Kyllä trollit ovat rasittavia.

Ei jaksa enää

Syökähän mikään päätä niin paljon kuin seuraava homma?:
Kun osallistut johonkin keskusteluun, niin jo kohta sitä sun sanomaasi asiaa, mielipidettä vääristellään ja vänkytetään selvää asiaa. Nimitellään, saivarrellaan ja halutaan ymmärtää asiat väkisinkin väärin. Sitten keskusteluketju karkaa ihan toisille raiteille, millä se alun perin oli.
Minä olen ottanut sen linjan, että jätän kaikki trollit omaan arvoonsa. Ei heidän kanssa pysty mistään asiasta keskustelemaan, koska se menee aina siihen samaan: jonninjoutavaksi väittelyksi, mikä saa lapsellisia piirteitä. Siihen on turha haaskata energiaa, koska trolli ei halua olla mistään samaa mieltä.

8

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papin väki.

      Sinun pitää pyytää trollintappaja paikalle. Ensiksi sinun pitää tavata kuusistonlinnan pappi, joka antaa sinulle loitsun, jolla sitten kutsut tappajan paikalle.

      Tavataan Mäntsälän shelillä, annan siellä sulle kartan Kuusistonlinnaan.
      Matka tulee sisältämään paljon vaaroja. Pahimmat mahdolliset kompstuspaikat ovat eteesi hyppäävät ikituolit. Niihin jos joudut, niin olet ikuisessa tuolienkirouksessa ja kukaan ei enään koskaan löydä sinua.
      Myös lentävät hohottajat, tunkeuttajaksikin kutsutaan, tekevät pahaa jälkeä. Niistä selviää parhaiten olemaan välittämättä niistä, mutta niiden kuiskinta yleensä rikkoo vahvimmankin sielun!!


      Päävihollisesi tulee olemaan Kotkolan viiltäjä. Hän pelkää trollintappajaa, joten hän tulee tekemään kaikkensa estääkseen sinun pääsysi papin luokse.
      Hänellä on kaksi ja puoli metrinen kahden käden miekka. Samalla hän käyttää vajakkiloitsuja. Tietääkseni, kukaan ei vielä ole uskaltanut yrittää uhmata kotkolan viiltäjää.. On olemassa kyllä wanha tarina eräästä Kivi_ nimisestä maahisesta...

    • :-)

      Kai se on sitten se trollintappaja paikalle pyydettävä.

      • Papin väki.

        Kivi_ niminen maahinen on aika kova luu ollut Kotkolan viiltäjälle. Kivi_ osaa kuulemma kommunikoida kivien kanssa ja pystyy kokoamaan niistä aika massiivisen armeijan. En ole vaan nähnyt ko. kaveria yli 700 vuoteen.


    • Historiasta löytyy

      Näitä ilmiöitä on tällä maailmankulmalla käsitelty runsaasti aikain saatossa. Jo muinoin runoiltiin jotenkin näin:

      Kyylä kyttäs kypärän takaa,
      Trolli troikotti kassejaan,
      Kotko kaatui kamaraan,
      pyörtyi pahoin paskaläjään.

      Myös eteläisemmät kansallissankarit, Kalevipoeg sekä Lacplesis, karhunrepijä, ovat olleet tietoisia näistä pohjoisen veijareista.

    • Raitio-v

      Voi tehdä niinkin, että kirjoittaa oman kommentin, eikä keskustele siinä ketjussa sen enempää.

      • ei auta

        Ei se auta, vaikka ei enää palaa keskusteluun. Trolli voi tulla uniin, unessa kälättää loputtomia sepustuksiaan.

        Trolli voi myös kaupungilla ryhtyä varjostamaan alkuperäistä paltan kirjoittelijaa, kulkee perässä, varjostusetäisyydellä, niinkuin myymälävartija tai joku kyylä.

        Trolli voi aiheuttaa esim. kirjoittajan lähelle pahaa hajua, joka aiheuttaa vastenmielisiä tuntemuksia.

        Jos on saanut riesakseen trollin, ei siitä pääse helpolla, ei ehkä pääse koskaan eroon.


    • Viisas professööri

      Mua loukkaa sana trolli, ylläpidolle on lähetetty viesti tästä.

      Sana tullaan sensuroimaan tästä lähin. Oikea sana on humoristi tai oikeassa olija.

    • Viisas professööri

      Hae apua, itsemurha ei ole ratkaisu mihinkään.

      Tiedän että olet pettynyt, kun olet aina väärässä, niinkuin nytkin - kyllä sä jaksat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe