KDP:n jäsenmäärä

Suominen.

Pekka Siitoimen nationalistipuolue KDP (Kansallis-Demokraattinen Puolue) ei todellakaan ollut mikään "muutaman kahjon päähänpisto". Jäseniä oli noin 1000 ja jäsenistössä oli edustus lähes kaikista kansanosista. Suurin osa jäsenistä oli tavallisia työssäkäyviä isänmaallisia ihmisiä. KDP:n kannatus oli jopa monikymmenkertaista puolueen jäsenmäärään nähden.

16

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1000 jäsentä? Luku on järjettömän liioiteltu, ja vaikka se olisikin totta sehän on valtavat 0,2 promillea Suomen väestöstä! Jos kannatusta olisi muka ollut niin miksei Siitoin saanut "puoluettaan" rekisteröityä? Muistaakseni hän yritti sitä mutta epäonnistui kun todettiin että Siitoin oli törkeästi väärentänyt kannattajakortteja, asiasta taidettiin tehdä myös rikosilmoitus...

• Suominen.

Luku ei ole yhtään liioteltua. Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on sen itse vahvistanut.

On totta, ettei KDP:tä saatu rekisteröityä. Puolue ei saanut organisoitua nimenkeräyskampanjaa hyvin. Tosin Siitoimen toimintaa puoluestatuksen puuttuminen ei merkittävästi haitannut. Hän oli vaaleissa ehdolla valitsijayhdistyksen kautta.

• Suominen. kirjoitti:

Luku ei ole yhtään liioteltua. Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on sen itse vahvistanut.

On totta, ettei KDP:tä saatu rekisteröityä. Puolue ei saanut organisoitua nimenkeräyskampanjaa hyvin. Tosin Siitoimen toimintaa puoluestatuksen puuttuminen ei merkittävästi haitannut. Hän oli vaaleissa ehdolla valitsijayhdistyksen kautta.

"On totta, ettei KDP:tä saatu rekisteröityä. Puolue ei saanut organisoitua nimenkeräyskampanjaa hyvin."
        Eli yritys saafa väärennettyjä kannattajakortteja hyväksytyiksi ei onnistunut. Voihan hyvinkin olla että natsismiin hurahtaneita avohoitopotilaita olisi 1000 kappaletta, mutta tekeekö moisella kannattajajoukolla mitään? Minkäänlaisia poliittisia saavutuksia Siitoimella ei ollut.

• Suominen.
        Kurkkupurkki kirjoitti:

"On totta, ettei KDP:tä saatu rekisteröityä. Puolue ei saanut organisoitua nimenkeräyskampanjaa hyvin."
        Eli yritys saafa väärennettyjä kannattajakortteja hyväksytyiksi ei onnistunut. Voihan hyvinkin olla että natsismiin hurahtaneita avohoitopotilaita olisi 1000 kappaletta, mutta tekeekö moisella kannattajajoukolla mitään? Minkäänlaisia poliittisia saavutuksia Siitoimella ei ollut.

KDP:n jäsenistö oli Suomen kansan eliittiä. Ei välttämättä parastulosinta kansanosaa, mutta ihmisiä, jotka ovat aidosta huolissaan kehityksestä. Tuollaisella kannattajajoukolla tekee hyvin paljon.

Pekka Siitoimella on lukuisia merkittäviä poliittisia saavutuksia, kuten olen useasti todennut ja todistanut.

• Suominen. kirjoitti:

KDP:n jäsenistö oli Suomen kansan eliittiä. Ei välttämättä parastulosinta kansanosaa, mutta ihmisiä, jotka ovat aidosta huolissaan kehityksestä. Tuollaisella kannattajajoukolla tekee hyvin paljon.

Pekka Siitoimella on lukuisia merkittäviä poliittisia saavutuksia, kuten olen useasti todennut ja todistanut.

Yhtään todellista, konkreettista todistetta Siitoimen poliittisista saavutuksista et ole esittänyt - ehdokkuus kunnallisvaaleissa ei todista yhtään mitään.

• Jurpo
        Suominen. kirjoitti:

"Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on sen itse vahvistanut. "

Tuollainen todistaminen on yhtä uskottavaa jos minä väittäisin olevani kuningas koska joku outo lammessa makaava nainen on antanut minulle miekan ja tapauksella ei olisi silminnäkijöitä tai muita todistuksia.

• Suominen.
        Jurpo kirjoitti:

"Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on sen itse vahvistanut. "

Tuollainen todistaminen on yhtä uskottavaa jos minä väittäisin olevani kuningas koska joku outo lammessa makaava nainen on antanut minulle miekan ja tapauksella ei olisi silminnäkijöitä tai muita todistuksia.

Kuka tietää puolueensa jäsenmäärän paremmin kuin sen perustaja ja johtaja? Ei kukaan.

• Suominen.
        Kurkkupurkki kirjoitti:

Yhtään todellista, konkreettista todistetta Siitoimen poliittisista saavutuksista et ole esittänyt - ehdokkuus kunnallisvaaleissa ei todista yhtään mitään.

Olen todistanut saavutukset monesti. En nyt sitten kirjoita niitä tänne, ettei syytetä spämmäämisestä. Lue vanhoja viestejä palstalta, niin tiedät.

• Suominen. kirjoitti:

Kuka tietää puolueensa jäsenmäärän paremmin kuin sen perustaja ja johtaja? Ei kukaan.

No sillä on aivan yhdentekevää mitä Siitoin valehteli "puolueensa" jäsenmäärästä koska minkäänlaisia konkreettisia todisteita hänellä ei kuitenkaan ollut esittää. Ja eipä ole sinullakaan, joten höpö höpö!

• Hahahahahahahahahaha
        Suominen. kirjoitti:

"KDP:n jäsenistö oli Suomen kansan eliittiä. "

• esitetty
        Suominen. kirjoitti:

Olen todistanut saavutukset monesti. En nyt sitten kirjoita niitä tänne, ettei syytetä spämmäämisestä. Lue vanhoja viestejä palstalta, niin tiedät.

Ne sinun hokemasi eivät todista yhtään mitään.

Sinä olet avohoitopotilas, etkö olekin?

Sen verran rajoittunut näyttää olevan tuo ymmärryskykysi ;)

• Hahahahahahahahahaha kirjoitti:

"KDP:n jäsenistö oli Suomen kansan eliittiä. "

"KDP:n jäsenistö oli Suomen kansan eliittiä."

Kyllä vain, nimittäin erinäisistä psyyken sairauksista kärsiviä, lukuisten serkkuavioliittojen jälkikasvua ja muutenkin evoluutiossa jokseenkin paitsioon jääneitä sekopäitä.

• Tamminen
        Suominen. kirjoitti:

... yhdistyksellä tapaa olla jäsenrekisteri...

• Tamminen

Jäsenmäärä on laskettavissa, kannatusta ei. Eli millä sinä perustelet tämän "kannatus oli jopa monikymmenkertaista puolueen jäsenmäärään nähden"?

Lasketaanko tämä niin, että ne, jotka eivät äänestäneet kannattivat KDP:tä?

• Tosi Suomalainen

Näin itsenäisyyspäivänä meidän kaikkien on syytä kunnioittaa myös KDP:n mittaamattoman arvokasta työtä kansamme hyväksi.

• uberstormfuhrer

saanko liittyä olen laiha ja tykkään pojista en ole käyny armeijaa mutta olen sotilaalinen ja isnmaalinen silti????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe