Uudelleen syntyneet kristityt eroavat useammin kuin ateistit

JohnnyBlaze

http://atheism.about.com/od/atheistfamiliesmarriage/a/AtheistsDivorce.htm

https://www.barna.org/barna-update/article/5-barna-update/194-born-again-christians-just-as-likely-to-divorce-as-are-non-christians#.VKH75v8BvA

http://www.religioustolerance.org/chr_dira.htm

Kyllä nyt kreationistin maailma taas kerran romahtaa, kun totuus on toinen mitä väittävät.

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyri

      Höpöhöpö, sillä toinen tutkimus toteaa että ateistien avoliitot purkautuvat yli sata kertaa todennäköisemmin kuin uudestisyntyneiden avoliitot, tyhmä.


      Niin että älä yritä tyrkyttää noita aivopiertyjä tutkimuksiasi tänne vaan vie ne evoluutiopalstalle jossa ne otetaan ilolla vastaan.


      Se on jotenkin omituista että evokkinäkökulma moniin elämän ilmiöihin on tavattoman selkeästi putkinäköinen.

      • JohnnyBlaze

        Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään. Kyllä taitaa kreationistia taas kerran raivostuttaa, kun osoitettiin että hän on väärässä. Ja on vielä huono häviäjäkin... XD


      • JohnnyBlaze kirjoitti:

        Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään. Kyllä taitaa kreationistia taas kerran raivostuttaa, kun osoitettiin että hän on väärässä. Ja on vielä huono häviäjäkin... XD

        >Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään.

        Katsos kun tämä palsta on kuin lämminveristen tasoitusajo. Tuon verran pitää jyrbällekin antaa tasoitusta, tai muuten koko hauskuus on pian ohi.

        Kuuluu pelin henkeen, että jyrbällä ei ole antaa linkkejä, ja jos on, ne ovat naurettavia.


      • Jyri
        JohnnyBlaze kirjoitti:

        Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään. Kyllä taitaa kreationistia taas kerran raivostuttaa, kun osoitettiin että hän on väärässä. Ja on vielä huono häviäjäkin... XD

        Linkki putkinäköfilosofiaan ei paljoa valaise sitä sakean synkeän aivopierupilven varjoa joka on jutussa ihan ilmeinen.


        Puolueeton tutkimus olisi paikallaan, sen voisin tehdä minä vaikka heti, ja teinkin sen jo tuossa äsken ja se kesti minuutin ja on täyttä faktaa, eli tosi on että ateistien avoliitot hajoavat enemmän kuin 100 kertaa todennäköisemmin kuin todellisten kristittyjen avoliitot.

        Vaiväitätkö vastaan?


      • Viksumpi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kuitenkin minulla on antaa kolme linkkiä ja sinun mielikuvitustutkimukseesi ei ole yhtään.

        Katsos kun tämä palsta on kuin lämminveristen tasoitusajo. Tuon verran pitää jyrbällekin antaa tasoitusta, tai muuten koko hauskuus on pian ohi.

        Kuuluu pelin henkeen, että jyrbällä ei ole antaa linkkejä, ja jos on, ne ovat naurettavia.

        Katsos Repe kun jyri itse on se linkki, eikä muuta tarvita, sillä universaalin laajan tietämyksensä vuoksi jyri sattuu olemaan varsin pätevä argumentoimaan monia tieteeseen liittyviä asioita ja hän tekee ne niin pätevästi että vastaansanominen on mahdotonta. Jyri peittoaa mennen tullet riekkisläiset evolutionistit ja sun muut raamatunväärentäjät. On se nähty.


      • Viksumpi kirjoitti:

        Katsos Repe kun jyri itse on se linkki, eikä muuta tarvita, sillä universaalin laajan tietämyksensä vuoksi jyri sattuu olemaan varsin pätevä argumentoimaan monia tieteeseen liittyviä asioita ja hän tekee ne niin pätevästi että vastaansanominen on mahdotonta. Jyri peittoaa mennen tullet riekkisläiset evolutionistit ja sun muut raamatunväärentäjät. On se nähty.

        Tää oli mainio pläjäys. Kiitos! Nauran vedet silmissä. :D :D :D


      • Jyri kirjoitti:

        Linkki putkinäköfilosofiaan ei paljoa valaise sitä sakean synkeän aivopierupilven varjoa joka on jutussa ihan ilmeinen.


        Puolueeton tutkimus olisi paikallaan, sen voisin tehdä minä vaikka heti, ja teinkin sen jo tuossa äsken ja se kesti minuutin ja on täyttä faktaa, eli tosi on että ateistien avoliitot hajoavat enemmän kuin 100 kertaa todennäköisemmin kuin todellisten kristittyjen avoliitot.

        Vaiväitätkö vastaan?

        Kerrohan lisää noista todellisten kristittyjen avoliitoista...

        Tänään saat minut ja varmaan monen muunkin oikein hyvälle tuulelle. Ilmeisesti itsekin naurat katketaksesi näitä näpytellessäsi?


      • tyhjä tynnyri
        Jyri kirjoitti:

        Linkki putkinäköfilosofiaan ei paljoa valaise sitä sakean synkeän aivopierupilven varjoa joka on jutussa ihan ilmeinen.


        Puolueeton tutkimus olisi paikallaan, sen voisin tehdä minä vaikka heti, ja teinkin sen jo tuossa äsken ja se kesti minuutin ja on täyttä faktaa, eli tosi on että ateistien avoliitot hajoavat enemmän kuin 100 kertaa todennäköisemmin kuin todellisten kristittyjen avoliitot.

        Vaiväitätkö vastaan?

        Eli olet pelkkä poskisolisti.


      • tyhjä tynnyri kirjoitti:

        Eli olet pelkkä poskisolisti.

        Onko asiasta vallinnut paljonkin epäselvyyttä?


      • Aamuyön ryypit?
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Onko asiasta vallinnut paljonkin epäselvyyttä?

        Onhan se joskus edes yrittänyt. Nyt taitaa väsy painaa, kun piti kirjoittaa koko viime yö. Ei pysy ajatus enää kasassa, kun alkaa kääntyä illalla krapulan puolelle.


      • huutis.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kerrohan lisää noista todellisten kristittyjen avoliitoista...

        Tänään saat minut ja varmaan monen muunkin oikein hyvälle tuulelle. Ilmeisesti itsekin naurat katketaksesi näitä näpytellessäsi?

        Katsos kun jyri on Ainoa Oikea Kristitty, ja koska hän on peräkammarinpoika eikä ole vielä nainut, niin hän ei ole koskaan myöskään eronnut.

        Oikeasti siis Oikeat Kristityt eroavat äärettömästi harvemmin kuin vääräuskoiset.


    • jäävuoren huippu

      Oikeastaan tilanne on vielä paljon karmaisevampi kuin noista linkeistä voi päätellä. Nimittäin ääriuskovaisten avioliitoista päättyy eroon vain niiden avioliitot, jotka USKALTAVAT erota. Avioero on yleensä suuri synti, ja niinpä suuri osa uskovaisista ei uskalla erota, vaikka liitto on ajanut täysin karille. Näiden uskovaisten avioliitot onkin elämän kestäviä avioliittohelvettejä.

      • >Näiden uskovaisten avioliitot onkin elämän kestäviä avioliittohelvettejä.

        Muille perheenjäsenille kyllä, mutta perheenpäälle avioliitto voi olla maanpäällinen paratiisi, kun hän saa käyttää täyttä jumalalta saamaansa valtaa eukkoonsa ja kakaroihinsa toisten lahkoisien hiljaa nyökytellessä taustalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe