lähestymiskieltohakemus käräjäoikeuteen vietäväksi.
Rikosilmoitus on valmis poliisille toimitettavaksi, samoin
5
83
Vastaukset
- Sähän Artsuli
kerroit jo vienees noi monta kuukautta sitten? Kumman sä nyt sit vietkään ensin: rikkarin vai lähärin :) ? Pidä ensin tauko ja vetäset vaiks kätees :) Katot sitte :)
- mpaa
Mikä tolla tyypillä koko ajan tärppää kun ei vissiin kuitenkaan oo kertaakaan tärpännyt???
- Mielisairas narkki
Kyl mul ny tärppää. Mä pääsen jo ens kesäks istumaan. Et Zilleen.
- Olipa kerran eräs
mielisairas rassukka. Hän luotti alkoholisti-äitiinsä joka valehteli tuolle mielisairaalle, että tuo mielisairas poika kyllä kasvaisi normaaliksi ihmiseksi.
Tuo mielisairas yritti elää 2-kymppiseksi saakka uskoen, että hän kykenisi normaaliin, yhteiskuntakelpoiseen elämään. Sitten hän luovutti.
Seuraavat 30 vuotta menivätkin siten ypösen yksin, vain vemputtavaa kättä välillä vaihtaen, rikoksia rikosten perään tehden. Sitten alkoikin vankilakierre.
Sen pituinen se. - Täsä sen yks vanha:
postaus netistä. Ei oo tainnu paljon tollekaan tapahtuu pariin vuoteen?
"Tietääkö kukaan miten kovan tuomion saa
8 Vastausta 127 Lukukertaa
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
20.2.2013 18:11
viranomaisen
harhauttamisyrityksestä väärennetyillä asiakirjoilla ? :) "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754116Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92161Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1551396
- 1161217
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721099Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81066- 601004
- 35926