Jouluvalo
Tulit jo meidän luoksemme,
tulitpa joulu kulta!
Saimme kuusen ja kynttilät
tuomisiksi sulta!
Koti on valmis ja herttainen,
juhla mielessä kaikkien,
silmät loistaa pienoisten,
niin kuin joulun tähdet.
Tulitpa meille kirkasna,
kiitos, joulu kulta!
Sytytä myöskin sydämiin
taivaan tähtien tulta!
Jeesus taivaan rintahan tuo,
kotiin riemun kirkkahan suo.
Saavu nyt, Jeesus, meidän luo,
silloin on oikea joulu.
Jouluvalo
11
99
Vastaukset
- pyh!
HANKI OMA NIKKI!
- pyh!
Ota lääkkeesi.
- Pyh!
pyh! kirjoitti:
Ota lääkkeesi.
HANKI OMA NIKKI!
- pyh!
Mene hoitoon!
- pyh!
HANKI OMA SAPATTI JA ADVENTTITOTUUS!
Hanki tietsikkaasi värinäyttö!
Siinä oma nikki näkyy sinisenä. Niin helppoa se on.Jarin hotelli voisi hankkia pyh!ille oman nikin, kun pyh! ei näytä itse sitä osaavan tehdä.
Joten Jari, tee nyt joulun kunniaksi yksi helppo laupeudentyö!
Ei se ole kiellettyä adventistillekaan.Jari, tajuatko kuinka paljon vahinkoa pyh! on aiheuttanut adventtikirkon maineelle?
Eikö se Sinua liikuta yhtään?
Oletko ihan varma, ettei pyh! saa kirjoittelukorvausta suoraan Vatikaanista?
Jollei saa korvausta, sitten ainakin saa perverssiä nautintoa.
Minä, entinen adventisti, kirjoittelen siinä toivossa, että kirkko korjaisi pahimmat mokansa.
Jos kaikki mätä kirkosta raivattaisiin pois, kiusaus liittyä jäseneksi uudelleen ei olisi ihan pieni.
Toki sen tiedän, että koskaan en saisi menetettyä luottamusta takaisin.
Kaikkea ei voi saada, ainakaan täällä ajassa.- Pyh!
Valhees ei hetkauta. Se on sota teitä vääräuskoisia vastaan loppuun saakka.
- Pieni harmi.
"Jari, tajuatko kuinka paljon vahinkoa pyh! on aiheuttanut adventtikirkon maineelle?"
"Tuomas-kuoma" hyvä!
Eihän Jaria kiinnosta adventtikirkon maine tai sen tulevaisuus, koska hän itsekkään ei käy adventtikirkossa edes sapattisin.
Pyh! on pieni harmi adventtikirkon maineelle. Suurimman hallan adventtikirkon maineelle saavat aikaan pastorit itse ja adventikirkon päättäjät Suomessa, joiden pääasiallinen keskustelun aihe liittyy vain aineelliseen maammonaan ja sen haalimiseen keinoja kaihtamatta. Pieni harmi,
jos arviosi Jarista on oikea, se selittäisi aika paljon.
Sen vaikutelman olen saanut, että Jarin kirjoituksissa pääosassa on Jari eikä adventismi.
Siinä valossa on helpompi ymmärtää sitä, että hän on toisaalta hyvin tuottelias ja toisaalta ihan toimertumaton.
Sääli adventistien kannalta.
Pastorien nykyiseen toimintaan en ota kantaa, kun en sitä tunne riittävästi.
Mutta vaikutelmani on, että vanhoina "hyvinä" aikoina pastorit olivat selvästi ahkerampia kuin nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501