Minä en ole pelkuri vaikka

kiveriö

en menekkään armeijaan.

Isäni ei halunnut suorittaa armeijaa niinpä hän keksi tekeytyä hulluksi. Hänellä oli mukanaan valtavamäärä valkosipulia ja suolaa. Hän piti kokoajan suussaan valkosipulin kynttä ja söi välillä jodioitua suolaa. Puhui säteilystä palvelustovereilleen ja ylempiarvoisille upseereille.

Isäni todettiin pian "hulluksi" ja hän vietti pienen hetken mielisairaalassa. Sairaalasta päästyään isäni jatkoi elämäänsä vuokrakerrostalossa sosiaalihuollon kustantamana. Töihin ei edes kannattanut mennä koska oli jo valmiiksi leimattu hulluksi ja päivänsä pystyi jo tuolloin viettämään videoita katsellen ja keskikaljaa juoden.

Nyt olisi minun vuoro mennä inttiin aluksi ajattelin ryhtyä totaaliksi, mutta kyllä minä hulluksi kuitenkin ryhdyn ja vapautuksen hankin. Asun isäukon kanssa kahden päivät kuluvat keskikaljaa/kiljua juoden, sekä netissä pyöriessä. En käy töissä eikä minulla ole ammattia. Olin lapsena hetkenaikaa mielisairaalassa nuorisopsykiatrisella osastolla, kun kävin koulunkeittiössä puremassa keittäjää. Keittäjän sormi melkein irtosi.

Armeijaan ajattelin ajaa itselleni pälvikaljun ja pitää vanhoja likaisia vaatteita. Tämä saattaaa kuullostaa oudolta ja onkin sitä. Mutta olen harjoitellut. Kun pitää kakkaa suussa ja hönkii toisia päin se aiheuttaa useissa ihmisissä oksennusreaktion. Tämän keinon otan käyttöön myös intissä.

Tuskin tulen siellä yhtäpäivää pidempään olemaan. Uskoakseni pääsen taas piakkoin isäukon kanssa katsomaan nettiä ja juomaan kaljaa.

Olen kuullut että puollustuvoimat keräävät tietoa näistä hämäristä syistä keskeyttäneistä ja heidän oudoista keskeytystavoistaan.

Pääsen varmasti listalle.

Nyt en ole enää joulun jälkeen käyttänyt edes wc-paperia paremman hajuefektin luomiseksi. Emme omista isän kanssa pesukonetta ja talon konetta ei viitsi käyttää koska se maksaa.

Meillä on joskus käynyt kotona jotain mielenterveyskuntouttajia ja he ovat valiteleet hajuhaitoista, kun on roskat viemättä kumpikaan ei peseydy muutakuin erittäin harvoin ja yleensä ilman saippuaa kun ei ole varaa ostaa sitä tupakoimme myös sisällä. Myös hammashygienia on kuulemma ollut huonoa, no itse en omista hammasharjaa isä ukko pesee silloin tällöin hampaat koska pelkää hammaslääkäriä.

Sosiaaliviranomaisten mukaan olen toisenpolven syrjäytyjä.

No se on heidän käsityksensä asiasta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        92
        1938
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        415
        1514
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        91
        1283
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        13
        1059
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        69
        996
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        10
        966
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        953
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        939
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        245
        904
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        827
      Aihe