyt ja se selkeyttää ajatuksia. Paperille voit tehdä myös suunnitelman, päiväohjelman tulevalle vuodelle. Tässä omia ajatuksiani. Kaikkea hyvää sinulle, ystäväni :)!

      • etänoin

        Jos on työikäinen, niin halpaa puuhaa on kun kävelee firmoihin kysymään töitä, samalla saa liikuntaa . Varmasti melkein jokaisella on puolen kilsan päässä yrityksiä. Voi printata itsestään perustiedot ja vaikka ne tyrmäisivät siellä firmassa heti, että ei ole töitä, niin voihan niitä ilmaantua yllättäen, joku voi sairastua ja voi tulla jokin ylimääräinen työ, ja siihen ei voi irrottaa henkilökuntaa. Turha odottaa että vuokrafirmasta soitettaisiin, siellä vaan etsitään huippuosaajia, siellä firma joutuu maksamaan vuokrafirmalle tuplapalkkaa työntekijästä.


    • Sepä se

      Sinullakaan ei ollut isää ja äiti oli huono? Yh-äidit aiheuttavat syrjäytymistä enemmän kuin mikään muu.

      Parhaan eutanasian tarjoaa VR. Valitettavasti itse en näe itsemurhassakaan mitään järkeä. Kaikki on järjetöntä, aivan kaikki.

      • Veza

        YH-äidit aiheuttavat ongelmalapsia, etenkin poikalapsia, joskus katkeroituneita aviomiehiä/lapsista vieraannutettuja isiä. Ja jokaista YH-äitiä kohti on yksi naiseton mies, jota ei enää huvita tehtä työtä (miksi?) joten yhteiskunta jää ilman verotuloja mutta joutuu maksaa äpärien kasvatuksen, mitkä molemmat nostavat veroprosenttia kaikille.


    • ehkä parempaan

      Tuskin tylsässä maassa jossa on tylsiä ihmisiä mikään piristää, kannattaa harkita
      ulkomaille muuttoa, jos ole varoja voi vaikka pikkuhiljaa säästää ensin voi käydä
      katsomassa miten ihmiset muualla elävät ja jos tuntuu, että se voisi olla oikeaa
      elämää lähteä kokeilemaan siipiään.

      Norja tarjoaa myös hyviä mahdollisuuksia sekä palkallisesti, että muullakin tavoin
      upea luonto

      Onnea ja menestystä ja hyvää tulevaisuutta

    • tympääntynyt

      muistuu yksi vanha englantilainen sketsisarjan jakso jossa mansesteriläinen pitkäaikaistyötön muurari voitti matkan hollywoodiin ja siellä sattui sitten maanjäristys. no ukko näki tilaisuutensa koittaneen ja perusti miljoonatuloja tahkoovan yrityksen vaikka ei ollut välkyin tyyppi telluksella. en vaan muista sarjan nimeä. kun vain tosielämässä kävis samoin. :D

    • JK JK

      NIINKÖ ?

    • tympääntynyt

      muuten. VR ei ole paras eutanaasia hoito. 60/40 hengissä selviämisprosentti. kyllä vanha kunnon kaulakiikku on se varmin. muistaa vaan että tekee kunnon solmun ja jättää noin puoli metriä putoamisvaraa. lääkket kanssa huono koska saattaa tulla yökkäyefekti ja pakokaasu kanssa huono koska pahimmillaan tulee päänsärky. itse suosin tätä perinteistä pitkän linijan prosessia eli poltan kuin korsteeni ja juon aina kun varaa. olettaisin että sellanen 20 vuotta pitää tätä harrastaa ennen kuin kuittaan pohjakerros vuokrayksiön honkanummelta, 20 vuoden vuokrasopimuksella. turha ottaa tätä elämää niin raskaasti ja voin sanoa että kun funtsii turhan pitkään mitä minusta tulee isona, tulee vain vanhaks. :D

      • tympääntynyt

        ja jos totta puhutaan niin täällä kaikki muu paitsi elo on turhaa. lopulta sekin on turhaa =).
        ja jos on kohtalo jäädä syrjään niin silloin jää aikaa sivusta katsoa oravanpyörää.
        kaikki mammona täällä lopulta menee turhuuksiin ja tupakkaan. ja kun lopettaa tupakoinnin niin silloin vain turhuuteen. =)


    • Jake Joke

      Pidä ittes hengissä vaikka toisten kiusaksi.

    • ToivoaOnVielä

      Tee kuten moni muu ja minäkin, lähde pois siitä maailman negatiivisimmasta läheisvihamielisimmasta maasta. Itse muutin niinkin lähelle kuin Ruotsiin, mutta voihan, mikä uskomaton ero ihmisissä ja heidän onnellisuudessaan on. Ruotsissa on töitä ja ihmiset onnellisia. Suomessa ollaan henkisesti niin negativismi sairaita kollektiivisella tasolla että sitä ei siellä tajuta tai pystytä näkemään. Lähde äkkiä pois, siitä alkaa paraneminen, sitten hanki puoliso (mieluiten ulkomaalainen joka ei ole samaan asiaan sairastunut) ja lisäksi aina iloinen koira, niillä saa onnellisuutta elämään. Tsemppiä! :)

    • Töihinsiitämene

      Mene heti töihin,kuulekko!!!111!!!!

    • niimenee

      välillä menee premmin ja ny menn huanosti.

    • hahdsadiahf

      itselläni on samankaltainen elämäntilanne
      voin tarjota sulle vertaeistukea jos postaat mailis
      voidaan jutella torchatin kautta jos haluut

    • tympääntynyt
      • tympääntynyt

    • haluankuolla

      Minun elämä on ihan turhaa. Töitä ei saa, naisia ei saa, läheisiä ei ole, kavereita ei ole, pelkkää yksinäisyyttä joten piikki lihaan olisi paras vaihtoehto.

    • Joni_Oulusta

      Minä olin tavallaan masentunut, jopa useita vuosia. Ihan turhaan, mutta sellaista se elämä joskus on.

      Liian monta kysymystä ilman vastausta, aivan liian monta mitätöntä ihmissuhdetta ilman mitään kestävyyttä, tavoitteita, unelmia. Pelkkää tyhjää kaikki. Ei sellaista jaksa katsoa kauaa, se syö ihmisen sisältäpäin ja jättää ontoksi. Narsistisia ihmisiä jotka pelaavat aina kaiken omaan pussiinsa, eivät jätä muille yhtään mitään, vain kaiken itselleen. Kierre jatkuu ikuisesti. Pelkkää onttoa, tyhjänä kumisevia ihmissuhteita toisensa perään, sitä tämä kaikki on.

      Ettekö te osaa enää oikeassa elämässä tehdä mitään? Minua luultiin ihmisten suhteen kyvyttömäksi, mutta päätin osoittaa sen vääräksi luuloksi. Löysin itsestäni hyvän esiintyjän, ja sen ovat muutkin tunnustaneet. Se tavallaan pelasti minut, sai näkemään itseni kokonaan uudessa valossa. Minä, koko ikäni aktiivisesti urheilua harrastanut, fiksu tyyppi jonka ei olisi koskaan edes tarvinnut lähteä sille tielle joka oli johtaa kokonaan harhaan. Se tie on valinta, kuten niin moni muukin tie elämässä, mutta ikävä kyllä sen tien päässä ei ole muuta kuin kärsimystä. Ihmisen on vain pakko uskaltaa mennä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle, kokeilla kuinka siivet kantavat, ja kyllähän ne kantavat jos vain uskoo itseensä riittävästi.

      Onneksi lähdin yliopistoon opiskelemaan, ja näyttää siltä että minulla on selkeitä akateemisia kykyjä joilla voin luoda kokonaan uuden uran sen vanhan tilalle. Niin, se vanha joka tarjosi minulle paikan yhteiskunnan pohjasakassa, siellä missä ihmisille sanotaan vain että yritä hoitaa asiasi miten osaat, jos osaat. Siihen en suostunut, koska minulla on ihan oikeaa kunnianhimoa, ja löysin sen opiskelusta joka tarjoaa sekä valtavia haasteita että suurta oppimisen nautintoa.

      Yhtäkkiä kaikki puheet minusta häviäjänä haihtuvat ilmaan, yksi toisensa jälkeen, eikä niitä kohta enää muistakaan, ei kukaan tässä maailmassa. Minä olen jo voittanut taistelun, ja voitan aina uuden taistelun kun sellainen eteen tulee. En koskaan enää häviä. Se mitä on joskus ollut, se vain antaa minulle käsittämättömän paljon energiaa, ja monilahjakkuuteni on se moottori sekä samalla polttoaine. Se ei koskaan tule loppumaan, vaan pitää minut aina käynnissä, niin kauan kuin täällä maan päällä astelen. Ikuinen, ehtymätön luonnonvara, ihmisen ääretön tahto, kunnianhimo, sekä suorastaan raivokas halu päästä elämässä siihen pisteeseen johon tietää kuuluvansa. On annettava kaikkensa joka päivä, kuten itse niin monta kertaa harjoitellessani urheilua. Annoin aina kaikkeni, ja se saa mielen herkistymään.

      Minun mielestäni ihminen kykenee valtaviin ponnisteluihin, ylittämään itsensä moninkertaisesti jos vain haluaa. Siihen vain täytyy kouliintua, vuosien aikana, epäonnistumistenkin kautta. Lopulta kaikki negatiivinen jää taakse, ja seisot voittajana joka katsoo taakseen vielä yhden kerran. Sen kerran jälkeen on edessä vain pelkkiä onnistumisia, vaikka epäonnistuisikin.

      Yksi iso voitto, selkävoitto elämästä riittää, ja sen jälkeen pikku epäonnistumiset eivät enää haittaa. Jos tiedä olevasi voittaja, ala uskomaan siihen, joka ikinen päivä aina vähän enemmän kuin edellisenä päivänä, ja kohta huomaat nauttivasi elämästäsi paljon enemmän, voittajana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe