Harvassa liikkeessä Parkanossa saa enää kunnon asiakaspalvelua. Mihin ovat hävinneet vanhat ajat, jolloin hyvä palvelu oli liikkeille kunnia-asia?
asiakaspalvelu
13
534
Vastaukset
- oldies but goldies
Mitä tänne tuut poraan? Anna palautetta paikan päällä.
- ahkeruus
Olen täysin samaa mieltä.Erittäin huonoa asiakaspalvelua.HalpaHallin kassalla yksi takkupää jauhaa purukumia.Muutama vanhempi rouvashenkilö ovat taas oikein hyviä asiakaspalvelijoita.Missä on esimiehen vastuu. Luulisi työnteon kiinnostavan.Työnilo on kadoksissa.
- AIHETTA OIS
Joskus kannattais varmasti katsoa peiliin ja kirjoitella sitten vasta.
- Jyystääkö pitäis
Pitäiskös teitä nyt nuolla kaikkia pikku tärkeitä. Nuolettakaa itseänne
vaikka sukulaisillanne. - hirveetä
Voi ku kamalaa, oikeinko purkkaa on syöny. Katto peiliin idiootti.
- SanonpaVain
Kyllä siellä juurikin eräs harmaahapsinen vanhempi rouva on tämä huono asiakaspalvelija..mukava ainoastaan omille tutuilleen! Oman kokemuksen perusteella ystävällisimpiä nämä nuoremmasta päästä olevat myyjät!
- PYSYKOTONA
Olisitko kenties itse aiheuttanut kassahenkilölle pahanmielen? On siellä kassajonoissakin sellaisia asiakkaita, että jos itse olisin ollut kassalla, niin enpä ois ollu kauaa. Joka helekatin asiasta (olemattomista) pienistä, turhista asiaankuulumattomista rutistaan kassalla ja odottaa saat jonossa! Hymyilisitkö valittaja, siinä sitte itte?
- yksinkertaista
Kun olen saanut kahdessa pikkuliikkeessä oikein huonoa palvelua niin ratkaisin asian sillai että en asioi näissä liikkeissä enää ollenkaan. Palautteen annoin suoraan. Saman alan liikkeitä on onneksi Parkanossa toisetkin. Siirrryin asiakkaaksi niihin. Ei kaikki liikkeet halua pitää kiinni vähistä asiakkaistaan. Suomi on vapaa maa, kauppa saa valita asiakkaansa ja asiakas saa valita kauppansa. En kaipaa minkäänlaista liehittelyä tai pokkurointia yhdessäkään liikeessä. Ihan asiallinen kohtelu riittää.
- kuinkanytnoin
Kultasepänliike Syrjänen on esimerkillinen asikaspalvelun omaava liike.
Monessa Parkanon liikkeessä on ongelmana se, että puhutaan tutuille niitä näitä
vaikka seuraava asiakas olisi vuorossa.
Tämä ei ole yksin Halpa-Hallin ongelma. - gmgsl
Samaa mieltä optikko puolella ei ihan niin hyvä sitten olekaan
- Kokemusta on
Autovaraosaliike Lepistössä saa hyvää palvelua.
- piste puu14
Kokemusta on kirjoitti:
Autovaraosaliike Lepistössä saa hyvää palvelua.
Parkanon puupisteessä on erinomainen palvelu siellä on mielekästä asioida!
- Anonyymi
Parkanon halpa-halli,muuten hyvä kauppa mutta usein tapahtunut että kun joku tuote tarjouksessa niin kassalla usein normi hinta, tuntuu että on tahallista kun sattuu niin usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516510- 654946
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki994729Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273525- 2043144
- 412925
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222796mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132769- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3341577