Uskovalla haureutta unissa

Jeesus_is_King

Olen uskovainen Jeesusta tunnustava mies. Ajoittain näen todella likaisia ja haureellisia unia jossa vierailee naiset ja joskus on selkeästi myös tunnistanut sielunvihollisen hyökkäyksetkin ja olen välillä onnistunut torjumaan ja monta kertaa langennut unissa. Asia häiritsee ja vaivaa todella. Haluaisin kokonaan eroon haureellisita unista enkä halua tehdä syntiä. Hirvittäviä kamppailuja oman turmeltuneen ja pahan lihansa kanssa. Valveilla ollessa tulee ajoittain koviakin kiusauksia, mutta rukoilulla ja ajatusten viemisellä yä uudelleen kuriin olen hereillä ollessa onnistunut vastustamaan seksuaalista kiusausta. Oletteko muut päässeet vapaaksi tälläisistä likaisista unista? Asiallisia vastauksia uudestisyntyneiltä toivon. Kiitos ja siunausta veljet ja sisaret.

9

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitis alkkis

Olen alkoholisti. Olen ollut raittiina jo yli 5 vuotta. Joskus näen unia, joissa juon hirveät määrät viinaa ja herätessä on todella syyllinen olo. Mutta. Ne ovat onneksi vain unia ja voin ohittaa asian ja kiittää Jeesusta raittiudestani.
      Älä syytä itseäsi unistasi. Niissä toimii alitajunta (ja sielunvihollinen).

• Bible is true

Käytä unissakin Jeesuksen nimen auktoriteettia, joka on yli pimeyden henkivaltojen. Demonisen hyökkäyksen alla torju se kovalla ja päättäväisellä äänellä: Jeesuksen nimessä ja veressä pakene paholainen! Toista tarvittaessa kaksi tai kolme kertaa mutta turvaudu Herraan aina ja kyllä toimii!

• Voitto9

Mulla ollut samanlaisia kokemuksia, paitsi että olen nainen. Mietin, olisiko kyseessä haureudenhenki? Uskivaisuus ei ole este henkivaltojen hyökkäyksille ja yrityksille saada ihminen lankeamaan syntiin. Tietty myös meidän omassa alitajunnassa voi olla epäpuhtaita ajatuksia.

• ____

On teillä vaikeaa. Uniinkaan ei luonnolliset vietit saa tulla.
      Mikä ihmeen masokismi ns. uskovaisia riivaa kun tieten tahtoen tehdään järjettömiä kieltoja.
      Eroottisten unien näkeminen on normaalia, ei siinä mitään henkivaltoja tarvita. Kuinka vielä tällä vuosituhannella voi olla noin yksinkertaisia ihmisiä.
      Onko tahaton aamuerektiokin sielunvihollisen tohuja, olen luullut että se on merkki terveydestä ja vehkeiden toimivuudesta.

• evankelista pulassa

Olen uskovainen naimisissa oleva kahden lapsen isä ja näen liian usein unia joissa minulla on homoseksiä Jeesuksen kanssa. Esimerkiksi niin että aluksi minä olen Jeesuksen kanssa ja hän kastaa minut joessa. Sitten hänen kätensä alkavat vaeltaa muuallakin ja minä lähden siihen mukaan kun en uskalla sanoa ei. Pahinta on kuitenkin ne muut ihmiset jotka ovat tulleet katsomaan kastettani. En unessani saa oikein koskaan tietää mitä katsojat ajattelevat siitä kaikesta. Toisessa unessa olen asuntonäyttelyssä ja sielläkin Jeesus aloittaa saman kopeloinnin. En ole uskaltanut kertoa edes vaimolleni näistä unista kun en kehtaa kertoa etten herää niihin ihan heti vaan ne seksijutut kestävät aika kauan.

• Paljastuit!

Trolli!

• evankelista pulassa
        Paljastuit! kirjoitti:

Trolli!

Ei paljon naurata kun sanotaan miestä peikoksi. Odotin asiallisia kommentteja sillä täältä jos mistä luulisi löytävänsä vertaistukea. Olen hämmentynyt ja aika yksin asiani kanssa mutta onneksi kuitenkin tähän ketjuun tuli edes yksi vastaus josta käsitin etten ole yksin. Menen nyt nukkumaan ja toivon ettei niitä unia taas tule.

• Jeesuksen Niko

Minulla on aivan samoja kokemuksia. Olen uudesti syntynyt kristitty ja olen saanut eheytymishoitoa. Unissa usein kuitenkin rakastelen Jeesuksen kanssa. En oikein tiedä mitä ajatella. Ystäväni mielestä se on merkki joka tarkoittaa että tasa-arvoinen avioliittolaki tulisi sallia.

• totta 1

Mentäisiinkö vähän mielen saloihin. On arvioitu että aivojen kapasiteetti on 280 triljoonaa bittiä kun lisäät numeroiden perään 18 nollaa niin voit käsittää mistä määrästä on kysymys. Kun vielä tiedetään miten pienet aivot ovat ja miten ne mahtuvat aivojen osa-alueelle. Aivot toimivat vielä paljon nopeammin kuin mikään keksitty tietokone.
      On arvioitu että tietoinen mieli pystyy operoimaan 40 bitin sekuntinopeudella mutta tiedostamaton operoi 20 miljoonan bitin nopeudella. Aivojen tiedostomaton osa on 500 000 kertaa nopeampi kuin tietoinen.
      Voimmeko nyt päätellä että kun tiedostamattomassa osassa on n. 90 % kaikesta siitä mitä syntymän jälkeen on sinne taltioituna niin ymmärrämme että järkemme käy varsin vajaalla käsityksellä kuin vain 10% teholla ja käsityksellä. Emme siis voi missään tapauksessa luulla että olisimme kovinkaan järkeviä toimissamme ja ajatuksissamme. Ajatelkaa mikä valtava vilske ja meno aivoissamme käy, siksi pitäkäämme mielemme mahdollisesti mahdollisimman hyvässä tiedon ruokinnassa ja totuudessa että emme unissakaan sekoilisi muistijälkiemme kanssa. Voidaanko nyt vielä arvioida että tietoisuutemme oli yhteydessä muihin tietoisuuksiin ja jopa maailmankaikkeuteen. Voisimmeko näin ajatella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      60
      2102
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1432
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1238
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1115
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      66
      873
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      75
      823
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe