Poikien bändin nimi on Indx. Miten tuo nimi kuuluisi ääntää foneettisesti, indks vai indeks?
Kumpi on oikea muoto?
Jos se on tuo jälkimmäinen, niin nimihän on index. Se taas tarkoittaa muunmuassa sisällysluetteloa tai hakemistoa. Aika typerä nimi siis bändille minun mielestä.
INDKS vai INDEKS?
8
1457
Vastaukset
- huihuli
se äännetään indeks. Eikä se kyllä mitään bändimäistä tarkoita :( Aivan huono nimi!
- ...
Se onkylläki IndX
- sama kai...
... kirjoitti:
Se onkylläki IndX
...se nyt on kirjoitatko johonkin keskustelupalstqalle indx vai indX, viesti meni perille kuitenkin eikös? Pilkun viilausta. ("Pilkunviilaus onkylläki YHDYSSANA!!!" xD)
- susanna
moi mustakin on hyvä et pojat voitti rene on ihana mä olin kattomaston koko jutun
- Minä Vaan
Poikien bändin nimi oli INDX!
se vaan sanotaan Index!
Ja sitten tytöt oli JANE! - Väsyvä
Hmh... Luin jostain lehdestä, että se olisi ollut Ind-X.. Eikä IndX? Ja se lausutaan "Indeks".. :P
Tyttöjen (Jane) olisi kyllä pitänyt voittaa.. >;) - forromansse
se onpi INDX...
- inkku
me mentii koulus vähä aika sitte et joskus tuhat vutta sitte roomalaiset kirjotti vokaaleil... en ois kyl enää uskonu ja viä bändi nimeks!!!!!! index ois kyl iha jees nimi.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980