Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Finaali

niuniu

Jos tossa ohjelmassa on joskus tasoa näkynyt, niin missä se nyt on?? Ihan kamalia esityksiä, kaikki laulaa hirveen epävireisesti =(
Jos tosta jotain osaajia pitäis nostaa esille, niin sanoisin pojista Ari ja tytöistä Miia. Miia kyllä onki ollu mun suosikki ihan alusta asti. Renekin oli ihan hyvä, mutta nyt sillä tökkii ihan kauheesti...

3

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi...

      Ei tosta taida tulla mitään... sanomista korkeintaan...

      • niuniu

        Hokasin, että poijjaat unohtelee sanojakin aika urakalla. Luulis, että tolla tankkauksella ne ois menny jo perille. Veikkaan et tytöt voittaa...


    • KatsojA

      Joo samaa mieltä, harmittelin tuota jo jossain toisessakin topikissa, mutta pakko vielä, kun potuttaa niin vietävästi... Tämäniltaisen, ja monen muunkin jakson perusteella sanoisin, että Mia ja Ari ovat ainoat tuosta porukasta, jotka osaavat kunnolla laulaa. Hirveästi on taas laitettu rahaa näihinkin järjestelyihin, ja kusetettu tv-luvan maksajia iloisesti siinä sivussa, ja mitä me saamme palkinnoksi? Kolme näppylänaamaista vinkujaa, jotka kulkevat Asikaisen talutusnuorassa tajuamatta itse kuinka heitä käytetään hyväksi. Biisithän ovat todella ala-arvoisia tasoltaan joten siinä mielessä ihan hyvä, että esittäjätkään eivät ole ihan huippuluokkaa ;)

      Mutta niin se varmaan on, että ne joista oikeasti olisi johonkin niin laulajina kuin lauluntekijöinäkin eivät hakeudu tuollaisiin ohjelmiin. Eli loppujen lopuksi ihan sitä saatiin mitä saattoi odottaakin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe