Tässä kysymys palstan valvojalle.
Täällä poistellaan ihan asiallisia viestejä.
Liekö kenen toimesta.
Käykö palstan valvoja ensin läpi kun poistaa vai poistaako sokeana.
Täällä esiintyy suorastaan terroria Ns uskovien taholta, herjaamista osa henk.kohtaista.
Tässä on vaikka kuinka tiedossa asiallisia viestejä jotka ovat noin vain hävinneet
tämä alkaa muistuttaa diktatuuria.
PALSTAN VALVOJA
Valvontaa
1
<50
Vastaukset
Lue säännöt, siellä on mm. tällainen kohta, muiden lisäksi:
- Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä.
Tämä tarkoittaa sitä, että poistoista tulee ilmoittaa ylläpidolle, ei tälle palstalle.
Olet ilmeisesti sama, joka postasi tuon saman viestin säännöt osioon ?
Niitä ei siis käsitellä tällä palstalla, vaan ne osoitetaan ylläpidolle.
Säännöt ovat ylläpidon vahvistamat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811