Pojat ansaitsee voiton, niistä jokainen osaa laulaa mutta tytöistä vain kaksi, mia ja daniela.
ÄÄNESTÄKÄÄ KAIKKI INDXII!!!!!
2
299
Vastaukset
- jojh
No mitä nyt äskön tota popstarsia katoin niin huonompia ja nolottavampia laulajia en ole vielä nähnytkään kun tuo eka ryhmä joka tuossa lauloi. Kuulosti siltä, että ne on vaan kadulta tietämättöminä koko jutusta heitetty tonne lavalle ja työnnetty mikrofoni käteen. _Niin kökköä._
Karaoke-iltoihin tommoset, prkl. - ..=)..
EI! TYTÖISTÄ OSAA LAULAA KAIKKI!
PERUSTELUT:
EEVA-LEENA: SIKAHYVÄ LAULAA, MUUTENKIN NÄTTI.
DANIELA: TOSI HYVÄ, OSAA HYVIN SANAT! =)
MIA:SAIRAAN HYVÄ...PAREMPAA EN KEKSI!
TEA:HYVÄ LAULU ÄÄNI! OSAA HOITAA HOMMANSA!
SIIS KAIKKI TYTÖT ON TOOOSI COOL!
HYVÄÄ JATKOA KAIKILLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980