Tästä numerosta naispuolinen tuttavani on saanut herjaus- ja uhkausviestejä 300 joulun aikaan. Hän meni turvakotiin. Poliisi tutkii jo asiaa.
Yksi uhkaus oli aika samanlainen kuin Mikon lähettämä. Mutta tuskin on sama tyyppi. Saattaa olla tämän ryhmän ylläpitäjä: https://www.facebook.com/paljastettu4?fref=ts
Muuta yhteyttä ei ole Mikkoon kuin että molemmat vihaavat "uuninpankkopoikaa":
Mistä näitä riittää?
041-700 5857
9
116
Vastaukset
- Eiks toi oo just
sen espoolaisen nettirikollisen prepaid-numero???
Sehän toimii just noin. Jos se ei pääse heti hakkaamaan jotain naista,
se laittaa uhkaavia ja loukkaavia viestejä kännyllä ja nettiin. Ihan sama jamppa. - Ei tullu mieleen
Mä tiedän että se jamppa tuntee tuon naisen. Ovat tai ainakin on olleet fb-kavereita.
- pikkupara
nyt on kyllä aika rankkaa
- Hih...
"03:29"
Ei tuskainen mieli unta levollista saa... - En vastannu
Mulla on puhelin äänettömällä öisin. Huomasin kyllä, että mielisairas oli lähettäny viestin 3:16.
- Mielisairas vainoaa
päivin ja öin. Kun elämässä ei oo mitään, päässä ei oo mitään eikä kukaan valvo sitä. Vainoa 24/7. Linna kutsuu pervo-psykoa.
- ghfhssn
Kuulostaa siltä, että olet joutunut Elisa Kissan uhriksi.
Osanottoni. - mpaa
ghfhssn kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet joutunut Elisa Kissan uhriksi.
Osanottoni.Tarkoitat parantaisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063