Näkyy tuossa iranin tulemassa isisissä taistelevan muitakin täältä euroopasta kuin kts.
http://goo.gl/YpcYsd
Ei ole kts ainoa
16
91
Vastaukset
- Fuck islam.
Miksi tuota siedetään?
Hermokaasua koneeseen ja yksi ylilento - ewewdsds
IS on sunnien äärijärjestö ei shiojen.
- KTS (Ei kirj.)
Arto Paskanpuhuja pieraisi jälleen.
Tässä totuutta:
USA: Iran pommitti Isis-järjestöä Irakissa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014120318887890_ul.shtml- Fuck islam
Win win muslimi tapaa muslimin joka tappaa muslimin
HYVÄ - KTS (Ei kirj.)
Fuck islam kirjoitti:
Win win muslimi tapaa muslimin joka tappaa muslimin
HYVÄMuslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.
- ¤¤¤¤¤¤
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.
Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
joten maassa maan tavalla,jookosta?
Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
sinne missä terrorismi on sallittua. - KTS (Ei kirj.)
¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
joten maassa maan tavalla,jookosta?
Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
sinne missä terrorismi on sallittua.Ai jaa. No kerro Artolle ensin:
Sanamies
26.1.2005 11:09
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 16:17
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
29.12.2004 20:11
Oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee ja pian.
Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?
Sanamies
5.3.2005 21:29
Kirjoita oikealla nimellä
tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 19:54
oikialla nimellä arska tai veri lirisee
Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?
Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).
Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille
Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.
Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.
Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.
Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee
Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee. - aaroninparta
¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
joten maassa maan tavalla,jookosta?
Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
sinne missä terrorismi on sallittua.Ylläpidon säännöillä ei merkitystä, maailman menoa suomi24 todella sairasta tekstiä.
- <<>>
aaroninparta kirjoitti:
Ylläpidon säännöillä ei merkitystä, maailman menoa suomi24 todella sairasta tekstiä.
Ihmisiin ja eläimiin kohdistettu väkivalta tai siihen ylyttäminen
on sääntöjen vastaista,kaikilla palstoilla. Kannattaa ilmoittaa
poliisille ellei luotsit ja ylläpito huolehdi tekstien asiallisuudesta. - aaroninparta
<<>> kirjoitti:
Ihmisiin ja eläimiin kohdistettu väkivalta tai siihen ylyttäminen
on sääntöjen vastaista,kaikilla palstoilla. Kannattaa ilmoittaa
poliisille ellei luotsit ja ylläpito huolehdi tekstien asiallisuudesta.Suomi 24 maailman menoa, avaus tappakaa kaikki juutalaiset sukupuuttoon, ollut 2 vuorokautta se niistä säännöistä.
- jipijaije e
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.
KTS on idiootti!! Vihdoinkin joku sanoo sen ääneensä! HYVÄ!
- Niinkö?
¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
joten maassa maan tavalla,jookosta?
Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
sinne missä terrorismi on sallittua.Kyllä. Palstan aiheena on juutalaisuus. Ei omistaminen.
Yleensä ne israelilaiset ovat juutalaisia.
Kannattaa mennä kiihkoilemaan
sinne missä terrorismi on sallittua. - Oikein hyvä
jipijaije e kirjoitti:
KTS on idiootti!! Vihdoinkin joku sanoo sen ääneensä! HYVÄ!
KTS tarvitsee niitä mainostamiaan hamasin ja eappin paukkuja takapuoleensa.
H y v ä! Yrittikö kts ampua ritsalla USA.n koneita alas? Ei taida irankaan uskaltaa antaa kts:lle järeämpää asetta kuin ritsat?
Fuck islam kirjoitti:
Win win muslimi tapaa muslimin joka tappaa muslimin
HYVÄYrittikö kts ampua ritsalla USA.n koneita alas? Ei taida irankaan uskaltaa antaa kts:lle järeämpää asetta kuin ritsat?
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.
Yrittikö kts ampua ritsalla USA.n koneita alas? Ei taida irankaan uskaltaa antaa kts:lle järeämpää asetta kuin ritsat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
