Eiks oo muuten hassua että viime vuosien vahvimmat

ifllu

Evoluutioteorian puolustajat ovat kaikonneet palstalta lähes täysin.
Siis nämä pahimmat vastustajani?

Wohinn er bisst?

20

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten Raumalla sanotaan:

      Mitä snää höperehrä?

    • huutis.

      Kuka tahansa evoluutioteorian puolustaja on liian kova vastustaja yhdellekään kreationistille.

      • olet rupusakkia

        Tieteestä sinulla ei ole tietoakaan.


    • Kas tässä syy

      Er bisst häpeäkaapissa piilossa, sillä onhan se ollut Molocille tosi nolo paikka kun hänen kymmenen vuotta innokkaasti julistamansa ja voittamattomina evoluution todisteina pitämänsä ikonit kuten roska-dna, ihmisen ja simpanssin 99% yhtenevyyskuvitelma sekä ihmisen evoluutiosukupuun pensastuminen sekä valaan jaloille löydetty oikea merkitys evoluutiojäämien sijaan, sekä erv-jäämiksi kuviteltujen toiminnsllisuuden havaitseminen ym.ym. asiat ovatkin osoittautuneet suureksi kuplaksi tieteen edistyessä MTK:ta vahvasti tukevaksi, joten onhan se ymmärrettävää että nämä nujerretut pysyvät mieluummin poissa täältä.

      Onhan se noloa että joku vanha jyri-äijä pyyhkii noilla itserakkailla evokeilla lattiaa mennen tullen.

      • huutis.

        Mikä on MTK? Musta tuntuu -kerho?


      • Moosesss
        huutis. kirjoitti:

        Mikä on MTK? Musta tuntuu -kerho?

        Vähän kunnioitusta MTK:ta kohtaan, pliis, sillä sehän on ohjannut evolutionistitutkijoita havaitsemaan jo monia puutteita evoluutioteoriassa ja on oikaissut monia virheellisiä evoluutiouskomuksia kohoten lyhyessä ajassa johtavaksi evoluutio-ja evoluutiobiologian suunnannäyttäjäksi.


      • huutis.
        Moosesss kirjoitti:

        Vähän kunnioitusta MTK:ta kohtaan, pliis, sillä sehän on ohjannut evolutionistitutkijoita havaitsemaan jo monia puutteita evoluutioteoriassa ja on oikaissut monia virheellisiä evoluutiouskomuksia kohoten lyhyessä ajassa johtavaksi evoluutio-ja evoluutiobiologian suunnannäyttäjäksi.

        Hih, yhtäkään vakavastiotettavaa tutkijaa MTK ei ole vielä onnistunut kusettamaan.

        Kretuilu ei ole oikaissut muuta kuin mutkia suoriksi: jos jotain on, se on luotu (eli taiottu), eikä enempää kannata kysellä.
        Siitä on tiede kaukana.

        (luulen kyl ettei Moosess ole jyrbä, ku ei jyrikään noin suorasti kehdannut tunnustaa kreationismin naurettavuuksia. Tai sit ote lipsuu pahasti. Mut mä ruokin trolleja ihan mielelläni.)


      • Mokailun maisteri
        Moosesss kirjoitti:

        Vähän kunnioitusta MTK:ta kohtaan, pliis, sillä sehän on ohjannut evolutionistitutkijoita havaitsemaan jo monia puutteita evoluutioteoriassa ja on oikaissut monia virheellisiä evoluutiouskomuksia kohoten lyhyessä ajassa johtavaksi evoluutio-ja evoluutiobiologian suunnannäyttäjäksi.

        Otetaan nyt vaikka surkea mokailusi simpanssin genomin kohdalla. Ero kun oli Y-kromosomissa, jossa muutosnopeus on tunnetusti suuri ja jonka genomi on vajaa prosentti kokonaisgenomista. Ja sinä äijä paha väitit, että simpanssin ja ihmisen genomi eroaa 30%. Ei eroa.
        Sen jälkeenkin vielä väitit, että "uusimmissa tutkimuksissa" ero löytyy, vaan et linkittänyt tutkimuksia.

        Olet säälittävä palstapelle.


      • MTK on
        huutis. kirjoitti:

        Mikä on MTK? Musta tuntuu -kerho?

        MTK:
        Maataloustuottajien keskus on MTK
        Mitäs Tulit Kysymään?


    • Seurannut

      Onhan se selvää kun Apo-Calypso, siis tuo palstan kiukkuisin olio osoittautui edistyneen tieteen mukaan itse siksi perusteellisesti petetyksi kuolaavaksi vajakiksi joksi hän kymmenen vuotta nimitteli vastustajiaan jotka lopulta kuitenkin olivat oikeassa kuten viksumpi ja jb, niin eihän noin äreä äijä tule enää ikinä tänne naamaansa näyttämään.

      Sitäpaitsi huhu kertoo miehen vetäneen itsensä kiikkuun kun vaimoke häippäsi valikoimaan parempia siementäjiä ihan evoluutiopoliittisista syistä johtuen.

      Jompikumpi versio on kuitenkin totta.

      • huutis.

        Voisitko kertoa, mitä tarkoittaa mainitsemasi "edistynyt tiede"? Onko se synonyymi sokealle uskolle?

        »Sitäpaitsi huhu kertoo miehen vetäneen itsensä kiikkuun..»

        Muista käskyt, muista käskyt: älä sanoo väärää todistusta.. jne..
        Oletko lukenut niitä? Vai koskevatko ne vain valikoidusti kreationisteja?


      • Moosesss
        huutis. kirjoitti:

        Voisitko kertoa, mitä tarkoittaa mainitsemasi "edistynyt tiede"? Onko se synonyymi sokealle uskolle?

        »Sitäpaitsi huhu kertoo miehen vetäneen itsensä kiikkuun..»

        Muista käskyt, muista käskyt: älä sanoo väärää todistusta.. jne..
        Oletko lukenut niitä? Vai koskevatko ne vain valikoidusti kreationisteja?

        Apo oli vähämerkityksinen tieteen parissa notkunut tutkija joka itserakkaudessaan mainosti palstsnikkiään työyhteisössään ja kun sitten saikin nokilleen ja makeat naurut työtovereiltaan ja kun se eukkokin lähti niin joku hänen työkavereistaan kertoipalstalla lyhyen ajan olleessa viestissä ensin että Apolta oli lähtenyt muija jo aiemmin ja nyt kun meni mainekin niin äijä meni kiikkuun.
        Siitä se huhu lähti.

        Tietysti Apo voisi halutessaan oikaista nämä huhut kirjoittamalla tänne pari sanaa. Vaan kun mitään ei kuulu.


      • tieteenharrastaja
        Moosesss kirjoitti:

        Apo oli vähämerkityksinen tieteen parissa notkunut tutkija joka itserakkaudessaan mainosti palstsnikkiään työyhteisössään ja kun sitten saikin nokilleen ja makeat naurut työtovereiltaan ja kun se eukkokin lähti niin joku hänen työkavereistaan kertoipalstalla lyhyen ajan olleessa viestissä ensin että Apolta oli lähtenyt muija jo aiemmin ja nyt kun meni mainekin niin äijä meni kiikkuun.
        Siitä se huhu lähti.

        Tietysti Apo voisi halutessaan oikaista nämä huhut kirjoittamalla tänne pari sanaa. Vaan kun mitään ei kuulu.

        Sinähän tuossa olit asialla:

        "..joku hänen työkavereistaan kertoipalstalla lyhyen ajan olleessa viestissä ensin että Apolta oli lähtenyt muija jo aiemmin ja nyt kun meni mainekin niin äijä meni kiikkuun.
        Siitä se huhu lähti."

        Onko iso nautinto, kun yrität levittää itse liikkeelle panemaansa hunua? Ikävä kyllä siihen ei juuri siksi kukaan usko.


      • Trollinruokkija
        Moosesss kirjoitti:

        Apo oli vähämerkityksinen tieteen parissa notkunut tutkija joka itserakkaudessaan mainosti palstsnikkiään työyhteisössään ja kun sitten saikin nokilleen ja makeat naurut työtovereiltaan ja kun se eukkokin lähti niin joku hänen työkavereistaan kertoipalstalla lyhyen ajan olleessa viestissä ensin että Apolta oli lähtenyt muija jo aiemmin ja nyt kun meni mainekin niin äijä meni kiikkuun.
        Siitä se huhu lähti.

        Tietysti Apo voisi halutessaan oikaista nämä huhut kirjoittamalla tänne pari sanaa. Vaan kun mitään ei kuulu.

        Pitääkö tää kysyä toisinpäin: missä käskyssä kielletään antamasta väärää todistusta lähimmäisestä?

        Ja sinä Mosse muuten notkut olemattoman tieteen parisissa (kreationismihan ei ole, eikä voi olla tiedett).

        t: huutis.


      • MTK on
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Sinähän tuossa olit asialla:

        "..joku hänen työkavereistaan kertoipalstalla lyhyen ajan olleessa viestissä ensin että Apolta oli lähtenyt muija jo aiemmin ja nyt kun meni mainekin niin äijä meni kiikkuun.
        Siitä se huhu lähti."

        Onko iso nautinto, kun yrität levittää itse liikkeelle panemaansa hunua? Ikävä kyllä siihen ei juuri siksi kukaan usko.

        Tosiasiassa sinulla ei ole mitään tekemistä täällä tieteen kanssa.


      • pyhvuyv9y
        MTK on kirjoitti:

        Tosiasiassa sinulla ei ole mitään tekemistä täällä tieteen kanssa.

        No eihän kreationismilla tieteen kanssa olekaan muuta tekemistä kuin se, että kovasti vastaan panee ja väittää tiedettä vääräksi.
        Tieteenharrastaja taas edustaa uskovaa, joka ottaa myös tieteen tosissaan ja tunteekin sitä ainakin kressuja paremmin.


      • vikee tapuis
        Trollinruokkija kirjoitti:

        Pitääkö tää kysyä toisinpäin: missä käskyssä kielletään antamasta väärää todistusta lähimmäisestä?

        Ja sinä Mosse muuten notkut olemattoman tieteen parisissa (kreationismihan ei ole, eikä voi olla tiedett).

        t: huutis.

        Voikos sinusta antaa oikeankin todistuksen?


    • Jouluna pitää tehdä syntiä, ei silloin ehdi palstalla norkoilemaan.

      • olet nero?

        Evokkioppia?



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe