Mikäs poikiin

on mennyt?

Lippajärven pedarisivut on ollu jo vuorokauden hiljaa?

» Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18
Tähän ryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä - sana on vapaa!
Moderaattorit OlliJoki, Valvojat 1224 6188 Lau Jou 27, 2014 10:01 pm
Vieras Katso viimeisin viesti

Alko jänskättää tulevaisuus?

5

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä on se syy

      eli tämä kirjoitus kopsattu tästä foorumista eiliseltä:

      "Paraskainen ei pääse
      27.12.2014 23:18

      huomenna liikkeelle lainkaan. Niil on Saavolaisen kaa melkein tuhat uutta lapsikuvaa
      Ne on ihan liimattuna kämpillään seuraavan viikon. Niil on joulu.
      Kuvia on vaikka muille jakaa!
      PS. 0-5 -vuotiaiden alastonkuvia. 10 egee kpl. Tiedätte kyl mistä..... "


      Kato nyt ei ehi, ku on vähä tärkeempää tekemistä ja kauppa käy.
      Muhikselta pitää ostaa lisää kamaa, handeli huomenna auki ja nappeja tarvitaan.

    • Minä vain

      Oiskohan nyt käynyt niin, että jotkut mr.whiten uhrit olisi lähteneet perään? Millään Mikkopa ei lopettasi uhittelua ilman hyvää syytä. Poliisiltakin tuli vastaus-email, että tule asemalle tekemään ilmoitus, jos haluat asiaa käsiteltävän kiireellisemmin. Odotan nyt vielä jättääkö mut rauhaan. Eiköhän näiden kaverien takia ole poliisia jo ihan tarpeeksi vaivattu.

    • Entäpä jos?

      UUTISET
      KOTIMAA
      Kotimaa 28.12.2014 klo 21:37 | päivitetty 28.12.2014 klo 22:47
      Poliisi käski junaliikenteen seisahtaa
      Junaliikenne oli puolitoista tuntia poikki Espoon ja Kauniaisten välillä poliisin operaation takia.


      Junaliikenne Espoon ja Kauniaisten välillä oli sunnuntai-iltana puolitoista tuntia poikki poliisin operaation takia. Poliisin mukaan junaliikenne pysäytettiin, koska Kirkkojärventien sillalla mies käyttäytyi itsetuhoisesti ja hänen pelättiin hyppäävän junan alle.

      Poliisin ja pelastuslaitoksen yhteisoperaatio päättyi kuitenkin onnellisesti, sillä mies tuli itse pois sillalta. Hänet toimitettiin terveysviranomaisten hoiviin.

    • Toivonko turhaan?

      Jos se on se niin poliisina olisin sanonut: eiköhän nyt mennä tästä (tark. kaidetta) yli niin että heilahtaa!

    • Se se oli

      Espoon sossu ei antanu tarpeeks sossutukii ja Mpaa otti huonosti suikkiin.
      Ei siinä paljo muuta tarvita ku on jo valmiiks sekasin ku seinäkello.
      Paikallaolijat kertovat et Espoon poliisi yritti kyl 3 partion voimin yllyttää sitä hyppäämään. Pollarit lupasivat sille jopa rahaaki. Sit se tajus et se ei tee rahal mitää siel paikassa mihin tollaset mielisairaat jouttuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe