12 MW
http://www.fingrid.fi/fi/sahkomarkkinat/voimajarjestelman-tila/Sivut/default.aspx
Ja tuohon satsataan tukeja kuin viimeistäpäivää.
Tuulivoima nyt
6
55
Vastaukset
- 2x turhaa
Suomi säästäisi heti 1,5 miljardia euroa, kun jätettäsiin valtion tuitta kehitysapu ja tuulivoima.
- soininveli
Kehitysapuun kuuluu myös humanitaarinen apu mm.tsunami. Menikö rahat hukkaan sinusta. Tuulivoima on tulevaisuuden energiamuoto jätetäänkö saksa,ruotsi ja norja yksin kehittämään ja tekemään rahaa niillä. Meille riittää venäläisten ydinvoima..
- Kankkulan kaivo
- Tuulivoima (osa arvioitu) 13 MW
Miksi edes tehdä noin kalliilla rahalla.
Tuohan maksaa monta euroa /kiloWatti
Kuka tuota pystyy ostaamaan, todellisuudessa. Kyllä se näyttäis lähemmäs 150MW olevan tällä hetkellä...
- Käväsee-
Sähköä kun ei varastoida kuin vesialtaisiiin vain.
- Homoenergiaa
Vihreät ovatkin nostamssa peräsuolisähkön tuotantoa. Villei ja Pekat hinkkamaan peräsuolesta energiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107