Miten menee? Mitäs pelkuri ämmät on touhunnu?
mitäs pelkurit?
6
173
Vastaukset
- turpaan jees!
Lyön sinua turpaan ja mitään et sille mahda.
- hahahahahahahahahaha
oot hauska.pysy jatkossakin
- mitäs täällä
Ollaan pantu sun muijaa sillä välin kun oot ollut tetsaamassa. Kolme kundia ja joka reikään yhtä aika
- Nobbali
Hei. Kiitos kysymästä. Opiskellut yliopiston kursseja työn ohella. Loistavaa, kun aikaa ei mene lapsellisuuksiin, vaan voin kehittyä kaiken aikaa ollakseni suuremmaksi hyödyksi niin itselleni kuin yhteiskunnallekin.
Vaan mitäs itse olet touhunnut? Joko olet oppinut punkan tekemään? - Ihan kivasti
Saanpahan tehdä mitä haluaa ja mennä mihin tahdon. Ei tarvitse olla kenenkään
käskyläisenä , eikä palvelijana. Jos itse arvostat armeijaa, ihan kiva, että tuommoisiakin vielä löytyy, mutta itse arvostan kyllä vapauttani enkä anna orjuuttaa
itseäni. - KankiEero
Nooh olen paneskellut sillä välin poikaystäväsi kanssa. Että ihan ok menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709