Mikä vale!!!

Male

Tuli joku dokkari sinkkuelämästä ja siinä sanottiin, että se kertoo kolmekymppisten sinkkujen elämästä. No jos niin on, niin miksi siihen sitten on otettu joitain vanhoja nelikymppisiä ämmiä pääosaan!!!????

8

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Negatiivi

      Osuit nappiin. Eikö ole mahtavaa olla negatiivinen!!!!!!!!!!!!!! Perustetaan kerho! Se kolmekymmentä-ikäpointti tarkoitti sarjan alun tilannetta. Huomasitko sen, negatiivinen?????

      • Male

        No ne näytti silloin jo vanhoilta..varmasti olivat yli kolekymppisiä.
        Tosin ei kait kaikki voi olla yhtä ikinuoria kuin esim. Charisma Carpenter tai kotoinen Kata Kärkkäinen.


      • Tikru
        Male kirjoitti:

        No ne näytti silloin jo vanhoilta..varmasti olivat yli kolekymppisiä.
        Tosin ei kait kaikki voi olla yhtä ikinuoria kuin esim. Charisma Carpenter tai kotoinen Kata Kärkkäinen.

        että kaikkiin teinielokuviinki otetaan näyttelijöiksi jotain kolmekymppisiä näyttelijöitä. Siis näyttelemään teinejä. Eli ei se nyt nii kauhean olennaista ja harvinaista ole, paitsi jos haluaa valittaa joka asiasta...Pääasia että näyttelijät on hyviä ja sopivat osaansa.


    • Enya

      Jos englanniksi sanotaan thirties, se tarkoittaa 30-39-vuotiaita. Ja sen ikäisiä kaikki näyttelijät olivat kun sarjaa alettiin kuvata.

      Toisekseen, milloinka Hollywoodissa on muka samanikäiset näytelleet samanikäisiä? Siellähän ihan järjestään 25-vuotiaat näyttelevät 16-vuotiaita teinejä. Eurooppa on eri juttu.

    • ????

      No voi hyvänen aika, millonkahan sinkkuelämäkin oikein alkoi??? Luultavasti eivät sinkkuelämän näyttelijät olleet silloin neljäkymppisiä. Näyttelijätkin vanhenee vaikka miten sitä ei sietäisi. Minulle tuo nyt on aivan sama, minusta se on huippuohjelma. Eivätkä ne minusta niin vanhan näköisiä ole.

    • Carrie

      Pakko laittaa ikäselvennys..
      Kim Catrall(samantha) on 48-vuotias.
      Kristin Davis (Charlotte) on 39-vuotias
      Sarah Jessica Parker (Carrie) on 39-vuotias.
      ja Cynthia Nixon (miranda) on 38-vuotias.

      kun sarjaa alettiin tekemään vuonna 1997, niin pienen laskutoimituksen jälkeen nämä naiset olivat silloin kolmekymppisiä n.31-32 vuotiaita (tietenkin samantha oli vähän vanhempi).

      Kummallista, kuinka jotkut sanovat olevansa sarjan ja näyttelijöiden "faneja", mutta eivät tiedä edes perusasioita..

      • sinkkuelämää

        niin, mutta jos tykkää sarjasta ei näyttelijöiden ikä voi olla mikään este! oisiko se kivaa että yhtäkkiä nykyisten näyttelijöiden tilalle laitetaan juuri ne jotku kolmekymppiset? en usko!
        tykkään sarjasta, ja siksi en enää ajattele heidän ikiään koska olen seurannut sarjaa ihan alusta asti! silloin he olivat nuoria... mutta ei enään, ei se haittaa ikuista sinkkuelämää-sarjan fania!(: eikö niin?


    • female

      No olipas typerä kysymys! kun sarja alkoi naiset olivat kolmekymppisiä..mutta kai tyhmempikin tajuaa, että kuudessa tuotantokaudessa ikää tulee lisää itse kullekin..kummallista takertua tuollaisiin pieniin yksityiskohtiin..vai olisiko näyttelijät pitänyt vaihtaa sun mielestä kesken kaiken nuorempiin? älytöntä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe