Uusi vuosi, uudet kujeet ;) Jos haluat maksutta tuotteita testattavaksi, rekisteröidy Hopottajaksi. Hauskaa ja hyödyllistä hommaa! LIsäksi Hopottajat arpoo kuukausittain lahjakortteja!
Olemme saaneet kokeiltavaksi ruokia, ihonhoitotuotteita, sapuskaa eläimille, urheiluvälineitä ym.ym.ym. Maksutta. Ainoa velvollisuus on raportoida, mitä tuotteesta piti. Seuraavasta kampanjasta saamme itsellemme ensi vuoden Cityshopperi-kortin, joka on todella huippu juttu. Tähän kampanjaan ei ehkä enää mahdu, mutta kampanjoita on paljon pitkin vuotta.
Joten eikun mukaan vaan! Kysytty koodi on HOP3898 ja liittymään pääset täältä: http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=3898&sha=c6c4f0c06e40b717910c6ba30af3eed94c6fe654
Ilmaisia hyödykkeitä?
Hauskaa ;)
1
145
Vastaukset 1
- Ukko0292
On muuten hyvä! Oon saanu koiralle muonaa, juustoi, rasvaa ja muuta. Laiska oon raportoimaan mut tavaraa on aina kiva saada ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561