Uudelleen syntyneet kristityt eroavat useammin kuin ateistit

JohnnyBlaze

13

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyri

Höpöhöpö, sillä toinen tutkimus toteaa että ateistien avoliitot purkautuvat yli sata kertaa todennäköisemmin kuin uudestisyntyneiden avoliitot, tyhmä.

Niin että älä yritä tyrkyttää noita aivopiertyjä tutkimuksiasi tänne vaan vie ne evoluutiopalstalle jossa ne otetaan ilolla vastaan.

Se on jotenkin omituista että evokkinäkökulma moniin elämän ilmiöihin on tavattoman selkeästi putkinäköinen.

• JohnnyBlaze

Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään. Kyllä taitaa kreationistia taas kerran raivostuttaa, kun osoitettiin että hän on väärässä. Ja on vielä huono häviäjäkin... XD

• JohnnyBlaze kirjoitti:

Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään. Kyllä taitaa kreationistia taas kerran raivostuttaa, kun osoitettiin että hän on väärässä. Ja on vielä huono häviäjäkin... XD

>Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään.

Katsos kun tämä palsta on kuin lämminveristen tasoitusajo. Tuon verran pitää jyrbällekin antaa tasoitusta, tai muuten koko hauskuus on pian ohi.

Kuuluu pelin henkeen, että jyrbällä ei ole antaa linkkejä, ja jos on, ne ovat naurettavia.

• Jyri
        JohnnyBlaze kirjoitti:

Linkki putkinäköfilosofiaan ei paljoa valaise sitä sakean synkeän aivopierupilven varjoa joka on jutussa ihan ilmeinen.

Puolueeton tutkimus olisi paikallaan, sen voisin tehdä minä vaikka heti, ja teinkin sen jo tuossa äsken ja se kesti minuutin ja on täyttä faktaa, eli tosi on että ateistien avoliitot hajoavat enemmän kuin 100 kertaa todennäköisemmin kuin todellisten kristittyjen avoliitot.

Vaiväitätkö vastaan?

• Viksumpi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään.

Katsos kun tämä palsta on kuin lämminveristen tasoitusajo. Tuon verran pitää jyrbällekin antaa tasoitusta, tai muuten koko hauskuus on pian ohi.

Kuuluu pelin henkeen, että jyrbällä ei ole antaa linkkejä, ja jos on, ne ovat naurettavia.

Katsos Repe kun jyri itse on se linkki, eikä muuta tarvita, sillä universaalin laajan tietämyksensä vuoksi jyri sattuu olemaan varsin pätevä argumentoimaan monia tieteeseen liittyviä asioita ja hän tekee ne niin pätevästi että vastaansanominen on mahdotonta. Jyri peittoaa mennen tullet riekkisläiset evolutionistit ja sun muut raamatunväärentäjät. On se nähty.

• Viksumpi kirjoitti:

Katsos Repe kun jyri itse on se linkki, eikä muuta tarvita, sillä universaalin laajan tietämyksensä vuoksi jyri sattuu olemaan varsin pätevä argumentoimaan monia tieteeseen liittyviä asioita ja hän tekee ne niin pätevästi että vastaansanominen on mahdotonta. Jyri peittoaa mennen tullet riekkisläiset evolutionistit ja sun muut raamatunväärentäjät. On se nähty.

Tää oli mainio pläjäys. Kiitos! Nauran vedet silmissä. :D :D :D

• Jyri kirjoitti:

Linkki putkinäköfilosofiaan ei paljoa valaise sitä sakean synkeän aivopierupilven varjoa joka on jutussa ihan ilmeinen.

Puolueeton tutkimus olisi paikallaan, sen voisin tehdä minä vaikka heti, ja teinkin sen jo tuossa äsken ja se kesti minuutin ja on täyttä faktaa, eli tosi on että ateistien avoliitot hajoavat enemmän kuin 100 kertaa todennäköisemmin kuin todellisten kristittyjen avoliitot.

Vaiväitätkö vastaan?

Kerrohan lisää noista todellisten kristittyjen avoliitoista...

Tänään saat minut ja varmaan monen muunkin oikein hyvälle tuulelle. Ilmeisesti itsekin naurat katketaksesi näitä näpytellessäsi?

• tyhjä tynnyri
        Jyri kirjoitti:

Vaiväitätkö vastaan?

Eli olet pelkkä poskisolisti.

• tyhjä tynnyri kirjoitti:

Eli olet pelkkä poskisolisti.

Onko asiasta vallinnut paljonkin epäselvyyttä?

• Aamuyön ryypit?

Onko asiasta vallinnut paljonkin epäselvyyttä?

Onhan se joskus edes yrittänyt. Nyt taitaa väsy painaa, kun piti kirjoittaa koko viime yö. Ei pysy ajatus enää kasassa, kun alkaa kääntyä illalla krapulan puolelle.

• huutis.

Kerrohan lisää noista todellisten kristittyjen avoliitoista...

Tänään saat minut ja varmaan monen muunkin oikein hyvälle tuulelle. Ilmeisesti itsekin naurat katketaksesi näitä näpytellessäsi?

Katsos kun jyri on Ainoa Oikea Kristitty, ja koska hän on peräkammarinpoika eikä ole vielä nainut, niin hän ei ole koskaan myöskään eronnut.

Oikeasti siis Oikeat Kristityt eroavat äärettömästi harvemmin kuin vääräuskoiset.

• jäävuoren huippu

Oikeastaan tilanne on vielä paljon karmaisevampi kuin noista linkeistä voi päätellä. Nimittäin ääriuskovaisten avioliitoista päättyy eroon vain niiden avioliitot, jotka USKALTAVAT erota. Avioero on yleensä suuri synti, ja niinpä suuri osa uskovaisista ei uskalla erota, vaikka liitto on ajanut täysin karille. Näiden uskovaisten avioliitot onkin elämän kestäviä avioliittohelvettejä.

• >Näiden uskovaisten avioliitot onkin elämän kestäviä avioliittohelvettejä.

Muille perheenjäsenille kyllä, mutta perheenpäälle avioliitto voi olla maanpäällinen paratiisi, kun hän saa käyttää täyttä jumalalta saamaansa valtaa eukkoonsa ja kakaroihinsa toisten lahkoisien hiljaa nyökytellessä taustalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe