Tästä numerosta naispuolinen tuttavani on saanut herjaus- ja uhkausviestejä 300 joulun aikaan. Hän meni turvakotiin. Poliisi tutkii jo asiaa.
Yksi uhkaus oli aika samanlainen kuin Mikon lähettämä. Mutta tuskin on sama tyyppi. Saattaa olla tämän ryhmän ylläpitäjä: https://www.facebook.com/paljastettu4?fref=ts
Muuta yhteyttä ei ole Mikkoon kuin että molemmat vihaavat "uuninpankkopoikaa":
Mistä näitä riittää?
041-700 5857
9
112
Vastaukset
- Eiks toi oo just
sen espoolaisen nettirikollisen prepaid-numero???
Sehän toimii just noin. Jos se ei pääse heti hakkaamaan jotain naista,
se laittaa uhkaavia ja loukkaavia viestejä kännyllä ja nettiin. Ihan sama jamppa. - Ei tullu mieleen
Mä tiedän että se jamppa tuntee tuon naisen. Ovat tai ainakin on olleet fb-kavereita.
- pikkupara
nyt on kyllä aika rankkaa
- Hih...
"03:29"
Ei tuskainen mieli unta levollista saa... - En vastannu
Mulla on puhelin äänettömällä öisin. Huomasin kyllä, että mielisairas oli lähettäny viestin 3:16.
- Mielisairas vainoaa
päivin ja öin. Kun elämässä ei oo mitään, päässä ei oo mitään eikä kukaan valvo sitä. Vainoa 24/7. Linna kutsuu pervo-psykoa.
- ghfhssn
Kuulostaa siltä, että olet joutunut Elisa Kissan uhriksi.
Osanottoni. - mpaa
ghfhssn kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet joutunut Elisa Kissan uhriksi.
Osanottoni.Tarkoitat parantaisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800