Sveitsiläisistä yli 60% haluaa tehdä muslimien uskonnollisista vaatteista laittomia julkisilla paikoilla.
Sanomalehti SonntagsBlickin mukaan kansalaiset kaikista ikä- ja kieliryhmistä kannattaa kieltoa.
Oikeistolainen Sveitsin kansanpuolue aikoo käynnistää kampanjan ensi vuonna, jotta asiasta järjestetään valtakunnallinen äänestys.
Viisi vuotta samainen puolue onnistui saamaan maahan kohua herättäneen minareettikiellon.
http://www.swissinfo.ch/eng/plans-for-burqa-ban-win-ground/41182042
Islam halutaan pysäyttää Sveitsissä
15
75
Vastaukset
- Tosimies.
Jo onkin aika alkaa vastustaa islamia, burghat kieltoon
- Jep,
Islamin harjoittamisesta pitää tehdä hyvin vaikeaa tällaisilla kielloilla. Sitten osa muslimeista tajuaa häipyä täältä ja Eurooppaan muuttamista harkitsevat muslimit saattavat perua päätöksensä.
- 30rr
Painukaa niihin muslimimaihin jos haluatte sharia-lain ja käyttää jätesäkkejä. Eikö Kunnollisen Muslimin muutenkin pitäisi halua asua maassa jossa islamilla on jo ennestään mahdollisimman suuri rooli? Mutta ei, parempi vaan loisia länsimaissa ja yrittää täällä levittää islamia.
- korjaus
*haluta
- vaihan muhametti
Berliinissä ei kaikin paikoin enää vietetä jouluakaan, kun siellä on niin paljon muslimeita.
- Dick Moran
Sveitsissä asuu helvetin rikkaita pankkiireita ja muita rikkaita.
Jos rikkaat eivät halua kärsiä monikultturiongelmasta, niin heidän ei ole pakko. Sveitsiläiset osaavat pitää kiinni omista eduistaan.
Eikä kukaan monikulttuurilla bisnestä tekevä halua itse kärsiä monikulttuurista, vaan monikulttuuribisnes siirtää aina muslimit ja muut ongelmaryhmät köyhempien alueille. - jokaisen oma valinta
Mitä se kelleen kuuluu mitä päällensä pistää kunhan ei vaan perse viliku niinku länsimaisilla horoilla.
- jutrrtjtrjtrj
Ai oma valinta vai????
Joissain maissa tulee happoa naamalle jos ei ole rättiä näköesteenä.
Kohta kai sama täälläkin ja Tanskassa on jo shariapoliisi pistämässä kurittomia teinejä kuriin ja naamat pysyvät piilossa. - eipäs ole
Tässä on kyse siitä, että julkisella paikalla kulkeva ihminen pitää olla tunnistettavissa ihan jo pelkistä turvallisuussyistä johtuen. Et voi mennä kommandopipo päässäsi pankkiin tai vaikka metroon. Miksi sitten muslimeille pitäisi sallia erivapauksia?
Myös naisten oikeudet halutaan turvata burqakielloilla. Monet muslimimiehet pakottavat vaimonsa ja tyttärensä säkkiin, eivätkä he joko ymmärrä tai osaa hakea apua, mikäli haluaisivat kulkea vapaina, kuten muutkin naiset.
Sen sijaan jos joku haluaa omassa kodissaan, omissa oloissaan kulkea jätesäkki päällä, hänelle se oikeus suotakoon. - jokaisen oma valinta
jutrrtjtrjtrj kirjoitti:
Ai oma valinta vai????
Joissain maissa tulee happoa naamalle jos ei ole rättiä näköesteenä.
Kohta kai sama täälläkin ja Tanskassa on jo shariapoliisi pistämässä kurittomia teinejä kuriin ja naamat pysyvät piilossa.Ritsapilluille burkhat päähän vaan. Loppuu se kitinä jussufien raiskauksista.
Musliminaiset vaativat saada pitää burkhaa ettei länsimaiset juopot tukehu kuolaansa. - jokaisen oma valinta
eipäs ole kirjoitti:
Tässä on kyse siitä, että julkisella paikalla kulkeva ihminen pitää olla tunnistettavissa ihan jo pelkistä turvallisuussyistä johtuen. Et voi mennä kommandopipo päässäsi pankkiin tai vaikka metroon. Miksi sitten muslimeille pitäisi sallia erivapauksia?
Myös naisten oikeudet halutaan turvata burqakielloilla. Monet muslimimiehet pakottavat vaimonsa ja tyttärensä säkkiin, eivätkä he joko ymmärrä tai osaa hakea apua, mikäli haluaisivat kulkea vapaina, kuten muutkin naiset.
Sen sijaan jos joku haluaa omassa kodissaan, omissa oloissaan kulkea jätesäkki päällä, hänelle se oikeus suotakoon.Ei piä paikkaansa. Naiset itse haluaa pitää burkhaa että saavat rauhan miehiltä.
Kotona ne ei tietenkään niitä pidä. - niin juuri.
jokaisen oma valinta kirjoitti:
Ei piä paikkaansa. Naiset itse haluaa pitää burkhaa että saavat rauhan miehiltä.
Kotona ne ei tietenkään niitä pidä.Tulit epähuomiossa paljastaneeksi, että muslimimiehet ovat kuolaavia eläimiä, joilta naisten täytyy suojautua.
Siksi ei islamia Eurooppaan.
- Nurkat puhtaana
Pienten kansojen on pidettävä oma maansa siistinä. Kukaan muu ei tule auttamaan eikä jaa päinvastaisesta hölmöilystä papukaijamerkkejä.
- Dick Moran
Siinä olisi suomalaisille oppimista.
Mutta täällä hävetään itseä. Sitä kompensoidaan kannattamalla fantastista politiikka, globalisaatio jee jee ja annetaan kaikki ulkomaalaisille ilmaiseksi, niin ne on sitte kavereita.
Tarvis vähän enemmän itsetuntoa. Täällä hävetään jopa muiden maiden siirtomaita 1 800 luvulta, ja se on jo aivan sairasta, niin kuin se "orjalaivojen terva oli varmaankin peräisin Suomesta" juttu.
- haroosi homma
Niin tekee maa, mikä on vielä itsenäinen, eikä EU:n pilaama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789