Nailon sukkahousut

nylonsukkikset

Mulla on muodostunut sellanen fantasia naisten nailon sukkiksia kohtaan. Fantasianani on naidanaista jalkojen väliin, kun hänellä on nailon sukkahousut. Tiedä sitten, nauttisiko nainen tuollaisesta.

21

2601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiikutin

Sama täällä, takaapäin hinkata ja laskea lastinsa nailon sukkahousujen päälle.

• ohuet nailonit

Kuin myös, ja sitten nuolla spermat sukkiksilta sekä imeä ihania sukkisvarpaita, ajatuskin tällaisesta fantasiasta saa kaluni täyteen seisokkiin ja on orkku lähellä, niin nytkin…

• Kiikutin

Kaikki naiset ei tykkää, en tiedä syytä. Paras nainen on, kun antaa miehen maata nylon sukkahousujen päällä ja tehdä mitä haluaa. Itsellä halu olla naisen takana päällä ja kalu reisien välissä hinkkaamassa kovin ja laueta reisien väliin.

• tiksi1

mistä vantaalla löytäisi luotettavan naisen kenen sukkissääriä voisi käydä hyväilemässä ja nuolemassa? normaalivartaloinen mieuimmin...

• Feet

Tosiasia on että nykyään naiset eivät tykkää käyttää päivittäin nailonsukkiksia. Nailon materiaalina ei ole hirveän joustavaa, istumisen jälkeen sukkikset jäävät ikäänkuin löysälle (makkaralle).
      Siitä syystä kehitettiin nykyisin käytössä olevan sukkismateriaali, joka kyllä toimii kiihottavana elementtinä kunhan sukkikset verhoavat kauniita sääriä ja varpaita.

• V.H.

Mutta miksi naiset nykyään käyttävät mustia peittäviä sukkahousuja? Ne tekevät sääret paksumman näköiseksi!

• ohuet nailonit

Kyllä niillekkin voisi ruiskaista, mutta läpinäkyville ihonvärisille olisi kiihoittavampaa.

• Ruiskistavaan

Sain uuden vuoden kunniaksi ruiskia eilen vaimon ohuille mustille sukkiksille. Kyllä oli kiimaista menoa.

• Phoser
        Ruiskistavaan kirjoitti:

Sain uuden vuoden kunniaksi ruiskia eilen vaimon ohuille mustille sukkiksille. Kyllä oli kiimaista menoa.

Ohuet sukkahousut ovat parhaimman ja kiihottavimman näköiset naisilla. Ja tietysti tuntuiset. Väreistä ihonväriset ja mustat.

• Kiikutin

Johan pomppas pystyyn, kyllä taas tarvis polkea.

• ohuet nailonit

Joo ei noita laukeamatta pystynyt kattomaan, noille kun sais ruiskauttaa, aivan järjettömän kiihoittavia kuvia.

• -69

on kiihottavia kuvia, tullaista seuraa kun vantaalta saisi.

• Hosedslave
      • panty1

lisää näitä!

• Kiila veks

Makunsa kullakin. Itse leikkaan mieluummin naisen päällä olevista sukkahousuista haarakiilan pois ja lasken lastit sinne minne kuuluukin. Muuten kyllä olen sitä mieltä, että sukkahousut antavat mukavan lisäkiihokkeen seksiin.

• Saumatonta menoa
    • kumiorja

Mä tykkään kun nainen (Valtiatar) pitää sukkahousuja päivän jalassaan ilman pikkareita. Illalla käskee minun riisua ne ja käskee nuuhkia niitä. Se pieni hien ja pimpan tuoksu saa kalun heräämään. Sen jälkeen Valtiatar yleensä pujottaa sukkahousut päähäni ja sitoo ne suun kohdalta. Tai sitten laittaa ne palloksi suuhuni.

• Hosefeetlvr
    • Ladyt sukkiksissa

Näin on, kyllä mature-ladyt ovat vain niin järjettömän kiihoittavia ja sexikkäitä ihanissa sukkahousuissaan että kalu seisoo välittömästi, aivan mahtavaa!

• Anonyymi

Itse tykkään runkata mustille sukkahousuille ja arvokkaille. Nainen pitää päätäni jalkojen välissä ,voi mikä tunne. Löytyykö.naisia tälläiseen iloon? Hra 87

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe