Paljonko ladyboy maksavat thaimaassa? Ottasin kahdenviikonlomalla kummallekin viikolle oman. Ladyboyt ovat monesti oikeita tyttöjä kauniimpia. Lisäksi ei tarvitse miettiä omaa potenssia kun ladyboy voi rassata mun eturauhasta rinnat heiluen.
ladyboyn hinta
10
942
Vastaukset
- PottuNaama
Valitettavasti Pekka Haavisto on varannut kaikki leidiboyt tulevaksi vuodeksi. juuri tv:ssä ekumeenisessa joulussa näin ilmoitti. Mutta vuoden 2016 Leidiboyt on vielä varaamatta.
- Heikki 67
Pekka Haavistolla on tosi hyvä pylly!!!
- Niin ja
sitten kun ajatellaan, että ovat naisellisempia kuin suomaalaiset naiset (ketkäpä ei) ja huomattavasti tiukempia niin aina mieluummin sellainen kuin känninen suomivalas a la Tuksu;)
- Heikki 67
Haluaisiko joku könsikäs että vähän nuolisin sinun tikkaria? Minulla on myös hyvä imu...
- Heikki 67
Minua saa laittaa takaapäin!
- PottuNaama
Mulla olis tollanen n.5cm pitkä lemmensauva jalkojen välissä.
- Heikki 67
PottuNaama kirjoitti:
Mulla olis tollanen n.5cm pitkä lemmensauva jalkojen välissä.
Saiskos sitä vähän maistella?
- PottuNaama
Tottakai!
- Seppo-P-Karjala
1000 bahtia long time eli yö tai jopa kauemmin eli noin 23€. Hua Hin on paras valinta se on ladyboysta tunnnetuin Thaimaan kaupunki. Viisi kertaa käynyt ja aina seuraa saanut.Indian bar hyvä paikka. Mene Hilton hotelliin se on keskeisellä paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286