Salolaisen naisystävä Niina Koski kirjoitti Facebook-tililleen lauantaiaamupäivällä päivityksen, jonka mukaan seurustelusuhde on päättynyt.
- En seurustele enää Pertti Salolainen kanssa. Henkisesti suhde on hiipunut jo aikoja sitten, tekstissä ilmoitetaan.
Päivityksessään Koski myös vetoaa Salolaiseen, että tämä lopettaisi "sähköposti- ja tekstiviestipommituksen sekä soittelemisen."
- Ikävää, että näin täytyy toimia, olen tehnyt selväksi etten halua viestejäsi, mutta ei ole riittänyt, Koski kirjoittaa.
Mahtaa velttomunaa vituttaa!
Sauli Nyrvistö
25
3171
Vastaukset
- halkiota
Hyvää
- jenin ploki
Joo
- salell topit
jenin ploki kirjoitti:
Joo
Jeah
- eikö sweiso
Heil
- salelll ei seiso
eikö sweiso kirjoitti:
Heil
Heil
- papukaijaa pukkaa
salelll ei seiso kirjoitti:
Heil
joo
- e nous sal
salell topit kirjoitti:
Jeah
Joo
- ny tuttaa
Kyll
- halluis illuu
Joo
- panis illuun
halluis illuu kirjoitti:
Joo
Jess
- on velto
Hi
- velto on
Hi
- velton
velto on kirjoitti:
Hi
Hi
- suuhun sale
miten
- suhun sale
miten
- sujuu sale
suhun sale kirjoitti:
miten
miten
- mies salo
Ikävää
- mies salon
Ikävää
- mies saloon
mies salon kirjoitti:
Ikävää
Ikävvä
- koski pukkaa
Joo
- sale pukkaa
Heil
- tässä on totuus
Heh heh!!! Nyt koko kansa tietää mistä kyse. Salolainen rupes stubbilaiseks ja alko imee ladyboyn munaa. Ei heteronainen homottavaa velttokullia huoli.
- Anonyymi
Kot,kot
- Anonyymi
ei ole asiallista laittaa tuommoisia kirjoituksia kenestäkään pitäis vähän ,iettiä mitä kirjottelee
- Anonyymi
PÅ SAMMA ÅSIKTEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006