Miten menee? Mitäs pelkuri ämmät on touhunnu?
mitäs pelkurit?
6
183
Vastaukset
- turpaan jees!
Lyön sinua turpaan ja mitään et sille mahda.
- hahahahahahahahahaha
oot hauska.pysy jatkossakin
- mitäs täällä
Ollaan pantu sun muijaa sillä välin kun oot ollut tetsaamassa. Kolme kundia ja joka reikään yhtä aika
- Nobbali
Hei. Kiitos kysymästä. Opiskellut yliopiston kursseja työn ohella. Loistavaa, kun aikaa ei mene lapsellisuuksiin, vaan voin kehittyä kaiken aikaa ollakseni suuremmaksi hyödyksi niin itselleni kuin yhteiskunnallekin.
Vaan mitäs itse olet touhunnut? Joko olet oppinut punkan tekemään? - Ihan kivasti
Saanpahan tehdä mitä haluaa ja mennä mihin tahdon. Ei tarvitse olla kenenkään
käskyläisenä , eikä palvelijana. Jos itse arvostat armeijaa, ihan kiva, että tuommoisiakin vielä löytyy, mutta itse arvostan kyllä vapauttani enkä anna orjuuttaa
itseäni. - KankiEero
Nooh olen paneskellut sillä välin poikaystäväsi kanssa. Että ihan ok menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938