brooke!!

mari

brooke on ericin tytär, eli eric on ollut naimisissa oman tyttärensä kanssa.. semmosta sukurutsausta tällä kertaa.. ericillä oli joskus sarjan alkuaikoina suhde forrestereiden siivoojan kanssa, ja siitä sai brooke alkunsa..

17

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

      Pikkasen oot väärässä... Ericillä oli aikoinaan suhde Beth Loganin kanssa mut sit kuvioihin tuli Stephanie. Mun tietääkseni Beth ei ole koskaan ollut siivoojana Forrestereilla. Ja jos Brooke olis Ericin lapsi, olis siitä saatu jo selko. Ainakin tosielämässä Brooken muksujen pitäis olla vammasia jos tekee lapsia lähisukulaisen kanssa... :D

      • Anonyymi

        Beth Logan oli kotipalveluyrittäjä. Seurusteli Eric Forresterin kanssa ja alkoi odottaa Brookea. Stephanie riiaili Massimo Maronea mutta valitsi Eric Forresterin. Ridge on Maronen poika. Stephaniella oli suhteita ja rahaa.


    • Brooke

      On totta,että Brooke on Erickin tytär.
      Se paljastuu jossain vaiheessa.Tämä on jo vanha juttu! Ainakin minulle. Olen jo kauan tiennyt tuon asian.

      • Eräs MJ-fani

        No jos se on totta niin minkä takia ei sitten Rick ja Bridget ole vammaisia, kerta jos isä ja tytär ovat keskenään tehneet lapsia? Ei oikein natsaa ton infon kanssa, ei... :D


      • huokaus

        ericci ja stephanie on tapelleet aina siitä miten lapsia pitäisi hoitaa jne. Eric oli siis aikonaan Beth Loganin kanssa.


      • usko pois

        se on totta, että brooke on eerikin tytär...

        mutta jotta se ei niin sairasta olis, niin....
        muistatteko kun brooken lasten isyystestejä tehtiin?? isäehdokkaat oli eerik tai ridge. sheila (muistaakseni) vähän käpälöi tuloksia, ja sillain lapset mukamas on eerikin. oikeesti ne on ridgen..

        tais mennä samalla tavalla molempien lasten kohdalla, siis rickin ja bridgetin.
        tällänen muistikuva ois.. voin tietysti olla väärässä.


      • ja lehmätkin lentää
        usko pois kirjoitti:

        se on totta, että brooke on eerikin tytär...

        mutta jotta se ei niin sairasta olis, niin....
        muistatteko kun brooken lasten isyystestejä tehtiin?? isäehdokkaat oli eerik tai ridge. sheila (muistaakseni) vähän käpälöi tuloksia, ja sillain lapset mukamas on eerikin. oikeesti ne on ridgen..

        tais mennä samalla tavalla molempien lasten kohdalla, siis rickin ja bridgetin.
        tällänen muistikuva ois.. voin tietysti olla väärässä.

        ericin tytär ei ole brooke vaan vanhemmat on beth ja stephen logan.
        Ericci ja stephanie nyt on tapelleet aina miten lapsia hoidetaan, kelle ne naitetaan jne. Stephanie ei pitänyt brookesta, kun on sellainen pyrkyri, rahan perässä juoksija tätä mieltä siis stephanie. Miettikää eka mistä oloista brooke tuli ja alkuun haaveksi.
        Stephanien mielestä sellainen ei ollut kelvollinen ridgelle.


      • Anonyymi
        ja lehmätkin lentää kirjoitti:

        ericin tytär ei ole brooke vaan vanhemmat on beth ja stephen logan.
        Ericci ja stephanie nyt on tapelleet aina miten lapsia hoidetaan, kelle ne naitetaan jne. Stephanie ei pitänyt brookesta, kun on sellainen pyrkyri, rahan perässä juoksija tätä mieltä siis stephanie. Miettikää eka mistä oloista brooke tuli ja alkuun haaveksi.
        Stephanien mielestä sellainen ei ollut kelvollinen ridgelle.

        Älä höpise. Sinulla ei ole ollut taivasantennia tmv. Kansainvälisillä kanavilla pyöri jo 1980 luvulla nuo jaksot esim. 5vuotta ennen Suomi lähetyksiä. Siellä oli esille nuo sarjan jaksot.


      • Anonyymi
        usko pois kirjoitti:

        se on totta, että brooke on eerikin tytär...

        mutta jotta se ei niin sairasta olis, niin....
        muistatteko kun brooken lasten isyystestejä tehtiin?? isäehdokkaat oli eerik tai ridge. sheila (muistaakseni) vähän käpälöi tuloksia, ja sillain lapset mukamas on eerikin. oikeesti ne on ridgen..

        tais mennä samalla tavalla molempien lasten kohdalla, siis rickin ja bridgetin.
        tällänen muistikuva ois.. voin tietysti olla väärässä.

        Jos testejä on tehty, eikö silloin olisi paljastunut Brooken ja Ericin sukulaisuus?.. :)


    • mari

      kattokaa vaan, kyllä se on totta.. kaunareissa on kaikki mahdollista..

      • ja lehmätkin lentää

        naurussa pitelemistä, kun tohon huhuun uskotte edelleenkin.


    • ..........................

      Ton jutun oon kuullu yli 10 vuotta sitten ja vielä se vaan jaksaa kiinnostaa. Ei se sen tytär ole.

    • tottakaitottakai

      Miettikääs mimmonen kaunareitten viimenen jakso ois. Siis jos se lopetettais muista syistä kuin katsojien puute, samalla tavalla ku frendit ja sinkkuelämää.

      Mun mielestä vimpassa jaksossa pitäis salaisuuksien aueta, ni kaunareissa ois aika kiva vimppa jakso.

      Voi olla et olen tyhmä enkä jaksa kirjottaa kunnolla, enkä painaa ","-nappulaa riittävän usein, mut olenki vaan teekkari.

      Ja luin yhelt sivult, et ridge haluais estää nickin ja brooken naimisiinmenon ens kaudella, ni mites noi kuolemajutut nyt meneekään. Tietysti reinkarnaatio on mahdollinen.

      Ja jossain keskustelussa meinattiin, et jos brooke ois ericin tytär ni niitten lapset ois vammasii. Mun käsittääkseni on erittäin todennäköistä, että insestin tuloksena syntynyt lapsi on altis perinnöllisille sairauksille. TODENNÄKÖISTÄ! Voittaahan joku lotossakin, se yks tyyppi voitti 5,7 miljoona... aika epätodennäköistä, mut silti tapahtunutta.

      Ja kyl noitten ihmisten on täytyny olla jollain taval spesiaalei, ku ne on saanu omast elämästään kertovan sarjanki, ni ei ollenkaan mahdotonta et kävis tommonen onni insestilasten kanssa...

      Ja näin on paineet taas hetkeksi purettu...

      PS. Ai niin, nuoret tytöt pukeutuvat liian seksikkäästi!

    • vale....

      Käypäs vaikka vilkaseen cbs:n sivuilla... Jenkeissäkään ei tähän päivään mennessä oo tullu ilmi että Brooke olis Ericin tytär... Iteki kuulin ton jutun joskus 5-10vuotta sitten... Ja jenkeissä jaksot on reilun vuoden edellä Suomesta, joten eiköhän ton isyystiedon olis jo pitäny tulla esiin jo Suomen jaksoissaki....

    • :)))))))))))

      brooke on koko sarjan paras näyttelijä;)
      tsemppii sulle ja jatka samaan malliin ihana
      Brooke!

      • Anonyymi

        "Brooke" on FIKTIIVINEN HAHMO, ei NÄYTTELIJÄ!!!


    • Anonyymi

      Onko Erik Forresterilla ja Brooke Loganilla yhteisiä lapsia? ( isä ja tytär) eli Eric ja Bridget...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe