asiakaspalvelu

Good old days

Harvassa liikkeessä Parkanossa saa enää kunnon asiakaspalvelua. Mihin ovat hävinneet vanhat ajat, jolloin hyvä palvelu oli liikkeille kunnia-asia?

13

534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oldies but goldies

Mitä tänne tuut poraan? Anna palautetta paikan päällä.

• ahkeruus

Olen täysin samaa mieltä.Erittäin huonoa asiakaspalvelua.HalpaHallin kassalla yksi takkupää jauhaa purukumia.Muutama vanhempi rouvashenkilö ovat taas oikein hyviä asiakaspalvelijoita.Missä on esimiehen vastuu. Luulisi työnteon kiinnostavan.Työnilo on kadoksissa.

• AIHETTA OIS

Joskus kannattais varmasti katsoa peiliin ja kirjoitella sitten vasta.

• Jyystääkö pitäis

Pitäiskös teitä nyt nuolla kaikkia pikku tärkeitä. Nuolettakaa itseänne
      vaikka sukulaisillanne.

• hirveetä

Voi ku kamalaa, oikeinko purkkaa on syöny. Katto peiliin idiootti.

• SanonpaVain

Kyllä siellä juurikin eräs harmaahapsinen vanhempi rouva on tämä huono asiakaspalvelija..mukava ainoastaan omille tutuilleen! Oman kokemuksen perusteella ystävällisimpiä nämä nuoremmasta päästä olevat myyjät!

• PYSYKOTONA

Olisitko kenties itse aiheuttanut kassahenkilölle pahanmielen? On siellä kassajonoissakin sellaisia asiakkaita, että jos itse olisin ollut kassalla, niin enpä ois ollu kauaa. Joka helekatin asiasta (olemattomista) pienistä, turhista asiaankuulumattomista rutistaan kassalla ja odottaa saat jonossa! Hymyilisitkö valittaja, siinä sitte itte?

• yksinkertaista

Kun olen saanut kahdessa pikkuliikkeessä oikein huonoa palvelua niin ratkaisin asian sillai että en asioi näissä liikkeissä enää ollenkaan. Palautteen annoin suoraan. Saman alan liikkeitä on onneksi Parkanossa toisetkin. Siirrryin asiakkaaksi niihin. Ei kaikki liikkeet halua pitää kiinni vähistä asiakkaistaan. Suomi on vapaa maa, kauppa saa valita asiakkaansa ja asiakas saa valita kauppansa. En kaipaa minkäänlaista liehittelyä tai pokkurointia yhdessäkään liikeessä. Ihan asiallinen kohtelu riittää.

• kuinkanytnoin

Kultasepänliike Syrjänen on esimerkillinen asikaspalvelun omaava liike.
      Monessa Parkanon liikkeessä on ongelmana se, että puhutaan tutuille niitä näitä
      vaikka seuraava asiakas olisi vuorossa.
      Tämä ei ole yksin Halpa-Hallin ongelma.

• gmgsl

Samaa mieltä optikko puolella ei ihan niin hyvä sitten olekaan

• Kokemusta on

Autovaraosaliike Lepistössä saa hyvää palvelua.

• piste puu14
        Kokemusta on kirjoitti:

Autovaraosaliike Lepistössä saa hyvää palvelua.

Parkanon puupisteessä on erinomainen palvelu siellä on mielekästä asioida!

• Anonyymi

Parkanon halpa-halli,muuten hyvä kauppa mutta usein tapahtunut että kun joku tuote tarjouksessa niin kassalla usein normi hinta, tuntuu että on tahallista kun sattuu niin usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6510
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      65
      4946
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      99
      4729
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3525
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      204
      3144
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2925
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      22
      2796
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2769
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      334
      1577
    Aihe